“او همه پتانسیل ها را دارد” – تناسب اندام ولت

با سام سولیک لی پریست و میلوس سارسف، بدنسازان کهنه کار، با تماس با طرفداران در رسانه های اجتماعی، آخرین افرادی بودند که در مورد ستاره جوان 21 ساله صحبت کردند. در روزهای اخیر برادر چت این پادکست در 1 اکتبر 2023 منتشر شد که در آن برست و سارسف کیفیت داروهای افزایش دهنده عملکرد را که امروزه استفاده می شود و پتانسیل سولیک به عنوان یک بدنساز ارزیابی می کنند.

علاوه بر داشتن یک حرفه به یاد ماندنی در لیگ حرفه ای IFBB، لی پریست در جامعه بدنسازی به دلیل ماهیت صریح خود و هرگز عقب نشینی نمی کند، به خصوص زمانی که بحث برانگیز باشد. او در 51 سالگی هنوز فیزیک بدنی ضعیفی دارد، اما اشتیاق او به این ورزش به اندازه آخرین باری است که روی صحنه رفت و مقام اول را در NABBA Mr. کیهان 2013.

پریست اعتراف می کند که اخیراً شاهد تغییر این ورزش به سمت بهتر یا بدتر بوده است. مانند بسیاری دیگر از بدنسازان کهنه کار، او نگران این است که مصرف داروهای تقویت کننده عملکرد به ویژه در بین مخاطبان جوان به یک تمجید تبدیل شده است.

لی پریست و میلوش سارسف در مورد PED امروز در بدنسازی صحبت می کنند: “شما نمی دانید که قرار است چه چیزی به دست آورید.”

سارسف معتقد است که مشکل اصلی تمایل جوانان به دستیابی به سودهای فوری بدون توجه به عواقب احتمالی استفاده زیاد از داروهای محرک است.

میلوش سارچف گفت: اکنون، من 20 ساله هستم و باید این کار را انجام دهم. “مشکل همین است، من همه چیز را می خواهم و اکنون آن را می خواهم و برایم مهم نیست که چه چیزی طول می کشد. مشکل همین است. شما فقط اشاره کردید که استروئید مصرف می کردید و سپس آن را کاملاً متوقف کردید. وقتی با دنیس جیمز صحبت کردم. ، کریس کورمیر، و فلکس (ویلر) همه در حال خاموش شدن، خاموش بودن، خاموش بودن بودیم، میلوس سارتسف گفت: «این یک سفر دریایی نیست، به معنای توقف است.

“اگر آن را تحریک کنید و تغذیه کنید و کمی تقویت آنابولیک دریافت کنید و بارها و بارها متوقف شوید، به خصوص زمانی که جوان هستید، می توانید سالم بمانید. اگر تصمیم بگیرید که خوب باشد، سال آینده، من چیزی را متوقف نمی کنم. من به راهم ادامه می‌دهم و در سال 2024 نیک واکر خواهم بود، سپس شاید شما با مشکلاتی روبرو شوید. همه چیز اینگونه شروع می‌شود. سارتسف گفت: باید استراحت کنم.

کشیش در مورد تعامل خود با یک جوان 18 ساله در مورد استفاده از استروئید صحبت کرد.

“من درست قبل از اینکه به اینجا بیایم با یک پسر 18 ساله دعوا می کردم. “لی، به عنوان یک نوجوان فکر می کنی من باید استروئید بخورم؟” من مثل نه. او پاسخ داد “چرا که نه؟” گفتم چون شما یک نوجوان هستید چند سال دارید می گوید: من 18 سال دارم گفتم فقط صبور باشید سالها و سالها و سالها طول می کشد فقط تمرین را ادامه دهید “دو سال است که تمرین می کنم ، او در پاسخ نوشت: “من از آن خوشم می آید، اما از من نپرسید “به شما گفتم نه، مهم نیست که چه باشد.” پریست به من توضیح داد.

در مورد استفاده او از PED ها، کشیش گفت که وقتی شروع به رقابت با رقبا با آنها کرد، آنها ضروری شدند. “ژنتیک بزرگ” که قبلا آنها را می بردند. وی افزود که در حال حاضر “نمیدونی قراره چی بگیری.”

