ایان والیر 6 پیش بینی برتر خود را برای بازی حرفه ای نیویورک 2024 انجام می دهد – Fitness Volt

را 2024 نیویورک پرو این باعث شد همه در جامعه بدنسازی درباره اینکه چه کسی برنده می شود صحبت کنند، از جمله یان والییر، ستاره بازنشسته مسابقات آزاد مردان.. در پادکست اخیر Bro Chat، Valliere در مورد نیک واکر در مقابل کوینتون اریا صحبت کرد و شش پیش بینی برتر خود را برای رویداد خیمه شب بازی ارائه کرد.

نظر والییر با کمک به شکل گیری برادر شوهرش، کریس بامستد، پنج بار قهرمان المپیا کلاسیک فیزیک، در دنیای بدنسازی به خوبی مورد احترام است. والییر علاوه بر تلاش‌های خارج از صحنه، حرفه‌ای چشمگیر را در رده باز انجام داد و آخرین مسابقه بدنسازی خود را در سوپرشوی حرفه‌ای تورنتو 2023 برنده شد.

گفتگوی ایان والییر با نیک واکر در مقابل کوینتون ایریا در نیویورک پرو 2024، 6 پیش بینی برتر خود را ارائه می دهد.

پس از نداشتن میل و اشتیاق برای ادامه ورزش، ایان والییر تصمیم گرفت در سپتامبر 2023 کفش‌های خود را آویزان کند. با این حال، این باعث نشد که او از نزدیک این ورزش را دنبال کند زیرا او اخیراً به فواد ابیاد و شرکت ملحق شده است تا نتایج را پیش‌بینی کند. از نیویورک پرو 2024.

اما شرایط او خوب است.

من فکر نمی‌کنم که او هنوز بافت کافی برای شکست دادن نیک نداشته باشد، اما فکر می‌کنم او قطعاً با بقیه بچه‌ها در ترکیب است.» او گفت ولیر.

Ian Valliere 2024 New York Pro Six Top

  1. نیک واکر
  2. تونیو برتون
  3. مارتین فیتزواتر
  4. کوئینتون آریا
  5. استوارت ساترلند
  6. آنجل کالدرون

با نزدیک شدن به این رویداد، ایان والییر تنها کسی نیست که در مورد نتیجه بالقوه نیویورک پرو 2024 بحث می کند. پیروزی در مورد باب سیچریلو، ورزشکار نماینده، کوینتون اریا آن مقام را به دست آورد. سیچریلو احساس می‌کند برای اینکه نیک واکر برنده شود، باید شبیه «برانچ وارن 2.0» باشد.

نمایشگاه New York Pro 2024 مملو از برخی از بزرگترین ورزشکاران بدنسازی است. نیک واکر و کوینتون ایریا نه تنها پا به پا خواهند شد، بلکه تونیو برتون، قهرمان حرفه ای نیویورک 2023 نیز به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خواهد بود. علاوه بر این، مارتین فیتزواتر، برنده دیترویت پرو، جامعه بدنسازی را در جریان رویداد Pittsburgh Pro Guest Show در سال 2024 تحت تاثیر قرار داد و در آن حضور خواهد داشت.

در نهایت، طرفداران خود را برای یک شب پر جنب و جوش آماده می کنند، زیرا رقبای اوپن مردان برای کسب مقام اول و بلیت خود برای حضور در استیج مستر المپیا 2024 مبارزه می کنند. برای دیدن تاریخچه بدنسازی در حال شکل گیری در نمایشگاه سالانه حرفه ای نیویورک استیو واینبرگر در سال 2024، حتماً در 18 می هماهنگ کنید.

مربوط: مارتین فیتزواتر مطمئن است که می‌تواند نیک واکر را در نیویورک پرو 2024 شکست دهد: “من به او پول می‌دهم”


منبع: https://fitnessvolt.com/iain-valliere-2024-new-york-pro-picks/