جی کاتلر برایان شاو را در تمرینات پشت مستر المپیا راهنمایی می کند – Fitness Volt

برایان شاو اخیراً با آقای المپیا جی کاتلر چهار بار برای یک تمرین بدنسازی پشتی همکاری کرد. شاو به کشف سایر ورزش ها و روش های تمرینی آنها با ذهنیتی فروتن مشهور است. شاو که در اوج دوران حرفه ای خود بازنشسته شد، این توانایی را دارد که دستان خود را در تلاش های مختلف ورزشی امتحان کند.

برایان شاو او یکی از موفق ترین ورزشکاران تاریخ ورزش های قوی است. او در طول دوران حرفه ای خود در 27 مسابقه بین المللی قهرمان شد. تنها سه ورزشکار دیگر از آمریکا پیروزی بیشتری کسب کرده اند. او همچنین در سال های 2011، 2013، 2015 و 2016 برنده مسابقه معتبر قوی ترین مرد جهان شد.

این بازیکن 41 ساله در طول سال‌های 2021-2022 با دوران سختی در دوران حرفه‌ای خود روبرو شد. آسیب همسترینگ او را مجبور کرد در کنار زمین بماند. شاو در حالی که برای شرکت در مسابقات قهرمانی WSM 2023 آماده می شد، از یک بیماری جدی رنج می برد سلولیت در ساق پا. با این حال، او به زمان بازگشت و با A.J او در رتبه هفتم قرار گرفت در رقابت.

این مرد قدرتمند پس از پیروزی قاطعانه در آخرین حضور رقابتی دوران حرفه ای قدرتمند خود در مسابقات قهرمانی جهان، از ورزش بازنشسته شد. نمایش کلاسیک 2023. شاو علاقه زیادی به ورزش های رزمی نشان داده و برای آن آماده می شود در اوایل سال 2024 در یک مبارزه MMA شرکت کنید.

اما برایان شاو اهمیت یکسانی به عضله سازی و قدرت می دهد. چند هفته پیش، او 8 بار با آقای المپیا رونی کلمن شریک شد برای تمرین سلاح. اخیراً، او با رقیب اصلی رونی و چهار بار مستر المپیا همکاری کرد جی کاتلر برای ورزش کردن کمر.

کاتلر یکی از بدنسازان نخبه ای است که سلامت خود را حفظ کرده و در یک ورزش شدید مانند بدنسازی نیز به عظمت دست یافته است. روش های تمرینی این بازیکن 50 ساله به او این امکان را داده است که هیکل چشمگیر خود را حفظ کند و از عملکردهای طولانی مدت لذت ببرد. برایان شاو برخی از این تکنیک ها را از کاتلر در حالی که پشت خود را با هم تمرین می دادند یاد گرفت.

جی کاتلر و برایان شاو یک تمرین پشتی انجام می دهند

کشش لت دستگیره معکوس

جی کاتلر به برایان شاو دستور داد که با یک دستگیره معکوس بر روی یک ماشین پر شده از صفحه شروع کند. تغییر دستگیره معکوس تاکید بیشتری بر پایین تنه دارد زیرا بازوها در حین حرکت به بدن نزدیکتر می شوند.

کاتلر در دو ست اول روی گرم کردن عضلات تمرکز کرد و سپس شدت ست های کاری را افزایش داد. پس از انجام سه ست کاری، شرکای تمرینی به تمرین بعدی در تمرین رفتند.

روی ردیف های ماشین خم شده است

این دو نفر از یک تنوع روباتیک از ردیف های دمبل یک دست برای تحریک عضلات پشت استفاده کردند. کاتلر فاش کرد که در دهه 2000، زمانی که او در اوج حرفه بدنسازی خود بود، ردیف کردن دمبل با یک دست، ورزش مورد علاقه او برای کمر بود. اما کلاس های ماشینی را برای این جلسه انتخاب کرد.

کاتلر پیشنهاد کرد که برایان شاو با سه بشقاب شروع کند و سپس در ست های بعدی به آرامی وزنه را افزایش دهد. شرکای آموزشی قبل از حرکت به تمرین بعدی، تمام مجموعه‌های ردیف‌های ماشین را با تکنیک مناسب انجام دادند.

کشویی Latte

سپس کاتلر و شاو بر روی دستگاهی که با یک صفحه یک طرفه بارگذاری شده بود، کشیدن به پایین را انجام دادند. کاتلر نکته مهمی را برای پایین کشیدن به اشتراک گذاشت و پیشنهاد کرد که قفسه سینه را به سمت بیرون فشار دهید تا انقباض ماهیچه های پشت را برای حداکثر فواید ایجاد کنید. این دو نفر به نوبت دستگاه را روشن کردند و چند سری کشش سخت را به زمین زدند تا ماهیچه های لتیسموس دورسی را تحریک کنند تا کمری پهن بسازند.

اگرچه او اکنون با یک رژیم پیچیده تمرین می‌کند، اما جی کاتلر می‌گوید که کشش‌ها بهترین تمرین برای ساختن کمری حجیم هستند. برای توضیح است:

“کشش‌آپ‌ها به نظر من اولین سازنده عرض جغرافیایی بوده‌اند. مانند عرض جغرافیایی، بنابراین یک کشش با دستگیره گسترده… فکر می‌کنم این بهترین است. اگر کسی بخواهد یک شکل V دیوانه‌کننده بسازد، فکر می‌کنم یک کشش است. -بالا بهترین است.”

دستگیره بسته در ردیف های کابل

تمرین پس از چندین ست از ردیف های نزدیک به پایان رسید. جی کاتلر و برایان شاو با این حرکت کششی افقی، آخرین تکه تحریک را به عضلات پشت اضافه کردند و آن را «روز در باشگاه» نامیدند.