پریست افزود: “من در حال رقابت با افراد دیگری هستم که ژنتیک فوق العاده ای دارند و آنها از من جلوتر هستند، بنابراین برای همگام شدن با آنها متاسفانه باید آنها را نیز تعقیب کنم.” «خب، دکای که من در آن زمان مصرف می‌کردم نیز یک داروی دارویی بود، بنابراین اگر درد شانه یا چیزی دیگر داشتید، می‌توانید آن را مصرف کنید و کمکتان می‌کند.
من الان مجروح شدم، این تصادف ماشین، گردنم، یکی به من دکا داد، پس گرفتم، بد نبود.
“شما دیگر نمی دانید چه چیزی در آنجا وجود دارد، نمی دانید که قرار است چه چیزی به دست آورید. من فکر می کنم کیفیت آن زمان بهتر بود بنابراین می توانستید از مقادیر کمتری استفاده کنید.”

کشیش و سارسیف درباره سام سولیک: «جنی باورنکردنی وسواس»

سارتسف از ساختار و توانایی های سولیک ابراز تحسین کرد، اما به فواد ابیاد، حامی او، هشدار داد که او را عجله نکند. “این کار را با دقت و هوشمندانه انجام دهید.”

“که آن را هیولای ژنتیکی باورنکردنی، او تمام پتانسیل ها را دارد، اینطور نیست؟ این فقط یکی از آن چیزهایی است که شما می خواهید او را مجبور به انجام آن کنید؟ نه، من این واقعیت را دوست دارم که او می خواهد خود را با دیدی از آنچه می خواهد به صحنه بیاورد راضی کند.

پتانسیل واضحی وجود دارد که شما به چیزی عالی شکوفا خواهید شد. با عجله در آن … و در مورد چیزی که ما صحبت می کردیم، خوب، استراحت نکنید، استراحت نکنید، سطحی که آنها انجام می دهند را بالا ببرید… نه. این کار را با دقت و هوشمندی انجام دهید، اگر او را پرورش می دهید، امیدوارم روی او اثر بگذارد. میلوش سارسف گفت: “من قطعا در PCT و خارج از آن حضور خواهم داشت.”

برای استفاده از استروئید، سارسف بر قانون طلایی خود تأکید کرد:

سارتسف افزود: قانون طلایی من این است که همیشه استراحت طولانی داشته باشم و حداقل نیمی از زمان را باید استراحت کنم.

مهمتر از همه، سارسف می گوید که دریافت پروتئین کافی نه تنها برای داشتن اندامی عالی، بلکه برای طول عمر نیز کلیدی است.

“شما باید به اندازه کافی دوره پروتئین داشته باشید. بدیهی است که اگر به اندازه کافی لاغر باشد، به هر شکلی که باشد، از هر گونه ماکرو فرار می کند. من لزوما نمی گویم شما باید به اندازه من سختگیر باشید. من فقط غذاهای خوب زیادی خوردم که دوست دارم. برای خوردن رژیم غذایی من عذاب آور نبود، همیشه رژیمی بود که دوستش داشتم و حالا، 40 سال بعد، هنوز هم صبح ها سفیده تخم مرغ می خورم.

با افزایش محبوبیت سولک در میان صنایع تناسب اندام و بدنسازی، بسیاری به بحث درباره پتانسیل آن ادامه می دهند. اخیراً کشیش طرفداران تلخی را که به رژیم غذایی و شیوه زندگی نامتعارف سام اعتراض داشتند، صدا زد.

در حالی که روش‌های او ممکن است با وضعیت موجود مرغ و برنج سفید متفاوت باشد، پریست و سارسف موافق هستند که سام سولیک با این که خود واقعی‌اش است، جامعه بدنساز را به درستی انجام می‌دهد.

ویدئوی کامل از کانال رسانه ای فواد ابیض در یوتیوب را در زیر مشاهده کنید:

مربوط: ست فروس نگرش سام سولیک “تو را نشان نده **” را تحسین می کند: “این برای او کار می کند”

منبع: https://fitnessvolt.com/lee-priest-milos-sarcev-discuss-sam-sulek-potential/