جی کاتلر سخنرانی احساسی می کند و جایزه سال 2024 آرنولد کلاسیک یک عمر دستاورد – فیتنس ولت را می پذیرد

جی کاتلر او حتی در دوران بازنشستگی همچنان به موفقیت‌های خود به رکورد بدنسازی خود اضافه می‌کند. جی کاتلر در حالی که در مراسم اختتامیه آرنولد کلاسیک 2024 شرکت می کرد، جایزه معتبر یک عمر دستاورد را دریافت کرد.

سی و ششمین آخر هفته آرنولد کلاسیک سال 2024 یک رویداد پرحادثه با هفت بخش بود که برای برتری رقابت می کردند. به عنوان دومین رویداد مهم بدنسازی در تقویم لیگ حرفه ای IFBB، رالی همیشه نکات برجسته ای را ارائه می دهد و امشب نیز تفاوتی نداشت.

جی کاتلر، قهرمان سابق سه دوره آرنولد کلاسیک و برنده چهار بار مستر المپیا، نه تنها به خاطر نزاع با هشت بار آقای المپیا رونی کلمن، بلکه به خاطر دستیابی به رستگاری در سال 2009، پس از اینکه خود را به عنوان قهرمان معرفی کرد، شهرت داشت. تنها ورزشکار در جهان مردی در تاریخ برای بازگرداندن جام سندو.

جایزه یک عمر دستاورد جی کاتلر 2024 آرنولد کلاسیک
جایزه یک عمر دستاورد جی کاتلر 2024 آرنولد کلاسیک

جی کاتلر جایزه یک عمر دستاورد آرنولد کلاسیک 2024 را از آرنولد شوارتزنگر دریافت کرد.

پس از اینکه شوارتزنگر گفت که جام اولیه در پشت صحنه شکسته شده است، کاتلر با مهربانی جایزه جایگزین را پذیرفت.

“من می دانم که تماشاگران جهانی و افراد خاص زیادی وجود دارد که من این را مدیون آنها هستم. وقتی آرنولد بیرون آمد، داستانی برای او داشتم. در 3 ژوئیه 1991، با اکران ترمیناتور 2 در سینماها، داشتم کتاب هایی در مورد آن را برمی داشتم. بدنسازی و نوجوانی که به دنبال تناسب اندام است.” من آرنولد را از فیلم های ترمیناتور می شناختم.
“بسیاری از بچه ها وکیل، پزشک و ورزشکار حرفه ای شدند. من می خواستم بدنساز شوم.”

کاتلر با تأمل در تربیت خود، از همه کسانی که حرفه او را شکل دادند تشکر کرد.

کاتلر می افزاید: «کوچکترین از هفت فرزند، هیچ کس در خانواده من وزنه بلند نمی کرد. “من باید کار می کردم و هر کاری که انجام می دادم به دست می آوردم.”

آستو گفت: “من کریس استو را ملاقات کردم و او برای موفقیت من مهم بود. او آنجا نبود، اما می خواستم امشب برای او پیامی ارسال کنم.”

کاتلر علاوه بر تشکر از جو ویدر، آرنولد شوارتزنگر و جیم مانیون، از رونی کلمن، رقیب دیرینه خود ادای احترام کرد.

کاتلر گفت: “بدون جو ویدر، همه اینها امکان پذیر نخواهد بود، از جمله آرنولد.” چون تو مرا هل دادی تا همه چیز را روی صحنه انجام دهم.» المپیا و فراتر از آن. تو الگوی من هستی دوستت دارم. “بزرگترین بدنساز تمام دوران.”

شبی احساسی در کلمبوس، اوهایو در سالگرد آرنولد کلاسیک امسال بود. جی کاتلر به عنوان آخرین دریافت کنندگان جایزه یک عمر دستاورد هنری آرنولد کلاسیک به افرادی مانند رونی کلمن و فلکس ویلر می پیوندد.

جی کاتلر بدون شک یکی از بزرگترین بدنسازان و سفیران این ورزش است. با توجه به کمک های ماندگار او در بدنسازی، طرفداران از اینکه متوجه شدند کاتلر بار دیگر اوهایو را برنده کرده است، بسیار هیجان زده شدند.


پوشش جامع Arnold Classic 2024، از جمله پیش داوری، خلاصه رویدادها، تجزیه و تحلیل و نتایج کامل Arnold Classic را در مرکز پوشش Arnold Classic ما دریافت کنید:
FitnessVolt.com/arnold-classic


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-2024-arnold-classic-lifetime-achievement-award/