بدنساز Wesley Vissers 3 بهترین تمرین برای ساختن یک سینه بزرگ را با ما به اشتراک می گذارد – Fitness Volt

همانطور که فیل هیث زمانی گفت، یک قفسه قوی کلید مجسمه سازی یک بدن در بالاترین سطح است. در ویدیوی اخیر یوتیوب، وسلی ویسرز سه تمرین خود را برای ساختن یک قفسه سینه حجیم به اشتراک گذاشت و بینشی در مورد هر یک از انتخاب های خود ارائه کرد.

“این بار، ما سینه را آموزش می دهیم. چه کسی یک سینه بزرگ نمی خواهد؟ هرگز نمی تواند به اندازه کافی بزرگ باشد، درست مانند آرنولد شوارتزنگر که یک سینه بزرگ داشت. امروز می خواهیم در مورد نحوه ایجاد سینه بزرگ من صحبت کنیم. ما در مورد سه تمرینی که بیشتر دوست دارم از دیگران انجام دهم صحبت خواهیم کرد.

اگرچه او در آخرین مسابقه خود در المپیا وقتی هفتم شد زیر رادار پرواز کرد، اما وسلی ویسرز به سرعت توجه جهان بدنسازی را به خود جلب کرد. او تا کنون در سال 2024 از دو اجرای برجسته لذت برده است که با پیروزی غیرمنتظره ای بر رامون کی روش در آرنولد کلاسیک اوهایو 2024 شروع شد. پیشرفت‌های ویسر روی صحنه غیرقابل انکار است، از سینه‌های راه راه و شانه‌هایش گرفته تا شکاف پا که دور سرش حلقه می‌زند.

او به همین جا بسنده نکرد. ویسرز وارد مناقصه آرنولد کلاسیک بریتانیا در سال 2024 شد و برنده شد تا جایگاه خود را در بخش رو به رشد تثبیت کند. با توجه به موفقیت او، طرفداران و بدنسازان او را به عنوان یکی از بزرگترین تهدیدات کریس بامستد برای حضور در مسابقه مستر المپیا در ماه اکتبر توصیف کردند.

3 تمرین برتر Wesley Visser برای مجسمه سازی یک سینه بزرگ

  • پک دیک
  • پرس نیمکت شیب دار با دستگاه اسمیت
  • فشرده سازی منظم قفسه سینه

پک دیک

Vissers ترجیح می دهد تمرین سینه خود را با حرکت ایزوله مگس به جای پرس نیمکت معمولی شروع کند.

“حرکت مگس سینه را ایزوله می کند. در گذشته، سال ها پیش، من همیشه با پرس نیمکت یا پرس شیب دار و حتی پرس دمبل شروع می کردم. با این حال، هر چه قوی تر باشید، وزن بیشتری می توانید فشار دهید، استرس بیشتر می شود. بر روی سایر عضلات است، مانند عضله دلتوئید قدامی، سه سر، یا حتی مفاصل.

اگر با ارتباط ذهن و ماهیچه مشکل دارید، ویسرز توضیح می‌دهد که یک ست شیر ​​می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد و اضافه می‌کند که هدف باید گسترش و انقباض کامل باشد.

اگر مشکلی با این یا ارتباط ذهن و عضله دارید، شروع با یک ست شیر ​​آب بهترین گزینه خواهد بود زیرا ابتدا قفسه سینه را جدا کرده، آن را از قبل خسته می‌کنید و سپس مطمئن شوید که نیازی به این کار نیست. بعد از آن وزنه زیادی روی تمرینات انجام دهید.

کاری که می خواهید در اینجا انجام دهید انبساط کامل و انقباض کامل است.

پرس نیمکت شیب دار با دستگاه اسمیت

Vissers تأکید می کند که پرس نیمکت شیب دار با دستگاه اسمیت می تواند در صورت شکست مجموعه ها، شما را از نیاز به یک نقطه گیر نجات دهد.

ما در اینجا یک دستگاه اسمیت داریم. این اول از همه، شما را از استفاده از یک نقطه‌نگار در پشت سرتان نجات می‌دهد.

