“در مورد حسادت لعنتی صحبت کنید” – Fitness Volt

سام سولک یک بدنساز جوان و مشتاق است که همچنان در رسانه ها خبرساز می شود. پس از اینکه او در اینستاگرام و TikTok فالوورهای زیادی پیدا کرد، بسیاری نسبت به اندازه غیرعادی و عادات غذایی نامطلوب او ابراز نگرانی کردند. با این حال، همه مخالف سولیک نیستند، از جمله لی پریست کهنه کار بدنسازی. کشیش اخیراً در اینستاگرام به سر و صدای منفی ای که سولیک دریافت کرده است پرداخت.

سولیک از ویدیوهای مداوم و غیررسمی داخل سالن بدنسازی و همچنین مستندسازی آنچه که می‌خورد، مورد توجه قرار گرفته است. فقط در 21 ساله، سام سولیک این یک طراحی واقعا چشمگیر با جرم دیوانه کننده دارد. سولیک اخیراً در کنار یکی از بزرگ‌ترین نام‌های بدنسازی، قهرمان آرنولد کلاسیک، سامسون داودا، ایستاده است. در حالی که با هم ژست می گرفتند، داودای 330 پوندی به طور کامل بر فراز سام می چرخید و اندازه واقعی رقبای حرفه ای را نشان می داد.

روال تمرینی سام سولیک
سام سولیک/اینستاگرام

با چنین فالوورهای آنلاین گسترده ای، استفاده از استروئید به موضوعی مورد بحث تبدیل شده است که بسیاری از سلامت سولیک می ترسند. طرفداران به خطرات استفاده از تجهیزات در سنین پایین و تأثیرات منفی آن بر رشد او اشاره کرده اند.

دیگران پیشنهاد کرده اند که رژیم غذایی او ناسالم است. در حالی که به نظر می رسد سولیک هدف آسانی برای انتقاد در جامعه تناسب اندام باشد، لی پریست کهنه کار بدنسازی در قالب یک فحش در اینستاگرام به کمک او آمد.

لی پریست در کنار سام سولیک می ایستد و تعقیب کنندگان نفوذ را فرا می خواند

لی پریست یک بدنساز بازنشسته فدراسیون بین المللی بدنسازی و تناسب اندام (IFBB Pro) است که در دهه 1990 با بازوهای پاره و حالت تیزش بر این ورزش مسلط بود. پس از بازنشستگی، پریست به یکی از طرفداران پرشور این ورزش تبدیل شده است و اغلب رویدادهای جاری در بدنسازی را تجزیه و تحلیل می کند. اخیراً کشیش از نظر خود در مورد تأثیرگذار جوان تناسب اندام سام سولیک یا کسانی که از او در رسانه های اجتماعی انتقاد کرده اند عقب نشینی نکرده است.

لی پریست به طور خاص نیک تریگلی و جانی براوو را به خاطر حرف هایی که در مورد سام سولیک گفتند، صدا زد.

“به طور جدی، وقتی شما بچه ها وارد بدنسازی شدید، آیا رژیم غذایی کاملی داشتید؟ نه.

سام داره خوش میگذره هر چه دلش می خواهد می خورد. او جوان است من در جوانی خیلی چیزها می خوردم، قلبم خوب است، کلسترولم خوب است. فقط داره خوش میگذره آیا سام می‌گوید: «بچه‌ها، این چیزی است که باید بخورید، و این طوری باید تمرین کنید.» نه. او کاری را که می خواهد انجام می دهد. کشیش گفت: «اگر مردم بخواهند از آن پیروی کنند، خوب است.

در حمایت از سام سولیک، پاستور معتقد است که او به سادگی سفر تناسب اندام خود را مستند می کند در حالی که تریگلی و براوو در تلاشی درباره او بد صحبت می کنند. “تعقیب نفوذ.”

“نیک و بقیه تصور می کنند اگر مردم چرخه دنده های لعنتی شما را دنبال کنند و از این که چقدر با استفاده از وسایل زیاد خراب شده اند تعجب کنند. لعنت به من، من هرگز ندیده ام که مردم مانند عوضی های کوچک رفتار کنند. جانی براوو، نگاه کن اینطور موهای کثیف تو، لعنتی.» علی مرده است.

“سام از تمرین کردن لذت می‌برد. آیا رشد می‌کند؟ آره. ظاهرش خوب است؟ آره. مطمئنم که سلامتش را چک می‌کند. با دکترش صحبت می‌کنی؟ آیا می‌دانی چقدر تجهیزات لعنتی می‌برد. نمی دانم این لعنتی ها چیست.”

“آیا وقتی شروع کردید همه متخصص لعنتی بودید؟ نه.”

او در حال بزرگ شدن است و از خودش لذت می‌برد، و شما حرامزاده‌ها ویدیو می‌سازید تا از نفوذ او بازدید داشته باشید. چرا اینطور است؟ زیرا هیچ کس دیگری شما را تماشا نخواهد کرد مگر اینکه در مورد داشتن رابطه جنسی با دیگران صحبت کنید.

“بچه های کوچک. داره لذت میبره او از کسی نمی خواهد کاری را که انجام می دهد انجام دهد. از حسادت لعنتی صحبت کن.»

“تمام چیزی که درباره سام ویدیو می‌سازید این است که دوره‌های قاعدگی‌تان هماهنگ است یا چیزی برای ادامه دادن به شما. برو تامپونت را عوض کن، شاید ورزش کنی، یا آزمایش بده چون به آن نیاز داری.

سام سولیک همچنان در خط آتش باقی می ماند اما بدنسازان دیگری مانند ست فروس از اقدامات او حمایت کرده اند. ویروس از نگرش سام سولیک به عنوان “آشکار نباش” ستایش کرد و اعتراف کرد که او بچه کوچکی بود که سرگرم سرگرمی می کرد. علاوه بر این، فروس خاطرنشان کرد که سولیک تأثیر مثبتی دارد و به طور کلی او را با فردی هم سن و سال خود جمع می کند.

مربوط: لی پریست تمرینات مورد علاقه عضله سه سر را که از آرنولد شوارتزنگر آموخته به نمایش می گذارد

برخی ممکن است روش‌های غیرمتعارف سام سولیک را قضاوت کنند، اما رژیم غذایی و ورزش معمولاً به یک رویکرد تخصصی نیاز دارد. به گفته مربیان تغذیه، استن اوردینگ و ایوان سنتوپانی، بلیط موفقیت و دستیابی به اندام ایده آل، انجام بهترین کار برای فرد است. سام سولیک یک نمونه عالی از این اصل است و در حین انجام آن سرگرم می شود.

منبع: https://fitnessvolt.com/lee-priest-defends-sam-sulek/