درک لونزفورد از ورود به اهداف آینده آرنولد کلاسیک و برنامه های تناسب اندام در سال 2024 – Fitness Volt

آقای المپیا حکومت کرد درک لانسفورد او نه تنها بر صحنه تسلط دارد، بلکه برقراری ارتباط با طرفدارانش در پلتفرم های مختلف را نیز به نقطه ای تبدیل می کند. درک لونسفورد در ویدئوی اخیر یوتیوب، برای مصاحبه ای می نشیند و در آن درباره اهداف فیزیکی خود برای سال 2024 و اینکه آیا در مسابقات آرنولد کلاسیک شرکت خواهد کرد یا خیر، صحبت می کند.

ورود درک لونسفورد به دنیای بدنسازی یک رعد و برق بود، زیرا این ورزش با قدرت غیرقابل انکاری طنین انداز شد. در یک گردباد، او تاج را در مسابقات قهرمانی بدنسازی مردان المپیا 2021 212 به دست آورد و حریفان برجسته ای مانند شان کلاریدا و کمال الگارگنه را از آن خود کرد.

سال بعد، پس از شگفت‌زده کردن جمعیت با یک برنامه مهمان خیره‌کننده در Pittsburgh Pro، یک دعوت ویژه برای رقابت در رده باز مردان در مستر المپیا دریافت کرد. زمانی که زمان مبارزه در المپیا فرا رسید، لونسفورد عملکرد بی عیب و نقصی داشت و پس از هادی چوپان، هم تیمی اش، در جایگاه دوم قرار گرفت.

عملکرد فوق العاده او روی صحنه در مستر المپیا 2022 تنها گوشه ای از پیروزی فوق العاده ای بود که در سال 2023 به دست آورد. درک لونسفورد با قهرمانی در مسابقات آزاد مردان، مسیری را به سوی عظمت گشود و جایگاه خود را در تاریخ به عنوان اولین المپیای دوبل در تاریخ تثبیت کرد. قهرمان بخش.

درک لونسفورد در مورد آماده شدن برای مستر المپیا و اینکه آیا اجرای آرنولد کلاسیک آینده را در نظر خواهد گرفت صحبت می کند.

در مورد اینکه آیا طرفداران می توانند مشتاق دیدن درک لونزفورد در صحنه آرنولد کلاسیک به عنوان یک مدعی باشند یا خیر، قهرمان دو بخش اذعان کرد که او آن را نه فقط برای عنوان محترم، بلکه برای درآمد بزرگی که با آن همراه است در نظر گرفته است.

“رقابت این است؟ می دانید، من هیچ چیز را دور از ذهن نمی گذارم. عنوان آرنولد کلاسیک، به خصوص مسابقات آرنولد اوهایو، کلمبوس، اوهایو بسیار معتبر است. منظورم این است که نه تنها عنوان معتبر است، بلکه وجود دارد. همچنین یک کیف پول بزرگ که همراه آن است. یک چک حقوق بزرگ نیز.”

لانسفورد اعتراف می کند که به پیشنهادات اخیر آرنولد کلاسیک کشیده شده است.

“باور کنید، حتی در یکی دو سال گذشته، هر سال به آن فکر می‌کردم. بنابراین، قطعاً نمی‌خواهم آن را دور از چشم یا از ذهنم دور کنم. قطعاً، احتمالاً می‌توانم خودم را در حال انجام آن ببینم. آرنولد در آینده مطمئناً.»

با نزدیک شدن به آرنولد کلاسیک 2024، لونسفورد یک بار دیگر تکرار کرد که فکر می‌کند چه کسی در بین سه نفر برتر خواهد بود، اگرچه نمی‌تواند با قطعیت بگوید که آنها در کجا قرار خواهند گرفت.

“ببینید رقبای بزرگ زیادی هستند که وارد آرنولد کلاسیک 2024 می شوند. من هنوز هم می گویم اعتقاد من این است که هادی، سامسون و رافائل سه نفر برتر خواهند بود. حالا، وقتی شما در سه ترکیب برتر باشید، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. می داند؟

لونسفورد که اکنون هجدهمین مالک عنوان مستر المپیا است، به طرفداران نگاهی به پشت پرده انداخت و افکار خود را در مورد اندازه ای که از سال 2022 به دست آورده است به اشتراک گذاشت.

