جوی سول زن TikToker را به دلیل دروغ گفتن در مورد مردی که به او خیره شده سرزنش می کند – Fitness Volt

اینفلوئنسر تناسب اندام جوی ساول در حال تغییر فرهنگ منفی ورزشگاه است که هر بار یک پست در رسانه های اجتماعی را تغییر می دهد. در ویدیوی اخیر TikTok، سوول زنی را مورد خطاب قرار می‌دهد که احساس می‌کند خودشیفته است، زیرا پس از تماشای نگاهی اجمالی به او در حین رانندگی، چهره مرد و یک کامیون کار را پست کرد.

جوی سول یک گورو رسانه های اجتماعی است که رویکرد فرهنگ ورزشگاه را به کلی تغییر داده است. او دائماً افرادی را صدا می‌زند که سعی می‌کنند با قلدری به دیگرانی که صرفاً سعی در ورزش کردن دارند، نظرات خود را جلب کنند. سول امپراتوری ساخته است که برای محافظت از کسانی که احساس راحتی نمی کنند برای رفتن به ورزشگاه طراحی شده است.

تعهد او به تغییر “فرهنگ سمی” منجر به ایجاد شرکت Gym Positivity شد که بر کالاهایی تمرکز دارد که مردم می توانند برای نشان دادن حمایت خود از آن استفاده کنند و مستقیماً با باشگاه ها همکاری می کند تا قوانینی را که برای ایجاد فضای امن در حین تمرین طراحی شده اند را اجرا کند.

جوی سول قبلاً در مورد این واقعیت صحبت کرده بود که هرگز قصد نداشت یک “پلیس ورزشگاه” شود و آرزو می کرد که نیازی به این کار نباشد. او همچنین هرگز انتظار نداشت که ویدیوهایش تعداد بازدیدهای خود را داشته باشند، اما خوشحال است که می توانند آگاهی را در مورد آسیب های ناشی از سمیت افزایش دهند.

جوی سوول در جدیدترین ویدیوی خود، زنی را صدا می کند که اسکرین شات مردی را که در حین رانندگی به او نگاه می کند به اشتراک گذاشته است و می گوید مردان عمداً بدون هیچ عواقبی به زنان احساس ناراحتی می کنند. سوول مخالف است و به این موضوع می پردازد که چگونه نظرات او می تواند صدمات جبران ناپذیری به شغل و جایگاه اجتماعی این مرد وارد کند.

“اول از همه، اجازه دهید مقدمه این ویدئو را با بیان اینکه زنان قطعا قربانی آزار و اذیت در جامعه توسط مردان منزجر کننده هستند و باید متوقف شود. اما شما… شما یکی از آنها نیستید. اما چه خودشیفته ای. شما می گویید این مرد به شما خیره شده است او به شما خیره نمی شود او برای یک ثانیه واقعی به شما نگاه می کند.

“شما در وسط پیاده رو ایستاده‌اید، دست‌هایتان را در هوا دراز کرده‌اید، و یک مجموعه کامل تولید فیلم دارید، و او در حین رانندگی به شما نگاه می‌کند. شما در مجاورت او هستید. به این می‌گویند آگاهی از موقعیت. سپس این اسکرین شات را ارسال می کنید تا ثابت کنید که او به شما خیره شده است. اما چیزی که به نظر من خنده دار است این است که “شما یک اسکرین شات را به معنای واقعی کلمه یک ثانیه بعد از جایی که او به شما نگاه نمی کند ارسال نمی کنید. اما شما همچنان به او نگاه می کنید.”

او به شما چیزی نمی‌گوید. او بر سر شما فریاد نمی‌زند. او حتی سرعتش را کم نمی‌کند و بعد شما این را پست می‌کنید تا بگویید که او یک ترسو است، او سعی دارد شما را بترساند و بعد از آن هیچ عواقبی ندارد. من اینجا هستم تا به شما بگویم. شما که عواقبی دارد.” من چهره این مرد، کامیون کارش را پست کردم، اگر کارش را از دست بدهد چه؟ اگر نتواند خانواده اش را تامین کند چه؟ اگر نتواند غذا را روی میز بگذارد چه؟ همه اینها به این دلیل است که می خواهید در رسانه های اجتماعی برای جلب توجه احساس قربانی کنید. و میدونی بدترین قسمت این چیه… این ویدئو سیلی بر صورت زنان قربانی واقعی است. جوی سوول گفت: “شما باید بهتر عمل کنید.”

این تنها یکی از موارد متعددی است که جوی سول مجبور شده است اعمال کسی را به دلیل شرمساری دیگران در رسانه های اجتماعی در زمانی که لازم نبود، محکوم کند. سول زنی را هنگامی که یک ورزشکار را صدا زد، پس از نگاه کردن به او و تلاش برای کمک به او در زمانی که او در حال مبارزه بود، به عنوان “بی رحم لعنتی” خواند.

مربوط: جوی سول ماشین‌های زنانه را برای سوپر ست صدا می‌کند: «متاسفم که باشگاه ندارید».

جوی سوول همچنان ماموریت خود را برای جلوگیری از سوء استفاده در رسانه های اجتماعی و داخل سالن های ورزشی انجام می دهد تا همه بتوانند بدون ترس از تبدیل شدن به ویدیوی ویروسی بعدی ورزش کنند.

منبع: https://fitnessvolt.com/joey-swoll-calls-out-female-tiktoker/