جی کاتلر توضیح می دهد که چرا خواب برای لاغر و فعال نگه داشتن بدن شما مهم است – فیتنس ولت

اسطوره بدنسازی معروف جی کاتلر او دائماً ثروت دانش خود را با طرفداران به اشتراک می گذارد و به عنوان یک مربی و مربی در دنیای سلامت و تندرستی خدمت می کند. کاتلر در یک ویدیوی اخیر در یوتیوب توضیح می دهد که چرا خواب بسیار مهم است و راه مورد علاقه خود را برای آرام نگه داشتن عضلات نشان می دهد.

جی کاتلر، یکی از سرسخت ترین ستاره های بدنسازی، بیش از یک قهرمان چهار بار مستر المپیا است، او یک نیروی محرکه در جامعه تناسب اندام است. کاتلر با تجربه گسترده خود، بینش های ارزشمندی را در مورد آموزش، تغذیه و سلامت کلی از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

کاتلر نکات آموزشی و نکات تکنیکی را ارائه می دهد که تمرینات شما را به سطح بعدی می برد. او که یک بدنساز حرفه ای در بالاترین سطح بوده است، از تجربیات شخصی خود برای بررسی تمام جنبه های تمرین استفاده می کند و هیچ بخشی از بدن را بدون توجه باقی نمی گذارد. از تقویت پرس نیمکتی گرفته تا ضربه زدن به آن گوساله های سرسخت، کاتلر شما را پوشش می دهد.

جی کاتلر بر اهمیت استراحت خوب تاکید می کند

کاتلر علاوه بر عضله سازی، بر اهمیت تعادل و تمرکز حواس تاکید می کند. برای انجام این کار، جی کاتلر در ویدیوی اخیر یوتیوب به اشتراک گذاشت که خواب نقشی اساسی در حفظ بدن و ذهن دارد.

“بخواب. ما همیشه در مورد خواب صحبت می کنیم. من احساس نمی کنم جامعه به اندازه کافی می خوابد. سعی می کنم هر بار حداقل پنج ساعت متوالی بخوابم. من همیشه کمی شفافیت بیشتر را پیشنهاد می کنم اما بسته به برنامه شما. خواب بسیار مهم است. جی کاتلر گفت: برای اینکه بدن خود را لاغر و فعال نگه دارید.

قبل از نتیجه‌گیری، جی کاتلر نکته‌ای مخفی را به اشتراک گذاشت که به او کمک کرد ماهیچه‌هایش را شل و انعطاف‌پذیر نگه دارد.

“همچنین ماساژ درمانی و سونا. من یک مرد بافت بزرگ بودم و ماهیچه‌ها را انعطاف‌پذیر نگه می‌داشتم، که به جریان همه چیز کمک می‌کند و متابولیسم من را حفظ می‌کند.

جی کاتلر تنها افسانه بدنسازی نیست که درباره نقش حیاتی خواب در بدن صحبت می کند. آرنولد شوارتزنگر اخیراً مطالعه‌ای را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد افرادی که خواب ضعیفی دارند، احتمال بیشتری برای حفظ چربی و سوزاندن توده عضلانی دارند. شوارتزنگر همچنین نکاتی را برای خواب کافی به اشتراک گذاشت که شامل رفتن به رختخواب هر شب در یک ساعت معین و محدود کردن زمان قبل از خواب از صفحه نمایش بود.

مربی تغذیه و بدنساز استن اوردینگ نیز تایید کرد که خواب مهمتر از کاردیو است. دلیل این امر این است که بدن هنگام خستگی هورمون هایی ترشح می کند که باعث گرسنگی افراد می شود و شما را به خوردن بیشتر ترغیب می کند.

دانش گسترده جی کاتلر در مورد همه چیزهای سلامتی و تندرستی به انگیزه و الهام بخشیدن به افراد برای دستیابی به اهداف تناسب اندام کمک می کند. این امر اهمیت عوامل به ظاهر ساده مانند خواب را برجسته می کند، در حالی که تأثیر آنها را بر سلامت کلی تشخیص می دهد. توصیه های سرراست کاتلر به افراد قدرت می دهد تا عملکرد خود را بهبود بخشند و سفر تناسب اندام آنها را مؤثرتر و رضایت بخش تر می کند.

مربوط: جی کاتلر درباره غلبه بر افسردگی و هدف تناسب اندام در سال 2024 صحبت می کند: “من می خواهم لاغرتر و بزرگتر شوم”


این داستان توسط Belinda Evans، گزارشگر خبری که همه چیزهای بدنسازی و تناسب اندام عمومی را پوشش می دهد، نوشته شده است. بلیندا مشتاق بدنسازی است و دوست دارد اخبار صنعت را برای خوانندگان پوشش دهد و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهد.

اگر در مورد این خبر سؤالی دارید، لطفاً از طریق بلیندا ایوانز تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-sleep-lean-muscle/