“او واکر را شکست خواهد داد” – Fitness Volt

روبیل «نکزیلا» موسکرا که در طول دوره کوتاه خود به عنوان یک حرفه ای IFBB بیانیه ای ارائه کرد، به یکی از نام های مورد بحث فصل 2023 تبدیل شد. در یک حضور اخیر در پادکست خطرکریس کورمیر و دکستر جکسون نحوه عملکرد Mosquera را در مبارزه آینده در برابر قهرمان اوپن نیک واکر توضیح می دهند.

مشابه ویژگی‌هایی که در “جهش یافته” نشان داده شده است، Mosquera یک عامل عجیب و غریب را با پایین تنه عظیم به ارمغان می آورد. Mosquera با انتقال به NPC لیگ حرفه ای نخبگان IFBB، چند هفته پیش در EVLS Prague Pro Amator اثر خود را نشان داد. او نه تنها کارت حرفه ای خود را ایمن کرد، بلکه روز بعد در مسابقه EVLS Prague Pro 2023 در کنار Michal Krizanec و Samson Dawda سوم شد.

ورود مسکورا به لیگ جدید با جشن و شادی همراه شد و مربی کریس کورمیر به هواداران اطمینان داد که هیاهو در اطراف ملی پوش کلمبیایی موجه است. در واقع، “معامله واقعی” پاهای مسکورا را با پاهای ممدوح “بیگ رامی” السبای، قهرمان دو دوره مستر المپیا مقایسه کرد. اکنون دکستر جکسون و کریس کورمیر در حال تعیین موقعیتی هستند که “نکزیلا” را در مبارزه با واکر به دست خواهد آورد.

کریس کورمیر و دکستر جکسون می گویند که روبل مسکورا موقعیت های بهتری نسبت به نیک واکر و سامسون داودا دارد.

به نظر جکسون، Mosquera می تواند داودا را در ضربات جانبی شکست دهد و می تواند از واکر در اسپرد رو به جلو پیشی بگیرد.

اوه عضله سه سر جانبی، مطمئنا (روبیل سامسون داودا را شکست می دهد). جکسون گفت: “شات های کناری، وقتی به پهلو برمی گردد، شکم مرد صاف است.” “شکم این پسر برای چنین مرد بزرگی خیلی صاف است. او از برادر سامسون هم صاف تر است.”

کورمیر گفت: “میلو، او حتی انسولین هم مصرف نمی کند.” او حتی انسولین هم مصرف نمی کند.

جکسون در حمایت از نظر خود گفت که کمتر از داودا می‌توانست شکم مسکورا را در وضعیت عضله سه سر پهلو ببیند.

میلوس، از طرفی، وقتی سه سر و کارهایی از این قبیل انجام می دهند، شکمش از برادر سامسون صاف تر است.

دنیس جیمز افزود: “همانطور که دکستر گفت، “این مرد تازه کار است، او در بازی تازه کار است.” او نمی داند دارد چه کار می کند. او هنوز در حال یادگیری است. فکر می‌کنم اگر کریس او را به جایی برساند که بفهمد وقتی تلنگر می‌زنی، چیزهای خاصی وجود دارد که باعث می‌شود بهتر به نظر برسید، خطرناک‌تر می‌شود.

حالا اگر او را چک کردند… این را به شما می گویم، من او را از نزدیک دیدم و عضلات سه سر پهلو را دیدم، سینه پهلو را دیدم، سینه پهلو، مسخره است. این یارو همه جا ماهیچه داره این مرد مرا یاد رونی کلمن می اندازد.

کورمیر معتقد است که Mosquera دارای گستره جلویی کامل‌تر است.

“هیچ کس آن هاله را در حال حاضر Milos ندارد. مانند واکر، بیایید بگوییم اگر نیک واکر عرض جغرافیایی خود را افزایش دهد، گستردگی عرض جغرافیایی او بیشتر از گستره عرضی در جلو خواهد بود. با چرخش به اطراف، من فکر می کنم گسترش عرضی واکر بهتر است زیرا گسترش عرضی وی است. در سطح پایین تر. اما از جلو او نیک واکر را در آن قسمت جلویی شکست خواهد داد.