به طور کلی این تمرین شامل تمرینات زیر بود:

اسطوره های مرد قوی و بدنسازی در مورد تاثیر ددلیفت در بدنسازی بحث می کنند

برایان شاو و جی کاتلر در مورد جنبه های مختلف ساخت پشتی بحث کردند و جزئیات جالبی را برای داشتن پشتی پهن و ضخیم برجسته کردند. کاتلر اظهار داشت که ساختن پشتی پهن نسبتاً ساده‌تر است، اما ضخامت دادن به آن فرآیندی بسیار دشوار و زمان‌بر است.

“عمق پشت شما از ردیف های خمیده، ردیف های یک بازو و ردیف کابل های نشسته منتقل می شود. زمان زیادی طول می کشد.”

ددلیفت یکی از موثرترین حرکات ترکیبی با مزایای انتقال به سایر تمرینات است. کاتلر اظهار داشت که هنوز مکررا ددلیفت می کند. جی کاتلر در مورد فواید ددلیفتینگ برای بدنسازان گفت:

“فکر می‌کنم کل بدن را کار می‌کند. وقتی شما در مورد انجام ردیف‌های خمیده صحبت می‌کنید و من چهار پلانک انجام می‌دهم، آن ددلیفت به این قدرت کمک کرد. ما در مورد قدرت اصلی صحبت می‌کنیم و فکر می‌کنم ددلیفت است. کمک زیادی به آن می کند.”

او اضافه کرد:

“من هنوز فکر می کنم شما به بالابرهای اصلی خود نگاه می کنید. پرس نیمکت، ددلیفت، اسکات، پرس شانه… هر کسی باید پایه ای از آن داشته باشد، درست است؟”

کاتلر توضیح داد که هرگز از مضرات بالقوه انجام ددلیفت و بلند کردن 5 بشقاب برای 10 تا 12 تکرار در اوج کار خود نمی ترسید. او ترس رایجی را که بدنسازان با ددلیفتینگ مرتبط می‌دانند آشکار کرد و گفت:

“آنها نگران بزرگ شدن کمر هستند زیرا بدن بسیار قوی می شود و بارها و بارها به یاد می آورند که چگونه (وسط قسمت) رشد نمی کند. قلب نیز یک عضله است، درست است؟

آقای المپیا چهار بار اضافه کرد که قسمت میانی و کمر او نیز به عنوان محصول جانبی ددلیفت کمی گشاد شد. با این حال، پشت و شانه های او به دلیل نیروی بارگذاری شده توسط ددلیفت ها به نسبت بزرگتر شده اند. با این حال، کاتلر اصراری بر ددلیفت کردن ندارد، زیرا بسیاری از بدنسازان امروزی مانند فیل هیث بدون تکیه بر ددلیفت بدن‌های عالی ساخته‌اند.

جی کاتلر در مورد خستگی بعد از تمرین برای چالش “Fit for 50” صحبت می کند.

جی کاتلر در کل جلسه تمرینی با برایان شاو، 15 ست تمرینی تمرینی پشت را انجام داد. به طور معمول، یک فرد 50 ساله حداقل 30 ست از شش حرکت پشت را انجام می دهد. در طول سال گذشته، جی کاتلر از طریق تمرینات شدید، رژیم غذایی، کاردیو و TRT سخت کار کرده است تا بدن خود را برای تولد 50 سالگی خود تغییر دهد. در حالی که نتیجه تحول او کاملاً شگفت انگیز بود، چهار بار مستر المپیا از این روال شدید خسته شده بود.

“من فقط فرسودگی شغلی را تجربه کردم زیرا یک تحول 12 هفته ای انجام دادم. بنابراین کاری که اکنون سعی می کنم انجام دهم کمی کاهش است، بنابراین واقعاً برای تمرین دوباره هیجان زده هستم. بنابراین برای مدتی نمی دانم که آیا من می خواهم تمرین کنم زیرا همه احساس می کنند که خسته هستند.

او اضافه کرد:

“سخت بود چون ده سال بود که مسابقه نداده بودم، درست است؟ بنابراین، بازگشت به خوردن شش وعده غذایی در روز و تمرین با هدف، درست است؟ من کاردیو اضافه کردم، بنابراین سه بار در روز ورزش می کردم… صادقانه بگویم کمی استرس زا بود، و در پایان، کمی احساس خستگی کردم.

در حال حاضر، جی کاتلر فقط بر روی یکنواختی در روال تمرینی خود تمرکز می کند، زیرا به آرامی راه خود را به سمت تمرینات شدید گام به گام آسان می کند. او گفت:

“من هنوز هم یک هفته در میان ددلیفت انجام می دهم. بنابراین هفته گذشته وزنه می زدم. بنابراین هفته آینده می خواهم ددلیفت را به تمرین خود اضافه کنم. این اولین باری است که از این تجهیزات استفاده می کنم. اما همچنان این کار را انجام خواهم داد. ردیف، من دوست دارم ردیف کابل نشسته را انجام دهم، و ردیف را با دمبل های یک دستی… من نوعی کشش به پایین انجام می دهم… هر کاری که شامل آن شود. کار را تمام کن و برو بیرون و به آن غذا بده، مرد.

ویدیوی کامل تمرین را در زیر از طریق کانال یوتیوب ShawStrength تماشا کنید:


این خبر توسط اندرو فاستر که 7 سال سابقه در زمینه بدنسازی و تمرینات شخصی دارد نوشته شده است. اندرو متعهد به ارائه محتوای با کیفیت بالا، آموزنده، جذاب و قابل اعتماد است. اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح بیشتر در مورد این خبر دارید، لطفا در زیر نظر بدهیداندرو در اسرع وقت به شما پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-brian-shaw-back-workout/