“این ترکیبی از ویکتور ریچاردز و رونی کلمن است” – Fitness Vault

صحبت می کند روبیل “نیکسلا” مسجدپتانسیل این بازیکن پس از حضور در بخش آزاد مردان همچنان در حال رشد است. در ویدیوی اخیر RxMuscle در یوتیوب، کوین لورون، کهنه کار بدنسازی، نظرات خود را در مورد Mosquera بیان کرد و او را با رونی کلمن و ویکتور ریچاردز مقایسه کرد.

کوین لورون می گوید: “او احتمالاً با دمبل ها سر و کله می زند و هر کاری انجام می دهد. او را به ورزشگاه مناسب ببرید. اگر او را به ساحل شرقی بیاورید و با ذهنیت دیوانه وار ساحل شرقی به آنجا بیاورید، تمام می شود.”

Mosquera یکی از آخرین بدنسازانی بود که نشان خود را در بین بهترین رقبای آزاد مردان روی کره زمین گذاشت. او از لیگ برتر حرفه ای IFBB به NPC رفته است، به لطف عامل عجیب و غریب، گردن عظیم و پاهای تنه درخت، سرشار از نوید است.

در مسابقات قهرمانی آماتور حرفه ای پراگ 2023، Mosquera به راحتی کارت حرفه ای خود را به دست آورد و با اندازه عظیم و حالت های جانبی متراکم خود، جمعیت را شگفت زده کرد. در نشان دادن اعتماد به نفس، “نکزیلا” یک روز بعد به مسابقات قهرمانی حرفه ای پراگ بازگشت، جایی که او ناتان دی آشا، میکال کریزانیک و سامسون داودا را برای طلا به چالش کشید. مسکورا در اولین بازی حرفه ای خود با مدال برنز رفت که نشانه ای امیدوارکننده برای آینده او در لیگ جدید بود.

بسیاری با مقایسه با نام هایی مانند ممدوح «بیگ رامی» السبعی و رونی کلمن، معتقدند روبل مسکورا آینده مسابقات آزاد مردان است. آخرین ستاره ای که در مورد Mosquera اظهار نظر کرد، بدنساز کوین لورون بود که این حرفه ای را با برخی از بزرگترین رقبای خود مقایسه کرد.

کوین لورونه می گوید اگر روبل «نیکسلا» مسکورا تمریناتش را تعطیل کند، «تمام شده است».

لورون، مسکورا را به رونی کلمن و ویکتور ریچاردز تشبیه کرد، دو تهدیدی که به خاطر جثه، اندام و ماهیچه های بزرگشان شناخته می شوند.

“وقتی من با رونی کلمن بودم و رونی را دیدم، او از یک انسان به چیزی تبدیل شد که نبود. و با این پسر من مثل او شدم. این چه لعنتی است؟ می دانید … پس … این چیزی است که من باید در مورد او بگویم.”

ویکتور ریچاردز، وقتی برای اولین بار ویکتور ریچاردز را دیدم، فکر کردم، “چه جهنمی؟” کوارتت های او بسیار بزرگ بودند و رونی کلمن، ترکیبی از ویکتور ریچاردز و رونی کلمن.

یک چیز، این پسر 27 ساله، 27 ساله است… من اینجا هستم و صحبتم را با کریس کورمیر و همه طبقه پایین تمام کردم و همه آنها الان آنجا هستند.

او معتقد است که با راهنمایی های کافی از کریس کورمیر و محیط مناسب باشگاه، Mosquera می تواند چیزی خاص در مسابقات آزاد مردان باشد.

او هنوز واقعاً با کریس ارتباط برقرار نکرده است. این بچه هنوز کشوری را که از آن آمده و اطرافش را در ذهن دارد. می تواند تمریناتش را به سطح دیگری برساند و ذهن روانی اش درگیر همه چیز است، نمی دانم، این برای من یک سوال است.

