درک لانسفورد می گوید که جی کاتلر معتقد است نیک واکر “احتمالا” برنده مستر المپیا در سال 2024 است.

اگرچه او هنوز موفق به کسب مدرک المپیک نشده است، نیک واکر همچنان انتخاب اصلی بسیاری از نام‌های بزرگ در جامعه بدنسازی، از جمله جی کاتلر است. در ویدیوی اخیر یوتیوب، کاتلر در مورد شانس موفقیت The Mutant در المپیا 2024 صحبت کرد و در مورد شدت تمرین درک لونسفورد صحبت کرد.

در مسابقات مستر المپیا 2023، به دلیل نزدیک بودن رقابت، طرفداران می‌توانستند صدای افت پین را بشنوند. در پایان، شوت‌های بک هند ضد گلوله درک لونزفورد منجر به پیروزی قاطع او شد و او را به اولین مستر المپیا درجه دوم این ورزش تبدیل کرد.

در همین حال، نیک واکر مجبور شد پس از آسیب دیدگی ساق پا و همسترینگ، رقیبش را ببیند که بزرگترین افتخار ورزش را به دست آورد. در ابتدا، واکر قصد داشت یک دعوت نامه ویژه به المپیا داشته باشد، اما بعداً نظر خود را تغییر داد. واکر قصد دارد با توجه به نیویورک پرو 2024، بیانیه ای ارائه دهد. با فرض اینکه او واجد شرایط المپیا باشد، جی کاتلر پیشنهاد می کند که او نیرویی خواهد بود که می توان با او حساب کرد.

جی کاتلر می‌گوید نیک واکر آن را در استیج مستر المپیا 2024 جرقه خواهد زد و به او پیشنهاد می‌کند که «شاید امسال آن را برنده شود».

حتی با وجود پیشرفت‌های اخیر درک لونسفورد، جی کاتلر معتقد است که نیک واکر احتمالاً عنوان مستر المپیا را در سال 2024 خواهد برد.

“منظورم این است که نیک واکر خیلی خوب به نظر می رسد… من باید خانواده اش را ببینم. مادرش تریسی و پدرش در این مراسم هستند. ما به او امید زیادی داریم، مرد. فکر می کنم او می تواند به المپیک بیاید و سروصدا کند. و شاید امسال آن را ببریم.”

کاتلر اضافه می کند که لونسفورد در حالی که برای اولین دفاع از عنوان خود آماده می شود دیوانه وار تمرین می کند. او همچنین مشتاقانه منتظر بازگشت هادی شوپن به صحنه است، پس از اینکه آقای المپیا سابق در نمایشگاه اخیر آرنولد کلاسیک اوهایو و بریتانیا در سال 2024 طلا گرفت.

“این چیزی است که در مورد این المپیک با هادی به همان شکلی که بود و درک خوب است… می دانید… فقط در جایی که او است دیوانه وار تمرین می کند. درک در شرایط عالی باقی می ماند و زمانی که می بینیم که آنها به عنوان مهمان می ایستند. در پیتسبورگ، این است که “در اکتبر برای مستر المپیا سروصدا به پا خواهد کرد. نمی دانم (اگر به پیتسبورگ بروم). هفته دوم ماه می است. نه، نمی توانم، برادر، “کاتلر به اشتراک می گذارد.

جی کاتلر می تواند قسمت هایی از خودش را در نیک واکر با توجه به فیزیک مربوطه ببیند. اخیراً، مستر المپیا که چهار بار سابقه داشته است تأیید کرده است که او و واکر در طول دوران حرفه ای بدنسازی خود موفق به غلبه بر ژن های “subpar” شده اند. کاتلر همچنین می تواند به قدرت و ذهنیت واکر در این ورزش مربوط باشد.

واکر به عنوان یک بازیکن Open Pro طرفداران خود را در مورد اهداف و آرزوهای خود به روز نگه داشته است. قبل از اینکه واکر به غروب آفتاب برود، امیدوار است که “واقع بینانه” پنج عنوان مستر المپیا و چهار مسابقه آرنولد کلاسیک را کسب کند. با این حال، با توجه به تلاش درک لانسفورد برای یک فیزیک سطح بعدی و هادی شوپن در بهترین حالت خود، «جهش یافته» کار سختی را پشت سر می گذارد.

اما ابتدا، قبل از اینکه نیک واکر بتواند خود را در برابر بهترین ها آزمایش کند، باید نمایش بعدی خود را برنده شود – مسابقات قهرمانی حرفه ای نیویورک 2024 که در 18 می برگزار می شود. اگر او برنده شود، واکر در نمایش سالانه مستر المپیا حرکت بزرگی خواهد داشت.

مربوط: نیک واکر 279 پوندی 8 هفته پس از New York Pro 2024 به‌روزرسانی بی‌رحمانه تناسب اندام را به اشتراک می‌گذارد

ویدیوی کامل را از کانال YouTube JayCutlerTV در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-nick-walker-possibly-wins-2024-olympia/