جو روگان، رژیم غذایی گوشتخوار درک MPMD، پروتکل «فوق بشری» دانا وایت و پیلز مکمل – فیتنس ولت

جو روگان او بسیار خشمگین است، به خصوص وقتی پای پادکست او به میان می آید تجربه جو روگان روگان مرتباً با چهره های سرشناس مصاحبه می کند و در مورد موضوعات تابو بحث می کند. در طول قسمت 2073، جو روگان با درک از More Plates More Dates به گفتگو نشست و درباره رژیم غذایی گوشتی، پروتکل فوق بشری مورد تایید دانا وایت توسط گری بریکا و مکمل ها صحبت کرد.

جو روگان مردی با استعدادهای فراوان است. از کمدی و بازیگری گرفته تا تفسیر در UFC، روگان به یک صدای بسیار تأثیرگذار در بین افراد در هر سنی تبدیل شده است و توانایی عجیبی در پوشش و درک طیف گسترده ای از موضوعات دارد. از سال 1997، روگان دست خود را در صنعت مبارزه گذاشته و به جامعه تناسب اندام کمک کرده است.

روگان در پادکست خود اغلب در مورد داروهای افزایش دهنده عملکرد، رژیم های غذایی، تمرینات و سایر موضوعات مرتبط با سلامتی صحبت می کند. جو روگان نظرات خود را در مورد استفاده از استروئیدها در بدنسازی به اشتراک گذاشت و نشان داد که رقابت در این ورزش بدون آنها غیرممکن است.

مهمان دائمی پادکست جو روگان، درک از MPMD است. درک خود را به عنوان یک چهره پویا در صحنه تناسب اندام تثبیت کرده است. تخصص او در بهبود عملکرد از طریق درک عمیق مکانیک تمرین و دانش در مورد پیشرفت‌های مختلف، او را به حضور پررنگی در جامعه تبدیل کرده است.

جو روگان و درک از MPMD Talk Dana White “Protocol Superhuman, Stacks Supplement”.

در گذشته، جو روگان و درک درباره موضوع داغ این موضوع که آیا نام های بزرگ “شیک هستند یا نه” بحث کرده اند، از جمله دواین “راک” جانسون و بدنساز مایک اوهرن. اخیراً، این دو به لطف زیست‌شناس انسانی، گری بریکا، که قبلاً فاش کرده بود که وایت تنها 10 سال از زندگی خود باقی مانده است، به تغییر بدن حماسی دانا وایت پرداختند.

“من همچنین یکی از تخت های سبک او را سفارش دادم – که در آن صورت دانا وایت به نظر می رسد که او 10 سال جوانتر است. اتفاقی برای او افتاده است که وقتی چربی بدن خود را از دست می دهید برای همه اتفاق می افتد.

وقتی رژیم گوشتخواری را دنبال کردم متوجه این موضوع شدم. روگان می‌گوید: «گونه‌های شما به نوعی به داخل مکیده می‌شوند و به نظر شما احمقانه می‌آیید، زیرا دیگر چربی صورت ندارید که بیشتر صورت شما را پر می‌کند.

روگان در ادامه به بحث در مورد “سوپر پروتکل” دانا وایت و برنامه صبحگاهی او که توسط گری بریکا طراحی شده بود پرداخت. علاوه بر این، روگان شیفتگی وایت را به رژیم کتو توضیح داد.

بنابراین صورت شما شروع به فرو رفتن می کند. صورتش ابتدا این کار را کرد و بعد دوباره چاق شد. من می‌دانم که چه اتفاقی برای آن می‌افتد. مثل یک تخت چراغ قرمز است.

تخت نور قرمز باعث افزایش کلاژن در پوست شما می شود و شما هر روز از آن استفاده می کنید. “او یک روتین دارد که گری بریکا انجام می دهد. به آن می گویند، پروتکل فوق بشری یا چیزی دیگر.”

بله، او می گوید که برای همیشه از آن (رژیم کتو) پیروی خواهد کرد. مثل اینکه رفیق من خیلی احساس خوبی دارم و انرژی و شفافیت ذهنی زیادی دارم، انگار قرار است برای همیشه کتو بمانم.

پس از مشاهده تغییرات قابل مشاهده در صورت و پوست وایت، روگان شروع به مصرف ویتامین های متیله مورد تایید Preca کرد.

“خب، برای مکمل‌ها، اخیرا گری بریکا را در پادکست داشتم. شروع کردم به مصرف تمام ویتامین‌های متیله شده و چیزهایی که او توصیه می‌کند. تازه شروع به انجام این کار کردم. نمی‌توانم بگویم. احساس خوبی دارم اما می‌توانم.” نگو که آیا چیزی برای بهبود وجود دارد.

Rogan، Derek MPMD در مورد مزایای رژیم غذایی مبتنی بر گوشتخوار صحبت می کند

در مورد رژیم غذایی خود، روگان تایید کرد که به طور کامل به رژیم غذایی مبتنی بر گوشتخواران متشکل از گوشت شکار، بیکن، تخم مرغ و سایر چربی های سالم مانند آووکادو پایبند است.

