درک لونسفورد پس از پیروزی در مستر المپیا در سال 2023، یک روز کامل غذای خارج از فصل را به اشتراک می‌گذارد – فیتنس ولت

درک لونسفورد او پس از پیروزی تاریخی خود در عنوان مستر المپیا در سال 2023 آرام نمی گیرد. در ویدیوی اخیر یوتیوب که در 30 نوامبر 2023 منتشر شد، لانسفورد در دوران کسادی خود، طرفداران خود را در یک روز کامل غذا خوردن پیاده روی کرد.

درک لونسفورد به عنوان یک حرفه ای IFBB به سرعت خود را در بخش بدنسازی 212 مردان تثبیت کرد. در سال 2021، لونسفورد در المپیا 212 با شکست قهرمانان سابق کمال الگارگنه و شان کلاریدا، طلا گرفت. با این حال، پس از اینکه ممدوح “بیگ رامی” السبعی را در مسابقات معتبر حرفه ای پیتسبورگ 2022 مهمان کرد، مسیر حرفه ای او کاملاً تغییر کرد.

پس از اجرا، لانسفورد دعوتنامه ویژه ای به مستر المپیا 2022 دریافت کرد. زمانی که زمان اجرا فرا رسید، لونسفورد از فرصت استفاده کرد و در اولین بازی خود پس از هادی چوپان دوم شد. همین چند هفته پیش، لانسفورد بار دیگر برای کسب این جایزه با شوپن رقابت کرد. اگرچه این یک رابطه نزدیک بود، اما داوران لونسفورد را برنده واقعی می دیدند.

با امتناع از گرفتن یک روز مرخصی، ماموریت لانسفورد برای دفاع از عنوان مستر المپیا آغاز شد. او در آخرین تلاش خود، پس از بزرگترین پیروزی دوران حرفه ای خود، به طرفدارانش نگاه دقیق تری به رژیم غذایی خود داد.

درک لونسفورد هفته‌ها پس از برنده شدن جایزه طلای مستر المپیا در سال 2023، تمام روز غذا خوردن خود را مرور می‌کند.

می توانید برنامه غذایی پنج وعده غذایی درک لونسفورد را در زیر بیابید:

وعده غذایی 1

  • 2 عدد تخم مرغ
  • پنیر
  • 2 عدد سوسیس بوقلمون کم چرب
  • کلوچه انگلیسی کشمش دارچینی
  • شربت افرا

“این تقریباً شبیه صبحانه شماره یک من قبل از مسابقه است، اما از آنجایی که فصل خارج از فصل است، کمی چربی و کربوهیدرات را تغییر می دهم تا چربی بیشتری داشته باشم. می خواهم پنیر را اجرا کنم. “اوه پنیر برای هضم غذا بد است.» هی، برش. یکی تو را نمی کشد.

لونسفورد می افزاید: “شما این مک گریدل خانگی را دوست خواهید داشت.” “این تقریباً همان غذایی است که قبل از مسابقه می خوردم.”

وعده غذایی 2

  • Megavit Meal (ماهی کاد)
  • 1 فنجان برنج سفید

لونسفورد گفت: «هفت تا هشت اونس پروتئین نباید 100 درصد باشد. “گاهی اوقات من یک شیک پروتئین درست می کنم.”

“من قبل و بعد از تمرینم ماهی کاد و برنج می خوردم. واقعاً روی معده سبک است، بنابراین رفتن به باشگاه بدون شکم سنگین خوب است.”

وعده غذایی 3

  • غذای مگا فیت (مرغ)
  • سس با طعم بادام زمینی

وعده غذایی 4

  • غذای مگا فیت (مرغ)
  • سیب زمینی شیرین

“دیروز، خیلی متفاوت بود. من در روز پاهایم مقدار زیادی کربوهیدرات داشتم. در روز پاهایم مقدار زیادی چربی داشتم. امروز فقط بازوهایمان را تمرین دادیم و فردا استراحت خواهم کرد. فقط سعی کردم نسبتاً حفظ کنم. در روزهایی که من آنقدر زیاد ندارم “از بهره وری، در باشگاه به اندازه قسمت های بزرگتر بدن شدید نیست. فقط خوب است.”

درک لونسفورد: “من دوست دارم چند روزی داشته باشم که در آن غذای بسیار تمیزی بخورم، و سپس یک یا دو روز در این بین وقت خواهم داشت که کمی سنگین تر غذا بخورم.” مشترک.

وعده غذایی 5

  • غذای مگا فیت (گوشت چرخ کرده)
  • تورتیلا
  • چاشنی تاکو کم سدیم
  • سس تاکو اورتگا
  • کاهو/کلم رنده شده

«از آنجایی که فصل خارج از فصل است، می‌خواستم آخرین وعده‌ی غذایی من نوعی گوشت قرمز باشد. “این هم همینطور است. گوشت گاو، گاومیش کوهان دار، این چیزی است که من معمولا می خورم.

لونسفورد گفت: «به‌جای انجام لغزنده، می‌دانید که من چه حسی شبیه یک تاکو داشتم. “این کلاهبرداری پاک من است.”

با توجه به برد بحث برانگیز لانسفورد در المپیا، گفتگوهای پیرامون نتیجه به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است. به گفته تایلر مانیون، نایب رئیس IFBB Pro League، پیشرفت‌های لانسفورد کافی بود تا شاهد عملکرد بهتر او از Choopan در پنج حالت از هشت حالت اجباری باشیم. علاوه بر این، مانیون بر تسلط بر موقعیت دوسر دوسر عقب لانسفورد تأکید کرد.

با توجه به اینکه شوپن به دنبال بازگشت به بهترین دوران خود است، لانسفورد سال آینده مشغول خواهد بود. را 2024 مستر المپیا این مسابقه تایید شده است که از 10 تا 13 اکتبر در لاس وگاس، نوادا به مناسبت شصتمین سالگرد خود برگزار می شود.

مربوط: 2024 مستر المپیا قوانین جدید مقدماتی برای بخش آزاد مردان را اعلام کرد

ویدیوی کامل یوتیوب را از کانال درک لونسفورد در زیر تماشا کنید:

با پوشش جامع ما هیجان مستر المپیا 2023 را تجربه کنید! از پیش داوری و خلاصه رویدادها گرفته تا تجزیه و تحلیل عمیق و نتایج نهایی، می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در مرکز پوشش المپیا ما پیدا کنید: FitnessVolt.com/olympia. کار را از دست ندهید!


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/derek-lunsford-offseason-diet-post-2023-olympia/