ایوان سنتوپانی، بدنساز، اسرار عضله سازی و از دست دادن چربی را فاش می کند – فیتنس ولت

ایوان سنتوپانی، بدنساز حرفه ای IFBB اخیراً نقش متخصص تغذیه را بر عهده گرفته است و نکات و ترفندهای خود را برای حفظ تناسب اندام به اشتراک گذاشته است. اخیراً سینتوپانی در یوتیوب بهترین روش های خود را برای کاهش چربی و عضله سازی ارائه کرده است.

ایوان سنتوپانی در دهه 2000 مسابقه داد و اگرچه عنوان مستر المپیا را به دست نیاورد و قهرمان آرنولد کلاسیک نشد، اما به خاطر هیکل عظیم و عضله دوسر بزرگش بسیار مورد احترام بود. ایوان سنتوپانی که روی صحنه مقابل کای گرین و سدریک مک میلان فقید ایستاده بود، عادت دارد خود را در بالاترین سطح آزمایش کند.

سنتوپانی به طور مداوم در مسابقات خود جایگاه بالایی داشته است و در سال 2009 قهرمان مسابقات حرفه ای نیویورک شد که اولین نمایش حرفه ای او بود. در طول شانزده سال، سنتوپانی با پیروزی های متعدد، از جمله یکی از برجسته ترین پیروزی های او در تامپا پرو در سال 2013 – که او را در استیج مستر المپیا قرار داد و در جایگاه سیزدهم قرار گرفت، بر صحنه تسلط داشت. سال بعد، او با کسب مقام پنجم در آرنولد کلاسیک 2014 به صدر رده‌ها جهش کرد.

ایوان سنتوپانی نکاتی را برای خلاص شدن از شر چربی های اضافی بدن و در عین حال افزایش ماهیچه ها ارائه می دهد

ایوان سنتوپانی از دانش بدنسازی خود برای کمک به دیگران برای رسیدن به اهداف بدنی خود استفاده می کند. سنتوپانی اخیراً استراتژی خود را برای کاهش وزن و عضله سازی در یک جلسه پرسش و پاسخ در یوتیوب به اشتراک گذاشته است.

“من مشکلی با گلوتن ندارم. می‌توانم نان بخورم. می‌توانم نان بخورم، مشکلی نیست. اگر گندم یا محصولی مبتنی بر گندم را به عنوان منبع اصلی کربوهیدرات مصرف کنم و آن را در چندین وعده غذایی در طول روز بخورم، من احساس خوبی ندارم. متوجه این موضوع شده ام.” وقتی گفتم می خواهم ماکارونی را منبع اصلی کربوهیدرات خود کنم یا برنج درست نکرده ام، سیب زمینی درست نکرده ام و اینم مقداری نان که به راحتی در دسترس است. من آن را به عنوان منبع کربوهیدرات خود انتخاب می کنم و امروز چندین بار این کار را انجام خواهم داد. به همین دلیل، من گندم یا محصولات حاوی گلوتن را نخواهم خورد، اما خود را به خوردن آن محدود می‌کنم زیرا احساس می‌کنم فرآیند هضم بدون آن کارآمدتر است.» ایوان سنتوپانی ایالت ها.

از آنجایی که هضم نگرانی اصلی است، Syntopani کربوهیدرات ها و پروتئین های مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارد تا در فرم بهینه بماند.

من معمولاً برنج و سیب زمینی را انتخاب می‌کنم و جو زیاد نمی‌خورم، اگرچه جو دوسر خوب است.

وقتی صحبت از پروتئین می شود، مرغ یکنواخت است، من را آزار نمی دهد، اما سودمند است، کار را انجام می دهد و می توانم آن را چندین بار در روز بدون هیچ ناراحتی گوارشی و بدون بیزاری واقعی بخورم. من او را دوست ندارم اما از او متنفر هم نیستم. بنابراین من متوجه شدم که مرغ، ماهی و تخم مرغ رایج ترین منابع پروتئینی هستند که به راحتی هضم می شوند.

ایوان سنتوپانی گفت این کار آسان تر است “لایه برداری چربی بدن” با شروع رژیم غذایی در پایان دوره حجیم. او همچنین بر اهمیت قدرت در حین رژیم تاکید کرد زیرا فرد را قادر می‌سازد تا سنگین تمرین کند و در نتیجه کالری بیشتری بسوزاند.

“من می گویم که بهترین راه برای شروع برش کاهش چربی بدن است. مکان ایده آل برای شروع این است که در انتهای حجم باشید و این خوب است. در پایان حجم، احتمالاً مقدار زیادی غذا خورده اید. غذا، کالری زیاد است، و امیدوارم که نه، رژیم غذایی تمیزتر است. منظور من از آن این است که اگر فردی فصلی خارج از فصل داشته باشد، آماده است تا شکل خود را شروع کند و به رژیم غذایی خود نگاه کند و بگوید “باشه، رژیم غذایی من کاملاً تمیز است، تقریباً شبیه یک رژیم غذایی قبل از مسابقه است. تبدیل شدن به این شخص کمی دشوار است زیرا از آنجا به کجا می روید.

من شخصا، نه تنها با خودم، بلکه با افرادی که با آنها کار می کنم، دریافته ام که بهترین راه برای بزرگ شدن و عالی شدن این است که حجم زیادی عضله حمل کنید، بنابراین حتی اگر مقداری چربی حمل کنید، مشکلی نیست. قدرتمند، چرا قدرت مهم است؟ قدرت بسیار مهم است زیرا زمانی که برای حفظ عضله، رژیم غذایی را شروع می کنید، باید سخت تمرین کنید و باید تمرینات سنگین انجام دهید. شروع قوی شما را در موقعیت بهتری برای رسیدن به این هدف قرار می دهد. بسیار بزرگ، قوی و نه خیلی چاق.

استن اوردینگ، مربی بدنساز و تغذیه، اخیراً توصیه کاهش وزن خود را به اشتراک گذاشته است و موافق است که رژیم های غذایی موفق اغلب برای هر فرد تنظیم می شود. استن اوردینگ توصیه می کند زمانی که نتایج سخت هستند، “بهترین رژیم غذایی رژیمی است که شما دنبال می کنید.”

به نظر می رسد اجماع عمومی بر این است که یافتن بهترین رژیم غذایی به گوش دادن به بدن و انجام آنچه مطابق با نیازهای فرد است بستگی دارد. کاهش وزن و افزایش عضله یک راه حل یکسان نیست. با راهنمایی ایوان سنتوپانی و سایر مربیان تغذیه، دستیابی به یک سبک زندگی سالم آسان‌تر و در دسترس‌تر از همیشه است.

مربوط: تماشا کنید: ایوان سینتوپانی گوشت خام می خورد!

ویدیوی کامل ایوان سنتوپانی را اینجا ببینید:

منبع: https://fitnessvolt.com/evan-centopani-building-muscle-shedding-fat/