“او می توانست به مقام سوم سقوط کند” – Fitness Volt

به لطف پشت حجاری شده و عرض کلی آن، درک لانسفورد او بیش از سه هفته پیش به عنوان مستر المپیا جدید کنار رفت. با گذشت زمان برای انعکاس این رویداد، لونسفورد مصاحبه ای با کانال یوتیوب Olympia TV انجام داد تا ارزیابی کند که نیک واکر در صورت شرکت در این ورزش چگونه در بزرگ ترین صحنه ورزش ظاهر می شد.

این چند هفته پر حادثه برای وینسفورد بوده است زیرا او به پیروزی تاریخی خود رسید. به عنوان یک قهرمان سابق المپیک 212، تلاش لانسفورد برای تبدیل شدن به بدنساز شماره یک جهان به لطف یک دعوت ویژه آغاز شد و او را به نایب قهرمانی المپیک 2022 در برابر هادی شوپن در اولین بازی اوپن رساند. پس از بازی برگشت، لانسفورد اولین مستر المپیا در دو بخش این ورزش شد.

هنگامی که مراسم اهدای جوایز برگزار شد، شوپن یک عکس قبل از برداشتن مدال نقره خود گرفت. او علیرغم تماس باب سیچیریلو برای بازگشت از صحنه خارج شد. برخی در این ورزش مانند شاه کمالی (شهریار کمالی) گزارش دادند که جو ویدر از اقدامات شوپن ناراحت است و به مجازات یا تعلیق احتمالی اشاره می کند. پس از پاکسازی هوا، لونسفورد به صراحت گفت که او و شوپن هم تیمی اش هیچ اراده بدی نسبت به یکدیگر ندارند.

در همین حال، نیک واکر در نهایت پس از آسیب دیدگی از رقابت های بزرگسالان کنار رفت. لانسفورد که یکی از برگزیدگان اصلی برای برنده شدن در این رویداد در نظر گرفته می‌شود، تأثیری که «جهش یافته» می‌توانست در المپیا 2023 داشته باشد را ارزیابی کرد.

درک لونسفورد در مورد جایی که نیک واکر برای مستر المپیا 2023 قرار می گرفت صحبت می کند.

پس از اینکه باب سیچیریلو به لونسفورد در مورد انتصاب احتمالی واکر فشار آورد، فرماندار المپیا صحبت کرد:

“نیک بر این باور بود که اگر در برنامه حضور داشته باشد یا بتواند در این برنامه شرکت کند، باید بگویم، او معتقد بود که در بهترین حالت خود واقعاً برنده خواهد شد و شما را شکست خواهد داد. همه ما نظرات خود را داریم.” باب سیچیریلو گفت.

درک لونسفورد گفت: “باب، تو سعی می کنی من را به دردسر بیاندازی. من چهره تایریک را اینجا می بینم.” منظورم این است که قطعاً فکر می‌کنم او آن را آورده است، اشتباه نکنید.

در حالی که لانسفورد فکر می کرد نیک واکر نیز چنین خواهد بود “خیلی بهتر از آرنولد.” او هنوز فکر می کرد که بعد از مبارزه با سامسون داودا سوم می شد.

فکر می‌کنم او قطعاً امسال آن را به المپیا می‌آورد. فکر می‌کنم او خیلی بهتر از آرنولد بود.

اگر جای من بودم، فکر می کنم دعوای بسیار خوبی بین او و سامسون بود. لونسفورد گفت: صادقانه فکر می کنم که او احتمالاً می توانست به رتبه سوم سقوط کند.

پس از شکست بزرگ، نیک واکر درباره آینده و قدم بعدی خود در ورزش صحبت کرده است. در مصاحبه ای با ران هریس، واکر اظهار داشت که به دلیل شرایطی که او را از اجرای روی صحنه باز می داشت، «شایسته» دعوت ویژه به مسابقات مستر المپیا 2024 است.

اگر واکر دعوت خاصی دریافت نکند، صلاحیت او به برنده شدن در یک مناقصه حرفه ای برای تضمین ورودش به المپیا سال آینده بستگی دارد. او همچنین تایید کرد که در مسابقات آرنولد کلاسیک 2024 شرکت نخواهد کرد.

با تغییر عنوان در دو سال گذشته، نمی توان گفت که مستر المپیا 2024 چگونه خواهد بود. یک چیز مطمئن است – این یک نمایش بسیار متفاوت با نیک واکر در ترکیب خواهد بود.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب تلویزیون المپیا در زیر مشاهده کنید:

تصاویر ویژه از طریق Instagram @dereklunsford_ @nick_walker39 و Olympia TV/YouTube

با پوشش جامع ما هیجان مستر المپیا 2023 را تجربه کنید! از پیش داوری و خلاصه رویدادها گرفته تا تجزیه و تحلیل عمیق و نتایج نهایی، می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در مرکز پوشش المپیا ما پیدا کنید: FitnessVolt.com/olympia. کار را از دست ندهید!


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/derek-lunsford-nick-walker-absence-2023-olympia/