“شات های جانبی… تنها چیزی که او نیاز دارد شدت است. او نیاز دارد که بدنش متراکم باشد. اما من همین الان به شما می گویم، من خودم را وقف رساندن این بچه در یک مسیر سریع به اوج می کنم. همین است. من می خواهم این کار را انجام دهم.» کریس کورمیر گفت.

با توجه به وعده و اندازه Mosquera، جکسون گفت که او می تواند در آینده به چیزی خاص تبدیل شود.

“گوش کن میلوس، ما از پسرت (سامسون داودا) چیزی نمی گیریم. تنها چیزی که می گویم این است که این مرد به تازگی حرفه ای شده و روز بعد در یک نمایش شرکت کرده است؟ و او با این بچه ها غر می زد برادر.

به سامسون که اولین بازی حرفه ای خود را انجام می دهد نگاه کنید و به مرد او نگاه کنید. دکستر جکسون گفت: “به اولین بازی حرفه ای هر کسی نگاه کنید و به این مرد نگاه کنید.”

جکسون گفت: «فقط فکر کنید که این مرد چه می‌تواند باشد.

جکسون، کورمیر و سارسف در مورد نقاط قوت و ضعف روبیل مسکورا بحث می کنند

جکسون معتقد است که مسکورا پاهای بزرگتری از ویکتور ریچاردز کهنه کار بدنسازی دارد. در مورد نقاط ضعف، میلوس سارتسف به کمبود کمر پهن و شانه های باریک مسکورا اشاره کرد.

“آنها از (پاهای ویکتور ریچاردز) بزرگتر هستند.” او گفت دکستر جکسون در مورد روبیل مسکورا.

در حال حاضر، او بسیار صاف بالا و پایین، شانه های باریک و کمر پهن است، اگر به او توجه نکند و او را در حالت ایستاده روی صحنه نشان دهد، می توانید در بسیاری از ویدیوهای اینستاگرامی که او ایستاده است، ببینید. می تواند ببیند که او “اصلاً V-taper برای آن وجود ندارد.”

به گزارش The Blade، «نکزیلا» به خصوص زمانی که به دو سر جلویی خود ضربه می زند V شکل دارد و می افزاید که حرکت او “کمر به خوبی جذب می شود.”

“او شکل V دارد و هنگام ژست گرفتن قطعاً V شکل دارد. وقتی در آنجا ایستاده است، نه. اما وقتی او دوسر جلو بازو می‌کشد، کمرش به داخل می‌کشد. پاهایش آن‌قدر بزرگ هستند که به نظر می‌رسد او هستند. V شکل گرفتم.”

این اولین آپدیت کریس کورمیر در مورد آینده و پتانسیل روبیل مسکورا نبود. او اخیراً پس از پایان مسابقه EVLS Prague Pro نگاهی دقیق به بدنساز جوان انداخته است. کورمیر “نکزیلا” را به عنوان یک روتوایلر کلاس آزاد توصیف کرد و گفت که او اندازه ای باورنکردنی دارد که قبلاً هرگز دیده نشده بود.

علیرغم ورود به لیگ جدید، روبل مسکورا همچنان با استعدادهای سطح بالا مقایسه می شود. با کارگردانی کریس کورمیر، طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که “نکزیلا” دوره ای پر از اتفاقات تکان دهنده را رهبری کند.

مربوط: سامسون داودا در مورد روبیل “نیکسلا” مسکورا: “عامل عجیب و غریب، او آن را در بیل داشت”

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب Muscle and Fitness در زیر مشاهده کنید:


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/chris-cormier-dexter-jackson-talk-rubiel-mosquera-vs-nick-walker/