“برگشت پس از دوری سخت است” – Fitness Volt

جی کاتلر، مستر المپیا که چهار بار حضور داشته است، برای بحث در مورد آخرین رویدادهای بدنسازی بازمی گردد. در پادکست اخیر بازیگران کاتلر، کاتلر در مورد آینده ممدوح “بیگ رامی” السبیای پس از حذف نامش از مسابقه آینده مستر المپیا در سال 2023، که برای 2 تا 5 نوامبر در اورلاندو، فلوریدا برنامه ریزی شده بود، صحبت کرد.

بیگ رامی از زمانی که تلاش خود را برای شکوه بدنسازی آغاز کرد، یک نیروگاه بوده است. دومین نمایش او کسب مقام اول در مسابقات Mr. المپیا و السبای کارت حرفه ای او را دریافت کردند که به سرعت کار حرفه ای او را آغاز کرد. از آنجا، Big Ramy قاب عظیم و شرطی سازی قاتل خود را به صحنه آورد تا اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی حرفه ای نیویورک 2013 را به دست آورد.

السبعی هیچ وقت تلف نکرد و بلافاصله راهی مرحله مستر المپیا شد و در آنجا با وجود کم تجربه داوران را تحت تاثیر قرار داد و در رده هشتم قرار گرفت. این تنها آغاز بسیاری از دستاوردهای شگفت انگیز و فراموش نشدنی است که Big Ramy در طول 9 سال انجام خواهد داد.

بیگ رامی پس از تثبیت خود به عنوان یکی از مردان نخبه در اوپن، در سال 2020 قهرمان مستر المپیا شد و در سال 2021 جایگاه خود را حفظ کرد. متأسفانه، السبعی در سال 2022 توسط هادی چوپان قهرمان فعلی از تخت سلطنت خلع شد. این یک شوک برای جامعه بدنسازی بود، زیرا او به رتبه پنجم سقوط کرد، اگرچه او همچنان شاد و مصمم بود که بهتر برگردد.

السبعی بهترین بازی خود را در آرنولد کلاسیک 2023 انجام داد، جایی که چهارم شد اما به نظر می رسید مصمم به انتقام از دست دادن خود است. در حالی که بسیاری از طرفداران خود را برای حضور بیگ رامی روی صحنه در مستر المپیا امسال آماده می کردند، او اخیراً اعلام کرد که در این رقابت شرکت نخواهد کرد زیرا احساس می کند که استراحت برای حرفه طولانی او بهترین است. آخرین فردی که نظر خود را در مورد تصمیم رامی اعلام کرد، جی کاتلر بود.

جی کولتر بحث می کند که آیا بیگ رامی می تواند پس از بازنشستگی به ورزش بازگردد یا خیر

جی کاتلر، برنده چهار بار مستر المپیا، نه تنها به یک متخصص تمرین تبدیل شده است، بلکه به خاطر نگاهی سخت به بخش باز مردان امروزی معروف شده است. کاتلر اخیراً دیدگاه خود را در طول یک تیم کاتلر پادکست. او اولین کسی بود که از غافلگیری خود با انتشار خبر کناره گیری بیگ رامی از رقابت ها صحبت کرد.

«یک نوع شوک. آیا انتظار آن را داشتید؟ من در واقع فکر می کردم او می خواهد مسابقه دهد. من واقعا فکر می کردم او این کار را انجام می دهد.

کاتلر گفت: “من در آرنولد در مورد او صحبت کردم و فکر کردم که او در آرنولد پیشرفت زیادی کرده است. من فکر می کردم که او لزوماً نگاه منصفانه ای به آنجا نداشت.” او گفت.

کاتلر در مورد جاده دشواری که رامی پس از انتخاب یک سال مرخصی در بالاترین سطح با آن روبرو خواهد شد صحبت کرد.

“خیلی سخت خواهد بود و حالا او امسال در مسابقات شرکت نمی کند. من فکر می کنم مگر اینکه او اولین برنامه های سال آینده را انجام دهد، به یاد داشته باشید که او آقای المپیا است، بنابراین او واجد شرایط زندگی است و اگر بخواهد می تواند 10 سال دیگر بازگردد. دور شوید و به زندگی واقعی برگردید، خیلی متفاوت خواهد بود، و رامی به پول نیاز ندارد، و به شهرت نمی رسد. به شما بگویم که به محض اینکه دور شود و ممکن است به نمایشگاه بیاید یا نکند و یک قهرمان تکراری یا یک قهرمان جدید را ببیند، این کار را برای او سخت تر می کند که “او با آن آتش برمی گردد.”

“من فکر می کنم برای رامی بله، او می تواند برگردد، اما من فکر نمی کنم که او باید عجله کند و بگوید خوب، زیرا او در المپیا نشسته و به سمت آرنولد یا نمایش های اولیه ای که می خواهد ببیند می پرد. من فکر می کنم او واقعاً نیاز دارد که شرکت کند. زمان و برنامه‌ریزی‌اش را بر این اساس انجام می‌دهد و فکر می‌کنم او واقعاً باید تمام تلاشش را بکند تا بگوید خوب شاید سال آینده در مسابقات شرکت نکند. منظورم این است که او تا آن زمان 40 ساله می‌شود، او باید بداند کجا می‌رود، او خانواده دارد، او باید چیزهای مهم تری به دست آورد

اگرچه بیگ رامی در مسابقات مستر المپیا امسال شرکت نخواهد کرد، اما طرفداران همچنان منتظر حضور مهمان آلزبیای در تاریخ 2 تا 5 نوامبر در اورلاندو، فلوریدا هستند.

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های بیگ رامی، اخلاق ورزشی او، بدون توجه به نتیجه مسابقه است. به طور کلی، کاتلر دوست دارد که او را ببیند و با تبدیل شدن به دومین مردی که پس از تسلیم شدن سندو را پس گرفت، انتقام از دست دادنش را بگیرد.

مربوط: بیگ رامی 5 برنده برتر مسابقات مستر المپیا 2023 را پس از انصراف از مسابقات پیش بینی می کند.

ویدئو کامل را اینجا تماشا کنید:

منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-on-big-ramy-future/