جی کاتلر درباره عود مسمومیت غذایی، فرسودگی شغلی تمرینی، و دوباره تمرین می کند – Fitness Volt صحبت می کند

اسطوره بدنسازی جی کاتلر او پس از تحول موفقیت آمیز تناسب اندام خود در ماه آگوست، طرفداران خود را به روز می کند. در یک ویدیوی یوتیوب که در 26 سپتامبر 2023 منتشر شد، کاتلر در مورد عادات آموزشی خود در دوران بازنشستگی صحبت کرد. او همچنین در مورد مسمومیت غذایی اخیر خود پس از لذت بردن از یک غذای تقلب در In-N-Out Burger صحبت کرد.

کاتلر، قهرمان چهار دوره مستر المپیا، با شکست ها بیگانه نیست. اگرچه رونی کلمن در جایگاه دوم قرار گرفت، اما اخلاق کاری، اراده و پشتکار کاتلر روی صحنه سرانجام در سال 2006 به «شاه» رسید.

علاوه بر سه پیروزی در آرنولد کلاسیک، کاتلر تنها مستر المپیا شد که عنوانی را که از دست داده بود، پس از انتقام شکست خود از دکستر جکسون و برانچ وارن، در مسابقات سال 2009 به دست آورد. “کودک بازگشته” آخرین بار در مسابقات مستر المپیا در سال 2013 در مقام ششم شرکت کرد، اما از زمان درگذشت او چهره این ورزش باقی مانده است.

“ما قبلاً برای رفتن به بیمارستان سوار ماشین شدیم” – جی کاتلر در مورد مسمومیت غذایی اخیر، مکالمات تمرینی

کاتلر که In-N-Out Burger را مال خودش می نامد “غذای تقلب مورد علاقه همیشه” گفت که هست “پرتاب خیلی بد” بعد از خوردنش

من در واقع توقف کردم و قرار نیست دروغ بگویم، در In N Out Burger توقف کردم – مکان مورد علاقه من برای غذا خوردن، می دانید … من واقعاً از زمانی که 50 غذا می خوردم بد نخوردم تا کمی صحبت کنم. کمی در این ویدیو.اما من یک همبرگر گرفتم.به خانه رسیدم به وگاس و وقتی به خانه رسیدم مجبور شدم به سمت حمام بدوم و شما بچه ها می دانید این یعنی چه.

کم کم داشتم زیر آب و هوا احساس می کردم، شکمم خوب نمی شد و تصمیم داشتم بعد از آن روز به باشگاه بروم. دراز کشیدم و نیمه های شب استفراغ کردم و تمام شد. من دچار مسمومیت غذایی دیوانه وار شدم. می توانید روند فکر من را تصور کنید درست است؟ غذای تقلب مورد علاقه من تا به حال، و من همیشه در مورد In N Out صحبت می کنم. او گفت جی کاتلر.

“من تعجب می کنم که آیا چیزی نیم پز خورده ام اما نیازی به گفتن نیست، در نهایت دچار مسمومیت غذایی شدم. مدت زیادی است که این اتفاق برای من افتاده است و من خیلی بد حال می کنم. ما در واقع سوار ماشین شدیم تا به بیمارستان برویم. نصف شب ولی گفتم میدونی که فکر میکنم حالم خوبه.خوشبختانه تونستم بقیه رو بگذرونم و البته الان بهترم.

با توجه به ترس، کاتلر اعتراف کرد که برای چند روز برای تمرین مناسب نبود.

“من در تمرینات کمی عقب افتادم، جایی که چند روز تمرین نکردم و سپس چند روز تمرین کردم، و به نظر می رسید هر بار که خوب بودم، صبح بلند می شدم و کاردیو انجام می دادم. برگشتم. به غذا خوردن عادی، و ناگهان در حال تمرین بودم و معده ام ناراحت شد.»

و با گذشت زمان بهبودی، نماد بدنسازی 50 ساله می گوید که احساس بهتری دارد “100٪.” در مورد تمایلات تمرینی خود، کاتلر فاش کرد که هنوز در طول هفته روی تمام قسمت های بدن، حتی عضلات کوچکتر مانند ساعد کار می کند.

“الان 100% احساس خوبی دارم، اما سوال این است که آینده من چیست، هدف بعدی چیست… فکر می کنم این چیزی است که کل این ویدیوی YouTube در مورد آن است… من به اهداف نیاز دارم. به چیزهایی نیاز دارم. بدیهی است که من به صحنه برنمی گردم. من تغییر بزرگی را انجام داده ام. اکنون ایده ها یا فرآیندهای یادگیری متفاوتی در طول دوران دارم.

من تمایل دارم هر قسمت از بدن را تمرین کنم. حتی یک روز دیگر ساعد را هم تمرین کردم زیرا هنوز می‌خواهم تعریفی از ماهیچه‌ها داشته باشم، اما حقیقت این است: احتمالاً به دلیل تراکم و بلوغ ماهیچه‌ام و آنچه من برای حفظ زندگی خود کار می‌کنم.» هیکلی که اکنون دارم. شرط می‌بندم تناسب اندام دهه 50 من را می‌توانستم با تمرینات بسیار کمتری به دست بیاورم، اما وقتی صحبت از تمرین می‌شود و خودم را به سطح بعدی سوق می‌دهم، افراطی می‌کنم.

ورزش پشت کاتلر

  • ردیف های کابل نشسته
  • رها کنید
  • ردیف های دمبل یک دست
  • كشش بیش از حد پشت

از آنجایی که کاتلر چهار سال عنوان مستر المپیا را در اختیار داشت، علاقه زیادی به مسابقات پیش رو در نوامبر آینده دارد. در روزهای اخیر پادکست بازیگران کاتلرجی نگاهی دقیق‌تر به موقعیت‌های سامسون داودا و درک لونسفورد در بک‌فیلد انداخت – دو نفر پیشتاز که بسیاری آنها را تهدیدی بزرگ برای عنوان هادی شوپن می‌دانند. این بازیکن بومی ماساچوست پیش بینی رسمی انجام نداد، اما به طور رسمی اعلام کرد که حرکت دو سر دو سر لانسفورد “فقط دور از همه.”

کاتلر همچنین به ورزشکاران کمک کرد تا برای مسابقات قریب الوقوع آماده شوند. اخیراً آقای المپیا سابق به اورس کالچینسکی رسیده است، یک نیروی رو به رشد در رده کلاسیک فیزیک. کالچینسکی نیز در کنار کاتلر ایستاد. طرفداران مشتاقانه منتظر دیدن «خرس معجزه» هستند که در تلاش برای برکناری قهرمان چهار دوره فیزیک کلاسیک، کریس بامستد، روی صحنه می رود.

از جلسات تمرین گرفته تا تجزیه و تحلیل مستر المپیا 2023، عشق کاتلر به بدنسازی همیشه به نمایش گذاشته شده است. اگرچه او مطمئن نیست که هدف بعدی تناسب اندامش چیست، اما کاتلر با خوشحالی از دوران بازنشستگی بدون هیچ گونه آسیب یا مشکل مفصلی لذت می برد.

مربوط: جی کاتلر، اسطوره بدنسازی، تمرین شانه‌سازی خود را برای پمپاژ و «سفت کردن فاسیا» به اشتراک می‌گذارد.

ویدیوی کامل را از کانال YouTube JayCutlerTV در زیر مشاهده کنید:

منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-food-poisoning-setback-training-burnout/