حسن مصطفی یک روز کامل از هفته های غذا خوردن از مستر المپیا 2023 – Fitness Volt را به اشتراک می گذارد.

مصر حسن مصطفی آماده است تا در کمتر از چهار هفته در استیج مستر المپیا 2023 بیانیه بدهد. مدعی در حال افزایش مسابقات آزاد مردان در تاریخ 5 اکتبر 2023 به YouTube رفت تا یک روز کامل غذا خوردن را برای آماده شدن برای رویداد بزرگ نشان دهد.

“پنج هفته تا مستر المپیا باقی مانده است. تا اینجا همه چیز خوب پیش می رود و خوشبختانه آمادگی من خیلی خوب پیش می رود. هر چیزی که نشان می دهم همان چیزی است که در حال حاضر می خورم. برنامه غذایی برای من بهترین است. این به من قدرت زیادی در تمرین می دهد، در مجموع از آن لذت بیشتری می برم.

فصل شکست مصطفی در لیگ حرفه ای IFBB سال گذشته بود که او در دو مسابقه پشت سر هم مدال طلا گرفت: پورتوریکو پرو 2022 و اورلاندو پرو که او با ترکیبی از حالت خشک و حجم عظیم عضلانی به آن دست یافت.

در حالی که همه نشانه‌ها حاکی از آن بود که حسن مصطفی راهی مسابقات مستر المپیا 2022 می‌شود، بدشانسی رخ داد و او مجبور شد نام خود را از این رویداد حذف کند. او توضیح داد که یک ویروس به کلیه‌هایش آسیب رسانده است و او احساس می‌کند که با شرکت در نمایش دیگری سلامت خود را بیشتر به خطر می‌اندازد.

مصطفی با گذشت زمان برای بهبودی، زمان از دست رفته را جبران کرد و در سوپرشوی تورنتو 2023 با ایان والییر روبرو شد، اما دوم شد. پس از کسب مدال نقره در اورلاندو پرو نیز، به نظر می رسید مصطفی ممکن است واجد شرایط المپیا نباشد، اما همه چیز با بهترین پکیج دوران حرفه ای او در ونکوور پرو 2023 در جولای تغییر کرد. اکنون مصطفی با شتابی بسیار مشتاقانه منتظر بزرگترین مرحله ورزش در ماه آینده است.

حسن مصطفی رژیم غذایی تدارکاتی مسابقات مستر المپیا 2023 را به اشتراک می گذارد

وعده غذایی 1

  • 4 عدد سفیده تخم مرغ
  • 2 عدد تخم مرغ کامل
  • مارچوبه
  • 155 گرم بیسون، 10 درصد چربی
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک

“من اخیراً یک به روز رسانی به چاد ارسال کردم و او از پیشرفت تاکنون راضی است. همانطور که برنامه ریزی کرده بود! وقتی به کانادا آمدم اولین بار است که طعم بیسون را امتحان می کنم و طعم آن را خیلی دوست داشتم، قطعاً آن را ترجیح می دهم.

وعده غذایی 2

  • 175 گرم ماهی سفید
  • نصف آووکادو
  • سبزیجات (فلفل قرمز، خیار)
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک

“به خوبی پیش می رود (اشتهای من).” اصلا (از رژیم بدم نمیاد) خداروشکر از همش لذت بردم و هنوز به اون مرحله نرسیدم.

“بعضی وقت ها ادویه اضافه می کنم و گاهی سس سریراچا را اضافه می کنم. اما وقتی ادویه اضافه می کنم، گاهی اوقات می سوزد.” “می توانید آن را (ماهی) را با میگو جایگزین کنید. بله (ماکروهایی شبیه به ماهی سفید) یا سفیده تخم مرغ. بله، بنابراین اگر کسی چیزی با کالری کمتر می خواهد، می تواند ماهی سفید، میگو یا سفیده تخم مرغ بخورد.

مصطفی در پاسخ به سوالی در مورد منابع پروتئینی برای مبتدیان فیتنس و بدنسازی چنین پاسخ داد:

“اگر کسی به عنوان یک سبک زندگی سالم غذا می خورد، مجبور نیست خود را خیلی محدود کند، می تواند آن را تغییر دهد تا از غذا خسته نشود. آنها می توانند گوشت، مرغ، ماهی را انتخاب کنند، همه چیز به این بستگی دارد. اگر شخصی می خواهد مصرف خود را کاهش دهد، پس چه باید کرد فقط غذای کمتری بخورد.

“فرد فردا روی صحنه مسابقه نمی دهد، بنابراین خیلی مهم نیست، تنها چیزی که آنها می خواهند این است که چربی خود را کم کنند، بنابراین شما می توانید این کار را فقط با کاهش مقدار غذا انجام دهید. می توانید این کار را با ماهی یا هر پروتئین دیگری انجام دهید. منبع.”

بنابراین به طور خلاصه، هر منبع پروتئینی عالی است. همه چیز به هدف بستگی دارد. اگر می‌خواهید توده عضلانی را اضافه کنید، غذا را افزایش می‌دهید و اگر می‌خواهید چربی کم کنید، مقدار آن را کاهش دهید.»

وعده غذایی 3

  • 155 گرم گوشت گاو
  • 2 عدد تخم مرغ کامل
  • 3 عدد سفیده تخم مرغ
  • مارچوبه

همانطور که می بینید، همه وعده های غذایی من بسیار شبیه است، وعده های دوم و چهارم یکسان است، وعده های اول و سوم یکسان است. زیرا همه چیز در این سبک زندگی تکراری است، غذاهای مشابه، تمرینات مشابه و تمرینات قلبی. من هر کاری را که در روز انجام می دهم دوست دارم.” او گفت مصطفی.

وعده غذایی 4

  • 175 گرم ماهی سفید
  • مخلوط سالاد
  • سبزیجات (فلفل قرمز)
  • نصف آووکادو

وعده غذایی 5

المپیا پنج هفته دیگر است، بنابراین امیدوارم بتوانم جایگاه خوبی داشته باشم.

پیشرفت‌های مستمر مصطفی اخیراً توجه اسطوره بدنسازی، جی کاتلر، قهرمان چهار بار مستر المپیا را به خود جلب کرده است. به گفته کاتلر، در یک نقطه، او فکر می کرد مصطفی “عضلانی ترین بدنساز روی کره زمین است.”

مسابقات مستر المپیا 2023 دارای ترکیبی تاریخی از استعدادها خواهد بود و با حذف ممدوح “رامی بزرگ” السبایی، مصطفی تنها نماینده مصر خواهد بود که به امید قهرمانی بعدی به صحنه می رود.

مربوط: حسن مصطفی در تمرینات خارج از فصل پاهای تنه درخت می سازد

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب حسن مصطفی در زیر مشاهده کنید:

منبع: https://fitnessvolt.com/hassan-mostafa-full-day-eating-2023-mr-olympia/