او هشدار می دهد که بالابرهایی که دست های خود را بیش از حد دراز می کنند، وزن زیادی روی آرنج خود می گذارند. ویسرها بر این باورند که بالا رفتن تا “85 درصد” و سپس کنترل فرود برای کشش موثر بهترین است.

حداکثر کشش حداکثر تحریک یا رشد ماهیچه ها از جمله قفسه سینه است، اما اکنون، این اشتباهی است که بسیاری از افراد وقتی به بالاترین سطح می رسند، مرتکب می شوند، آنها دست ها را دراز می کنند که به این معنی است که تمام استرس روی آرنج است. کاری که می خواهید انجام دهید حدود 85 درصد افزایش یافته و دوباره تا حد کامل کاهش می یابد.

“در این مرحله، روی کشش تمرکز کنید. در نهایت، این یک پرس نیمکت شیب دار است، بنابراین ما می خواهیم از یک نیمکت شیب دار استفاده کنیم، بنابراین نیمکتی را انتخاب کنید که بتوانید شیب آن را تغییر دهید و از کمترین شیب ممکن استفاده کنید. بنابراین، یک تنظیم بالاتر از آن. تنظیمات تخت، تنها چیزی است که برای هدف قرار دادن قسمت بالایی از قفسه سینه نیاز دارید، اما دلتاهای جلویی را بیرون نگه دارید و این چیزی است که سینه پرتر را برای من ایجاد کرده است. او گفت وسلی ویسرز

پرس سینه معمولی (اتوماتیک).

از آنجایی که فرم پرس قفسه سینه جزء اصلی تمرینات قفسه سینه تقریباً هر کسی است، ویسرز توضیح می دهد که چرا مسیر میله برای دستیابی به موفقیت بسیار مهم است.

ویسرز توضیح می‌دهد: «پرس سینه‌ای را انتخاب کنید که در امتداد مسیر طبیعی که قفسه سینه می‌خواهد طی کند، حرکت می‌کند، در حالت امتداد پهن و در انقباض باریک است». “وقتی آن را فشار می دهید به سمت داخل می رود و وقتی عقب می کشید به سمت بیرون می رود و این حرکت طبیعی قفسه سینه را تقلید می کند. سپس کاری که می خواهید انجام دهید این است که می خواهید کشش را در اینجا احساس کنید.”

فشرده سازی قفسه سینه را با فرورفتگی جزئی انجام می دهد تا به درستی به فیبرهای پایین قفسه سینه برخورد کند.

“این به طور کامل قفسه سینه را کامل می کند. ما حرکت کامل را ابتدا با سطح ضربه زدن انجام دادیم، سپس یک نسخه اریب برای قسمت بالای سینه انجام دادیم، و اکنون بیشتر روی کل سینه و همچنین قسمت پایین سینه تمرکز می کنیم. اساسا، پرس رو به پایین تاکید می کند. گسترش و گسترش بیشتر، او می گوید هرچه عمیق تر باشد، رشد بهتری خواهد داشت.

ویسرز با برنامه‌ریزی برای بیانیه‌ای در مستر المپیا ۲۰۲۴، با هواداران درباره نحوه شکل‌دهی بدن خود صحبت کرده است. او سه تمرین برتری را که برای رسیدن به عضله دوسر «عصر طلایی» استفاده می‌کند، به اشتراک گذاشت و طرفداران را با محدوده‌های تکرار خاصی آشنا کرد.

همه ما سینه ای بزرگتر می خواهیم و ویسر معتقد است که سه حرکت او شما را به اهداف بدنی خود نزدیکتر می کند. به راحتی می توانید تمرینات مورد علاقه او را امتحان کنید و او را در مسابقه مستر المپیا 2024 مقابل بامستید در اواخر امسال از دست ندهید!

مربوط: وسلی ویسر، بهترین ریاضیدان فیزیک کلاسیک جهان، می گوید که کیون پیرسون به مبارزه درک لونسفورد در آینده چشم دوخته است.

ویدیوی کامل از کانال یوتیوب Wesley Vissers را در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/wesley-vissers-top-3-chest-exercises/