جوی سول به مربی شخصی در حال بلند کردن جلوی قفسه وزنه شلیک می کند. مرد خواستار تمسخر ورزشکاران در حین اجرای فر می شود – تناسب اندام ولت

جوی ساول او دو شیفت می‌کشد تا مطمئن شود که سالن‌های ورزشی عمومی عاری از مزخرفات و خصومت‌ها هستند. در یک جفت ویدیوی اینستاگرام، سول یک مربی شخصی را فراخواند تا خودش را در حال مسدود کردن قفسه دمبل در حین تمرین ضبط کند. سپس به مردی اعتراض کردم که یک ورزشکار را به دلیل انجام فرهای تقلبی مسخره می‌کند.

سال‌ها، سائول زمان و تلاش خود را صرف خلاصی جهان از آنچه او به عنوان «فرهنگ سمی ورزشگاه» می‌نامد، صرف کرده است. او بیش از چهار میلیون دنبال کننده در اینستاگرام جمع آوری کرده است در حالی که به مبارزه برای افرادی که فاقد بستر یا اعتماد به نفس برای صحبت هستند ادامه می دهد.

شاید فکر کنید که او مجبور نیست ورزشکاران و مربیان را محکوم کند، اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد. از قهرمانان المپیا، سوپراستارهای دبلیو دبلیو ای گرفته تا مربیان شخصی کنونی، وقتی سول شاهد بی عدالتی در ورزشگاه باشد، هیچ کس در امان نیست.

جوی سوول به مربی شخصی که وزنه برداری را ممنوع می کند ضربه می زند. مردی به دلیل تمسخر ورزشکارانی که در حال انجام فرهای تقلب هستند مورد انتقاد قرار گرفته است

جوی ساول
جوی ساول/اینستاگرام

در اولین ویدیوی سوول، او به یک مربی شخصی که یک قفسه دمبل را مسدود می‌کند در حالی که او تلاش می‌کند ورزش کند، واکنش نشان می‌دهد. بعد از اینکه مردی حرفش را قطع می‌کند تا وزنه‌ها را به جایی که پیدا کرده برگرداند، ناراحت می‌شود.

اول اینکه، فقط به این دلیل که در باشگاه تیراندازی می‌کنید، به این معنا نیست که همه باید فقط برای شما ورزش کنند، از جمله اینکه وزن خود را بازگردانند. بهتر از اینکه درست جلوی قفسه ورزش کنید؟

با توجه به اینکه او یکی از رایج ترین قوانین را در ورزشگاه زیر پا گذاشته است، سوول معتقد است که به دلیل رفتار و رفتار قضاوت آمیز خود مستحق محرومیت است.

“و اگر کسی بیاید، فوراً حرکت می‌کنید و این مرد با شما خوب است، اما به هر حال تصمیم می‌گیرید این پست را ارسال کنید؟ واقعاً؟ چه چیز دیوانه‌کننده‌تر این است که مستقیماً پست می‌کنید تا چالش خود را اعلام کنید و نشان دهید که چقدر متفکر و بدون قضاوت هستید. و سپس بلافاصله، شما این را در حال تمسخر این مرد روی تردمیل پست می کنید. گرفتار جوی ساول.

کلیپ را اینجا ببینید:

سپس سول جوانی را صدا زد که یک ورزشکار مسن‌تر را به خاطر عملکردش مورد تمسخر قرار داد فریب دادن، تکنیکی که توسط بدنسازان درجه یک از جمله آقای المپیا آرنولد شوارتزنگر که هفت بار سابقه داشته است استفاده شده است.

“اول از همه، این مرد فوق العاده به نظر می رسد، به خصوص برای سنش. شرط می بندم که او بیشتر از زنده بودن من در ورزشگاه بوده است. او قطعا در باشگاه به شما آموزش خواهد داد. و چه کاری انجام می دهد؟ او چه کاری انجام می دهد. به نام «تقلب تقلب» هنگامی که وزنه سنگین‌تری انجام می‌دهید، برخی از افراد گاهی اوقات از مقداری تکانه استفاده می‌کنند و تا زمانی که بتوانند تکرار را کامل کنند، از یک نوسان خفیف استفاده می‌کنند.

سول اضافه می کند که فرهای تقلب در بین ورزشکاران ورزش های مختلف مانند کشتی بازو نیز محبوب است.

“بسیاری از بدنسازان بزرگ این کار را انجام می دهند، بسیاری از ورزشکاران قدیمی این کار را انجام می دهند. بسیاری از کشتی گیران بازو دوست دارند این کار را انجام دهند. اما شما می دانید که چه کاری بیش از هر چیز دیگری انجام می دهد؟ به کار خود فکر می کند. انجام یک تمرین عالی.”

این واقعیت که فکر می‌کنید اشکالی ندارد از او ویدیو بگیرید تا در شبکه‌های اجتماعی پست کنید و پشت سرش مثل یک بزدل مطلق او را مسخره کنید، من را شگفت‌زده می‌کند. شما باید بهتر عمل کنید.» او می گوید جوی ساول.

کلیپ زیر را ببینید:

لی پریست کهنه کار بدنسازی شرکت کرد و ابراز امیدواری کرد که مرد حاضر در این ویدئو عضویت خود را در ورزشگاه از دست بدهد.

بی نام 17

اسکرین شات 2024 04 11 120308
اعتبار عکس: اینستاگرام: @joeyswoll

اطمینان از ایمن ماندن سالن‌های ورزشی و پذیرایی از همه مردم، اولویت اصلی Swoll است. اخیراً تأیید شده است که دو زن پس از ضبط غیرقانونی یک زن برهنه در حال لذت بردن از اقامت خود، از استفاده از امکانات اسپا باشگاه ورزشی منع شدند. نه تنها تحقیقات در مورد اقدامات آنها آغاز شد، بلکه شائول امیدوار بود که قربانی اتهامات خود را مطرح کند.

پس از ستایش آرنولد شوارتزنگر به خاطر حرکت مثبتش در باشگاه، جوی سوول قصد دارد به راحت‌تر کردن مراکز تناسب اندام برای کسانی که فقط برای یک تمرین شدید آنجا هستند، ادامه دهد.

مربوط: زن در حال سکس در ورزشگاه، مرد شاخدار. جوی سوول هر دو را مقصر می داند


منبع: https://fitnessvolt.com/joey-swoll-takes-shot-at-personal-trainer-and-man-call-mocking-gym-goer/