“بیشتر رژیم غذایی من فقط گوشت، تخم مرغ، شکار و بیکن است و همه آنها فقط چربی های سالم هستند. من هنوز آووکادو و روغن آووکادو می خورم، و گاهی اوقات یک تکه میوه می خورم، اما اکثریت قریب به اتفاق رژیم غذایی من این است. جو روگان توضیح می دهد که فقط مبتنی بر حیوانات است.

“گاهی اوقات من هنوز این کار را انجام می دهم، قبل از تمرین یک موز می خورم، اما نه هر روز، یک بار در هفته (میوه). یا توت و ماست می خورم، اما بیشتر غذای من حیوانی است. وقتی این کار را انجام می‌دهم، 100% می‌دانم که از نظر ذهنی تجهیزات اضافی دارم.

روگان که دهه‌ها زندگی پرمشغله‌ای داشته است، همیشه به دنبال این است که از طریق تمرینات و تمرین‌های ریکاوری خود از بازی جلوتر بماند.

“من با این وزنه وضعیت خوبی دارم. بیایید این وزن را کمی افزایش دهیم، تکرارها را تغییر دهیم، بیایید اضافه کنیم، بیایید یک یا دو حرکت اضافی کتل بل را به این روتین اضافه کنیم، می دانید، بنابراین من برای یک تمرین تمرین می کنم. یک ساعت و نیم یا بیشتر.”

روگان می افزاید: «وقتی تمام شد، 20 تا 25 دقیقه سونا می گیرم و بعد غذا می خورم. “معمولاً اینجا (در استودیوی پادکست) یا زمانی که دارم این کارهای کمدی را در BootCamp انجام می دهم.”

روگان گفت: “این مورد علاقه من است. بله، راه رفتن روی تردمیل معکوس نیز عالی است.”

روگان که اعتقاد راسخ به رژیم غذایی گوشتخواران دارد، قصد دارد در ژانویه دوستان خود را به یک برنامه غذایی مبتنی بر حیوانات دعوت کند.

“با کاری که من با این افراد انجام می‌دهم، در ژانویه، ما رژیم غذایی فقط گوشتی خواهیم داشت. بنابراین، بدیهی است که ژانویه ماه جهانی گوشتخواران است، و این زمانی بود که من برای اولین بار شروع به امتحان کردن آن کردم. اگر افراد دیگری را بشناسید یک چیز است. در حال انجام آن هستید و مسئولیت را تحمل می کنید و اعلام می کنید که در حال انجام آن هستید، پس ادامه دهید و آن را امتحان کنید.

من در تمام ماه ژانویه به این بچه ها می گویم که می خواهم چیزی جز گوشت و تخم مرغ نخورید. چیزی جز گوشت، تخم مرغ، ماهی و چربی.

این چالش پیشنهاد شده توسط روگان شامل حذف شکر، نان، ماکارونی و برنج است. وی تاکید کرد: زمانی که فرد به خوردن گوشت عادت کند، میزان سیری متفاوت است.

می‌توانید کمی آووکادو بخورید، من می‌خواهم بیکن بخورید، اما می‌خواهم تمام شکر، همه نان، همه ماکارونی‌ها، همه برنج‌ها، همه مزخرفات را کاملا حذف کنید. و اجازه دهید در پایان ببینیم چه احساسی دارید. از ماه، بیایید ببینیم چقدر به آن پایبند هستید، اینجاست که در آن تغییرات اساسی در بدن مشاهده می شود.

“سطح سیری شما از خوردن گوشت کاملاً متفاوت است. آنها دیوانه هایی هستند که با پرخوری مشکل دارند.

این اولین باری نیست که طرفداران در مورد تغییر بدن حماسی دانا وایت می شنوند. مدیر عامل UFC با هواداران در مورد سفر خود به سوی یک زندگی سالم تر صحبت کرده است. او اخیراً در یک روزه 86 ساعته فقط در آب شرکت کرد و این تمرین را به خاطر کمک به او برای حفظ هیکل پاره تمجید کرد. با توجه به مشغله کاری او، هواداران تحت تاثیر پیشرفت وایت قرار گرفته اند.

با توجه به اینفلوئنسرهای دیگری مانند لیور کینگ که رژیم غذایی تمام گوشتی را انتخاب می‌کنند، واضح است که رژیم‌های گوشتخوار محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. در مورد روگان، او نمی‌تواند هیجان‌زده‌تر از این باشد که ماه آینده چالش غذایی مبتنی بر حیوانات خود را با دوستانش آغاز کند.

مربوط: جو روگان در مورد فیزیک “دیوانه” سام سولیک: “شما می توانید استروئیدها را در صدای او بشنوید”

ویدیوی کامل را با کلیک بر روی زیر تماشا کنید:


این داستان توسط Belinda Evans، گزارشگر خبری که همه چیزهای بدنسازی و تناسب اندام عمومی را پوشش می دهد، نوشته شده است. بلیندا مشتاق بدنسازی است و دوست دارد اخبار صنعت را برای خوانندگان پوشش دهد و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهد.

اگر در مورد این خبر سؤالی دارید، لطفاً از طریق بلیندا ایوانز تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/joe-rogan-derek-mdmd-dana-white-superhuman-protocol/