بیگ رامی از مستر المپیا 2023 – Fitness Volt کناره گیری کرد

سقوط ناگهانی آقای المپیا ممدوح «بیگ رامی» السوبی که دو بار در المپیا 2022 از دست داد، شوکه کننده بود. نتیجه مشابه در آرنولد کلاسیک 2023 سوالات زیادی را در مورد شانس او ​​در المپیا امسال ایجاد کرد. با این حال، رامی بزرگ با اعلام تصمیم خود مبنی بر کناره گیری از المپیا 2023 به همه گمانه زنی ها پایان داد.

بیگ رامی یک بدنساز مصری IFBB Pro است که به خاطر جثه دیوانه کننده، چهارتایی بزرگ و عضله سازی معروف است. او با غلبه بر براندون کری، از بلندترین کوه جهان بدنسازی حرفه ای صعود کرد و آقای المپیا 2020 شد. این بازیکن 39 ساله از مقام اول خود در المپیا 2021 دفاع کرد، اما بخش بزرگی از جامعه بدنسازی احساس کردند که او “درهای زیادی” را برای رقبای آینده باز گذاشته است تا بتوانند از آنها استفاده کنند.

المپیا 2022 شاهد سقوط بیگ رامی به رتبه پنجم بود. این یکی از پرشیب ترین سقوط ها در تاریخ قهرمانان المپیا بود. حدس زده می شود که عوامل مختلفی، از آماده سازی نادرست گرفته تا استفاده بیش از حد از دیورتیک ها، باعث شده اند رامی هیکل صافی در این برنامه داشته باشد.

رامی بزرگ در المپیا 2022
رامی بزرگ در المپیا 2022

مستر المپیا سابق قول داد مشکلات را برطرف کند و عنوان قهرمانی را به دست آورد. او یک ورود غافلگیرکننده به آرنولد کلاسیک 2023 انجام داد اما مجبور شد یک بار دیگر به مقام چهارم بسنده کند. درخواست ها برای بازنشستگی او در این مرحله افزایش یافت و برخی از کارشناسان اعلام کردند که این بدنساز مصری امکان ندارد دوباره عنوان مستر المپیا را کسب کند. اما بیگ رامی به کار سخت خود ادامه داد و حاضر نشد از مسابقات مرخصی بگیرد. با این حال، او نظر خود را تغییر داد و تصمیم گرفت انرژی خود را روی رفع مشکلات تناسب اندام خود متمرکز کند.

بیگ رامی تصمیم خود را برای عدم شرکت در المپیا 2023 اعلام می کند

بیگ رامی برای گپ زدن در دبی پرو 2023 به صدیق فاروقی از RX Muscle پیوست. او از رامی خواست تا با توجه به نتایج المپیا 2022 و آرنولد کلاسیک 2023، برنامه کاری آینده خود را روشن کند.

“من باید باهوش باشم تا بهترین زمان برای حضورم روی صحنه و بهترین زمان برای استراحت را بدانم. فکر می کنم امسال باید از نمایش فاصله بگیرم و اگر فرصتی برای ارائه داشته باشم. نسخه بهتری از خودم و می توانم چیز متفاوتی ارائه کنم، بله، در آن حضور خواهم داشت.

او اضافه کرد:

برای بسیاری از مردم خاورمیانه، این کار آنها را خوشحال نمی کند. اما من سخت کار می کنم تا بهترین نسخه Ramy را به آنها ارائه دهم و فکر نمی کنم این زمان مناسبی برای رفتن به المپیا باشد. من و تیمم در مورد آن صحبت کرده‌ایم و فکر می‌کنم بهترین کاری که اکنون می‌توانیم انجام دهیم این است که “به هدف دیگر نگاه می‌کنیم. بله، به سال آینده فکر می‌کنیم.”

بیگ رامی از سال 2013 هیچ یک از آخر هفته های المپیا را از دست نداده است. او در آخر هفته المپیا 2023 نیز حضور خواهد داشت اما به عنوان یک تماشاگر و نه یک رقیب.

این بازیکن 39 ساله به خوبی از ترکیب نخبگان در بخش اوپن مردان آگاه است و احساس می‌کند که برای هر یک از آنها پیروز شدن در رقابت راه سختی خواهد بود. اگرچه رامی از پیش بینی نتیجه المپیا 2023 خودداری کرد، اما بهترین آرزوهای خود را برای همه رقبا ارائه کرد.

تعامل کامل بیگ رامی با صدیق فاروقی را در زیر از طریق کانال یوتیوب RXMuscle تماشا کنید:

خلاصه ای از تاریخچه رقابتی اخیر Big Ramy و تریلر زیر را از طریق کانال توسعه عضلانی YouTube تماشا کنید:

منبع: https://fitnessvolt.com/big-ramy-out-2023-olympia/