من با او صحبت کرده ام، او را ملاقات کرده ام، او بسیار مهربان است، او بسیار خوب است و بسیار منفی است. اما من نمی دانم که آیا او این صدای کلیک را در سر دارد یا خیر. اگر در حالی که در این فضای مناسب است، این چیز در سر او کلیک می کند. به عنوان مثال، اگر آن روز با شما بود و شما چگونه بودید، رک و پوست کنده، تمام شده است. گرفتار.

علاوه بر این، لورونه تاکید کرد که اگر مسکورا ذهن خود را برای رنج آموزش دهد و به یک مربی قابل اعتماد گوش کند، می تواند در آینده عالی شود.

اگر استو بتواند با او ارتباط برقرار کند و او را وارد آن (روال) کند و ذهنش را برای رنج کشیدن آموزش دهد، زیرا شما باید رنج بکشید.

اگر او بتواند آن را تضمین کند و با هر چیز دیگری که به درستی طراحی شده است و با او تمرین می کند، یکی از آن چیزهایی خواهد بود که وقتی بزرگانی مانند رونی کلمن، لی هانی و برخی از آنها به راه می افتند و دیوانه می شوند، اتفاق می افتد.

با توجه به تغییراتی که Mosquera قبلاً در تناسب اندام خود ایجاد کرده است، Levrone نمی تواند بیشتر از پتانسیل خود تحت تأثیر قرار گیرد.

“من او را دیدم، این اولین بار نبود که در این برنامه حضور داشتم. او را دو سال پیش دیدم، بله وقتی برای اولین بار با یاوا لبز قرارداد امضا کرد، او را دیدم، و این چیزی نبود که در پراگ دیدم. جهش بزرگ، دیوانه، وحشتناک. و برای اینکه او این جهش را احتمالاً 25% انجام دهد، به شما می گویم، دیو، نظر من، لعنت به آن…

به گفته لورون، چهارگوش و ساق پاهای Mosquera در حال حاضر بزرگتر از Ronnie Coleman در دوران اوج است.

کوادهای او بسیار نزدیک به 38 و 39 (اینچ) هستند. این بزرگ است. من شخصاً رونی کلمن را دیده ام.

حالا رونی بسیار متعادل است و همه چیز چون رونی در ابتدا تعادل داشت و وقتی رونی بزرگ شد همه چیز منفجر شد. کوین لورونه گفت: “چهار و ساق پاهای او بزرگتر از رونی کلمن است.”

تاثیر Mosquera در اوپن از لحظه ای که او روی صحنه در EVLS Prague Pro ظاهر شد احساس شد. سامسون داودا بر این باور است که استعدادهای در حال رشد دارای عامل عجیبی هستند و اعتراف می کند که به زودی تهدیدی در آینده در رادار او خواهد بود. در همین حال، نیک واکر نیز تحت تأثیر پتانسیل «نکزیلا» قرار گرفت و خود را یکی از طرفداران رقیب جدید توصیف کرد.

کریس کورمیر کهنه کار بدنسازی، که مسکورا را تمرین می دهد، اخیراً به دکستر جکسون گفت که شاگردش علیرغم اینکه یک تازه وارد نسبتاً با تجربه کمی در ژست ها است، می تواند نیک واکر را در قسمت جلو شکست دهد.

در مورد آن هیچ تردیدی نیست؛ ورود Rubel Mosquera به لیگ حرفه ای IFBB لایه جدیدی از هیجان را به رده باز مردان اضافه کرده است. طرفداران مشتاقانه منتظرند بدانند Mosquera کدام مسابقه را برای شرکت در مسابقه بعدی انتخاب می کند.

مربوط: کریس کورمیر درباره اندازه روبل «نیکسلا» مسکورا: «آنها قبلاً چنین چیزی ندیده بودند»

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب RxMuscle در زیر مشاهده کنید:


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/kevin-levrone-likened-rubiel-mosquera-to-ronnie-coleman-and-victor-richards/