جی کاتلر به درک لونسفورد هشدار می‌دهد که اگر می‌خواهد عنوان مستر المپیا را حفظ کند – فیتنس ولت، “گسترش” نکند.

با ورود به سال جدید، بسیاری از ورزشکاران این پتانسیل را دارند که گام بردارند و جام ارزنده Sandow را برنده شوند، اما عبور از درک لونسفورد آسان نخواهد بود. در طی مصاحبه اخیر با برایان شاو در یوتیوب، کاتلر در مورد پیروزی تاریخی لانسفورد صحبت کرد و درباره کسب درآمد در بدنسازی صحبت کرد.

امسال در مستر المپیا 2023 پر از شگفتی بود، با هفت بخش برندگان جدید. اما بزرگترین تغییر آن شب زمانی بود که دریک لونسفورد به عنوان مستر المپیا جدید انتخاب شد و اولین قهرمان هر دو دسته شد. به این ترتیب هادی شوپن مدافع قهرمانی سابق به مقام دوم و سامسون داودا به مقام سوم رسید.

نیک واکر، یکی از مدعیان اصلی اوپن، به دلیل پارگی همسترینگ که او را مجبور به کناره گیری درست چند روز قبل از روی صحنه رفتن کرد، از دست داد. گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که واکر می‌توانست با فاکتور عجیب و غریب خود طلای رقابت را بگیرد، اگرچه طرفداران واقعاً هرگز نمی‌دانند.

درک لونسفورد روی صحنه المپیا
درک لونسفورد (از طریق @moriauphoto)

حتی با وجود اینکه درک لونسفورد دارای کمری دریده و هیکلی عالی است، لکه های روی صحنه مستر المپیا هرگز تضمین نمی شود. همانطور که قبلا ذکر شد، نیک واکر این پتانسیل را دارد که در استیج المپیا بدرخشد و طلا را به خانه ببرد، در صورتی که دعوتنامه خاصی برای نمایش امسال دریافت کند، با توجه به اینکه برنامه ای برای شرکت در هیچ رقابت دیگری ندارد.

جی کاتلر در مورد بازیکنان برتر مسابقات مستر المپیا 2024 صحبت می کند

سامسون داودا با توجه به پیشرفت‌های عظیمی که در هر نمایش ایجاد می‌کند، یک مدعی اصلی است. او پس از کسب مقام سوم در مستر المپیا، در چندین نمایش شرکت کرده است، از جمله بردهای پشت سر هم (2023 رومانی ماسل فست پرو و ​​2023 پروگ پرو).

جی کاتلر، اسطوره بدنسازی، این موضوع را هنگام بحث در مورد آینده ورزش آزاد در یک ویدیوی اخیر در یوتیوب با مرد قدرتمند برایان شاو، مورد توجه قرار می دهد. اولین بازیکن برجسته در اوپن مشخصاً قهرمان فعلی مستر المپیا درک لونسفورد است که می گوید در اوج دوران حرفه ای خود است.

فکر می‌کنم درک، می‌دانی، او در سنی است که فکر می‌کنم به آنجا می‌رسد. منظورم این است که من اولین بردم را در 33 سالگی به دست آوردم، فیل هیث 31 ساله بود، رونی 34 ساله بود. بسیاری از سال های اوج او

او یک برنده است و ما نمی توانیم به آن بی احترامی کنیم. هادی قهرمان بزرگی است. من فکر می کنم سامسون بسیار قوی می آید، اگر او تا حدودی در فرم خوبی باشد، می تواند یک مدعی واقعی باشد زیرا ما قبلا آن اندازه و کادر را ندیده بودیم.

با پیشرفت هایی که لانسفورد انجام داده است، کاتلر می فهمد که چرا قضات ظاهر او را بیشتر از دیگران دوست دارند.

“اما درک اکنون باید به کاری که او توانسته انجام دهد احترام بگذاری زیرا او نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده است و قد او یک نقطه ضعف است زیرا او کمی کوتاهتر است بنابراین می دانید که همیشه می گفتند یک مرد بزرگ بزرگ یک پسر کوچک عالی را شکست می دهد. من از کم گفتن متنفرم اما قدش کوتاه تره قدش ولی خیلی پهنه و معلومه که انرژی دیوونه ای داره و اینا و همیشه میگن المپیا از پشت سر برد که تا حدودی باهاش ​​مخالفم ولی احساس میکنم همینطوره کاتلر می گوید: “او پتانسیل این را دارد که این عنوان را به خوبی به دوش بکشد و اگر “منطقی بود” هنوز جای پیشرفت دارد.

