جی کاتلر می‌گوید «شکی نیست» نیک واکر همه را در 2024 حرفه‌ای نیویورک شوکه خواهد کرد – Fitness Volt

همه چشم ها روی نیک واکر، که امیدوار است با برنده شدن در یک نمایش حرفه ای در این آخر هفته، مدرک مستر المپیا را کسب کند. کاتلر در یک ویدیوی اخیر در اینستاگرام، در مورد حضور مهمان نیک واکر و حمایت او از “شوک کردن” همه در نیویورک پرو این آخر هفته صحبت کرد.

در روز شنبه، 18 می، برنامه مورد انتظار استیو واینبرگر در سال 2024 نیویورک پرو در تینک، نیوجرسی برگزار می شود. این رویداد معتبر نه بخش را به نمایش می گذارد که به امید کسب عنوان قهرمانی و تضمین بلیط خود برای مستر المپیا 2024 رقابت می کنند.

در رویدادی مملو از استعداد، توجه به رده باز مردان معطوف خواهد شد، زیرا طرفداران منتظر بازگشت نیک واکر هستند و به دنبال دومین عنوان حرفه ای نیویورک خود از زمان پیروزی خیره کننده اش در سال 2021 است. تنها یک هفته قبل از ورود به صحنه رقابت، از واکر به عنوان مهمان در Pittsburgh Pro 2024 عکس گرفته شد که باعث شد بسیاری در جامعه بدنسازی نسبت به توانایی او در کسب پیروزی شک داشته باشند.

در میان منتقدان سمیر بانوت بود که اخیراً نظرات خود را در مورد قسمت میانی نیک واکر به اشتراک گذاشته است. در حالی که او معتقد است که ممکن است به دلیل یک هفته بد یا استرس نفخ کند، او تأیید کرد که “وسط” واکر گسترده به نظر می رسد. او همچنین توضیح داد که دوست ندارد واکر هنگام حضور مهمان در پیتزبورگ صورتش را برنزه نکند.

جی کاتلر در مورد فرم مهمان نیک واکر صحبت می‌کند و می‌گوید در نیویورک پرو 2024 دچار شوک خواهد شد.

با این حال، جی کاتلر به سرعت به دفاع از واکر پرداخت، که در یک کلیپ اخیر اینستاگرامی ارتباط خود را با هیکل نیک واکر در حالی که مهمان در حال ژست گرفتن بود فاش کرد و ادامه داد که معتقد است واکر این آخر هفته در نمایشگاه حرفه ای نیویورک همه را شوکه خواهد کرد. .

“نیک، گوش کن. اگر من به مدت یک هفته مهمان هر برنامه ای بودم، داستان نیک واکر بودم. مردم می گفتند، “هیچ راهی وجود ندارد که جی بتواند این کار را انجام دهد.” 2001، وزن چقدر بود. من هفته گذشته کم می کنم من همیشه در مورد آن صحبت می کنم، نزدیک به سی پوند.

نیک، بدون شک، فکر می‌کنم او به نیویورک می‌رود و همه را شوکه می‌کند، “در یک هفته چه کردی؟”

نیک واکر در مسابقات قهرمانی حرفه ای نیویورک 2024 با یک کار دشوار روبرو می شود زیرا با تهدیدات بزرگی از دسته اوپن روبرو می شود. این شامل قهرمان حرفه ای نیویورک 2023 تونیو برتون و کوئینتون ایریا می شود که پس از یک سال استراحت به مرحله بدنسازی بازمی گردد.

علاوه بر این، مارتین فیتزواتر، که اخیراً برنده جایزه دیترویت پرو 2024 شده است، پس از این ادعا که اطمینان دارد می‌تواند نیک واکر را “در مقابل پول خود” ببرد، به دنبال بیانیه ای در نیویورک پرو است. فیتزواتر زیبایی شناسی خود را در صحنه مهمان پیتسبورگ به رخ کشید و هدفش شوکه کردن جهان است.

طرفداران می توانند منتظر تماشای این رویداد انفجاری این آخر هفته، در 18 می، در Teaneck، نیوجرسی باشند. در حالی که به نظر می رسد برخی به توانایی نیک واکر برای ایجاد یک هیکل برنده شک دارند، فقط زمان نشان خواهد داد که آیا او می تواند یک بازگشت حماسی داشته باشد یا خیر.

مربوط: پیش‌نمایش مسابقات باز مردان حرفه‌ای نیویورک ۲۰۲۴ و نام‌های برتر برای تماشا


منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-nick-walker-2024-new-york-pro-opinion/