من احتمالاً بین 5 تا 7 پوند بافت عضلانی اضافه کردم. یا بگذارید فقط بگویم وزن، بافت عضلانی، احتمالاً 8 تا 10 پوند بیشتر اضافه کردم.

اما چیزی که می‌بینید ماهیچه‌های با تجربه‌تر و شرطی‌تر است، بنابراین بدنسازی یک توهم معتبر است، بنابراین حتی اگر ممکن است یک مرد 300 پوندی در مقابل پسری که ممکن است در 50 یا 40 یا حتی 30 سالگی باشد، بدنسازی داشته باشید. فقط “این توهم تلاش برای جا دادن به همان اندازه عضله در کادر خود است، اما همچنان از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و مطبوع به نظر می رسد.” Lunsford توضیح دادن.

لانسفورد قدرت تعادل و تقارن را به عنوان یک بازیکن حرفه ای در مسابقات آزاد مردان دست کم نمی گیرد.

“من فکر می کنم صرف وقت بیشتر و انجام همان کار است. همانطور که در سفر بدنسازی خود پیش می رویم، بافت عضلانی را در نواحی مختلف اضافه می کنیم، احتمالاً مناطقی داریم که سریعتر از سایرین رشد می کنند، اما سعی می کنیم بهترین تعادل را پیدا کنیم. تقارن و تعادل کلی این بدان معناست که شما از بالا به پایین و جلو به عقب تناسب بسیار خوبی دارید.

لونسفورد احتمال نمایش وایلد کارت را رد نمی کند و ثابت می کند که همه در آرنولد کلاسیک آینده اشتباه می کنند.

“موضوع این است که این سه پسر تضمینی برای سه نفر برتر نیستند، شاید شخص دیگری وجود داشته باشد که به من ثابت کند اشتباه می کنم. می دانید، این چیزی است که بدنسازی را هیجان انگیز می کند این است که تعداد زیادی از افراد با بدن عالی هستند که گرسنه هستند. و آنها مایلند به مردم ثابت کنند که اشتباه می کنند.”

لونسفورد گفت: “من واقعاً برای دیدن آرنولد کلاسیک هیجان زده هستم. من زنده آنجا خواهم بود. به ایالات متحده بازخواهم گشت و هفته آینده به آرنولد خواهم رفت.”

درک لونسفورد تنها قهرمان المپیا نیست که پیش بینی های خود را برای آرنولد کلاسیک ارائه کرده است. کریس بامستد، برنده پنج دوره فیزیک کلاسیک، اخیراً نظرات خود را در مورد بخش اوپن مردان و همچنین فیزیک کلاسیک به اشتراک گذاشته است. “Cbum” هادی شوپن و همچنین رقیبش رامون روشا کیروز را در رتبه اول قرار داد.

و در حالی که درک لونسفورد در این رویداد در کلمبوس، اوهایو حضور خواهد داشت، طرفداران همچنان می توانند از دور در هیجان غوطه ور شوند. آرنولد کلاسیک 2024 از 29 فوریه تا 3 مارس به صورت زنده و رایگان پخش خواهد شد و Fitness Volt به‌روزرسانی‌های زنده را ارائه می‌کند و به طرفداران اطمینان می‌دهد که از تمام پیشرفت‌های هیجان‌انگیز به‌روز می‌مانند.

مربوط: درک لونسفورد از بدنسازان کوتاه قدتر در مقابل بدنسازان بلند قدتر و برنامه خود برای کسب عنوان مستر المپیا در سال 2024 صحبت می کند.

با پوشش جامع ما هیجان مستر المپیا 2023 را تجربه کنید! از پیش داوری و خلاصه رویدادها گرفته تا تجزیه و تحلیل عمیق و نتایج نهایی، می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در مرکز پوشش المپیا ما پیدا کنید: FitnessVolt.com/olympia. کار را از دست ندهید!


این داستان توسط Belinda Evans، گزارشگر خبری که همه چیزهای بدنسازی و تناسب اندام عمومی را پوشش می دهد، نوشته شده است. بلیندا مشتاق بدنسازی است و دوست دارد اخبار صنعت را برای خوانندگان پوشش دهد و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهد.

اگر در مورد این خبر سؤالی دارید، لطفاً از طریق بلیندا ایوانز تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/derek-lunsford-considers-arnold-classic/