در مورد لانسفورد، کاتلر تاکید کرد که یکی از ایرادات بدنی او قد کوتاهش است.

او فقط باید مراقب باشد که خیلی بزرگ نشود. من و رونی توانسته‌ایم حجیم کنیم، و حتی براندون کری، همه ما حجیم شده‌ایم، اما وقتی نسبت فریم به ارتفاع محدودی داشته باشید، باید مواظب باشید زیاد بزرگ نشوید وگرنه استرس دارید.

علاوه بر اینکه درک لونسفورد یکی از برجسته‌های اوپن مردان است، چندین رقیب دیگر نیز وجود دارند که پتانسیل ربودن تاج قهرمانی در المپیا امسال را دارند.

افراد زیادی مانند اندرو جکد وجود دارند که این ساختار دیوانه کننده را دارد و در جایگاه پنجم قرار گرفته است. براندون، بدیهی است که او یک مستر المپیا سابق است و هیکل فوق العاده ای دارد، اما می دانید که او قطعاً به پایان نزدیک تر می شود. ممکن است او را در رقابت دیگری مانند آرنولد یا دیگران ببینیم.

ما همچنین هانتر لابرادا را داریم که پدرش یک قهرمان افسانه ای است و او یک مرد نسبتاً بزرگ است. منظورم این است که اگر شرایطش بهتر شود، به راحتی می تواند در بین چهار یا پنج تیم برتر بجنگد. او آنجا با سامسون است. ما امیدهای جدیدی مانند ریگان که می آید و میشل کریسو داریم.

“افراد زیادی وجود دارند که می‌توانیم برای آینده نام ببریم. ما دلتنگ نیک واکر بودیم که احتمالاً در بین سه تیم برتر قرار دارد. ما از غیبت او در آن رقابت رنج بردیم.”

کاتلر در مورد جریان های درآمدی در بدنسازی صحبت می کند

کاتلر از بحث های آزاد دور شد و همچنین نظرات خود را در مورد نحوه کسب درآمد بدنسازان در این ورزش ارائه کرد.

می‌دانی که گاهی اوقات می‌تواند ترسناک باشد، زیرا می‌دانی که در حال آزمایش آب‌ها هستید. همانطور که به شما گفتم، می‌دانستم که در باشگاه عالی هستم و ناگهان یک پیراهن را می‌فروشم، سپس شروع به فروش ویدیو می‌کنم، سپس من پوسترها را انجام دهید، و سپس منشعب شوید، منظورم این است که شروع به کسب درآمد از مسابقه می کنید و شروع به سرمایه گذاری می کنید.

جی کاتلر گفت: “همانطور که گفتم، من به وگاس نقل مکان کردم تا فروش املاک و مستغلات را شروع کنم و تیم بزرگی در اطراف خود ایجاد کرده ام و مربیگری خوبی دارم که همه اینها از تربیت من نشات می گیرد.”

صحبت در مورد بازیکنان بزرگ در رده باز. Rubiel ‘Neckzilla’ Moskera در حال ظهور، کارت حرفه ای خود را به دست آورد و در اولین بازی حرفه ای خود سوم شد. عامل عجیب و غریب و جثه بزرگ او قبلاً طرفداران این ورزش را به خود جلب کرده است. اگرچه عدم تعادل او بین بالاتنه و پایین تنه‌اش ممکن است چیزی باشد که او را عقب نگه می‌دارد، او فضای زیادی برای رشد و پیشرفت دارد و او را به یک تهدید آشکار در مسابقات آزاد مردان تبدیل می‌کند.

با نزدیک شدن به پایان سال 2023، ما مشتاقانه منتظر فرا رسیدن سال 2024 هستیم که ظهور ستارگان بدنسازی جدید و فیزیک بی سابقه ای را به همراه خواهد داشت که تماشاگران و طرفداران را شگفت زده خواهند کرد. اگرچه نمی‌توان پیش‌بینی کرد که آینده چه خواهد بود، اما می‌توانیم مطمئن باشیم که فصل آینده پر اکشن خواهد بود.

مربوط: جی کاتلر در مورد مزایای کراتین صحبت می کند: “شما همیشه می خواهید در بهترین حالت خود باشید”


این داستان توسط Belinda Evans، گزارشگر خبری که همه چیزهای بدنسازی و تناسب اندام عمومی را پوشش می دهد، نوشته شده است. بلیندا مشتاق بدنسازی است و دوست دارد اخبار صنعت را برای خوانندگان پوشش دهد و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهد.

اگر در مورد این خبر سؤالی دارید، لطفاً از طریق بلیندا ایوانز تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-warns-derek-lunsford/