دانا وایت، مدیرعامل UFC، بسته 6 تایی پاره شده را با دگرگونی 6 ساله هیکل – Fitness Volt به نمایش گذاشت

دانا وایت، رهبر ابرقدرت هنرهای رزمی مختلط – قهرمانی نهایی مبارزه (UFC) بازی خود را در سالن بدنسازی به سطح جدیدی رسانده است. وایت در یک پست اینستاگرامی در 28 سپتامبر 2023 تحول شش ساله خود را به نمایش گذاشت و هیکلی لاغرتر، عضلانی تر و خوش اندام را در مقایسه با آنچه در سال 2017 داشت نشان داد.

این چند سال جالب برای رئیس UFC بود، که به طور مداوم با تیم خود در “اتاق جنگ” با هدف ارائه بهترین و سرگرم کننده ترین مبارزات درگیر است. با فهرستی عظیم و شناخت جهانی، تصور موفقیت شرکت بدون مشارکت وایت دشوار است. با این حال، همگام شدن با چنین شغل سختی قطعاً می تواند بر بدن و ذهن تأثیر بگذارد.

وایت در گذشته درباره سلامتی و اهداف فیزیکی خود صحبت کرده است. این مرد 54 ساله برای حفظ تناسب اندام بهانه‌ای نمی‌آورد و اکتبر گذشته پس از اینکه گری بریکا، زیست‌شناس انسانی به او گفت که تنها 10.4 سال از زندگی‌اش باقی مانده، 30 پوند وزن کم کرد. نزدیک به یک سال پس از هشدار برکا، به نظر می رسد وایت در ماموریت خود برای معکوس کردن روند پیری کند نمی شود.

بدنسازان واکنش نشان می دهند، دانا وایت از UFC در سال 2023 لاغر و پاره به نظر می رسد

دگرگونی شگفت‌انگیز وایت، جامعه بدنسازی را در شگفتی از پیشرفتی که وی به دست آورده است، برانگیخته است.

«سمت چپ 17 مارس 2017 است
حق 18 سپتامبر 2023 است
آجیل لعنتی!!! ارسال شده توسط دانا وایت

فلکس لوئیس نوشت: “تحول شگفت انگیز در حین انجام دیوانگی های زندگی روزمره. احترام.”

اسکرین شات 2023 09 29 151759

کاتلر اظهار کرد: “جامد”.

اسکرین شات 2023 09 29 151823

مربی بدنسازی میلوش سارسف و دنیس ولف نیز دوست داشتند:

سارسف به اشتراک گذاشت: “یک دگرگونی باورنکردنی از هر نظر. همینطور ادامه دهید… آسمان حد است – به معنای واقعی کلمه.”

اسکرین شات 2023 09 29 152001

دنیس ولف به اشتراک گذاشت: «این نظم و انضباط است.

اسکرین شات 2023 09 29 151940

اینستاگرام: @danawhite

این اولین باری نیست که میلوش سارسف در مورد تمایل دانا وایت به ورزش کردن و پاره ماندن صحبت می کند. در ماه آگوست، سارسف، یکی از طرفداران سرسخت UFC، به اینستاگرام رفت تا تغییرات بدن وایت را منعکس کند و او نمی توانست چشمانش را باور کند. سارسف در این پست توجه خود را به شکم های مواج، دوسر بازو، سینه فشرده، شکم صاف و شکم عمیق رئیس UFC جلب کرد.

وایت با میل به انجام چند کار، به تغذیه، تناسب اندام و مکمل ها متعهد بوده و در عین حال حرکت های سودآوری در دنیای تجارت انجام می دهد. اخیراً در ماه سپتامبر، UFC و WWE (World Wrestling Entertainment) در یک ادغام تاریخی برای ایجاد هولدینگ گروه TKO که متعلق به Endeavor Group Holdings Inc، شرکت مادر UFC است، شرکت کردند.

مربوط: جک 52 ساله! دانا وایت ورزشگاه خانگی، تمرین و رژیم غذایی را نشان می دهد

به عنوان بخشی از این قرارداد، دانا وایت به عنوان رئیس UFC باقی ماند اما نقش مدیر اجرایی (مدیر عامل) را بر عهده گرفت. حتی با وجود آهن های زیاد در آتش، وایت حفظ سلامت، تناسب اندام و قوی را در سه ماهه آخر سال 2023 در اولویت قرار داده است.

منبع: https://fitnessvolt.com/dana-white-transformation/