“در 30 سالگی هرگز به آن فکر نکردم” – Fitness Volt

زمانی که اولین مرجع بدنسازی بودیم، آرنولد شوارتزنگر او اعتراف می کند که زندگی اکنون در 76 سالگی متفاوت است. در یک قسمت اخیر از را نمایش هوارد استرن ارسال شده در 5 اکتبر 2023 شوارتزنگر در مورد پیر شدن و تقلا برای پذیرش بدن خود هنگام ایستادن در مقابل آینه صحبت می کند.

در دهه های 1970 و 1980، شوارتزنگر یک دوره تاریخی را در بدنسازی رهبری کرد که در مجموع هفت عنوان مستر المپیا را به دست آورد (1970-75، 1980). اگرچه شوارتزنگر مدت‌هاست که از رقابت روی صحنه دور شده است، اما هنوز هم به عنوان سفیر ارشد این ورزش در بهار میزبان فستیوال سالانه ورزشی آرنولد است که توسط مرحوم جیم لوریمر تأسیس شد و از سال 1989 برگزار می‌شود. .

با توجه به موقعیت او به عنوان یک بازیکن بزرگ تمام دوران، پذیرش تناسب اندام او در دوران بازنشستگی برای قهرمان سابق تبدیل به ستاره سینما، کار دشواری بود. در ماه مه، «بلوط اتریشی» در یک مصاحبه صریح درباره وضعیت رو به زوال جسمانی خود صحبت کرد و در حالی که اعتراف کرد که زمانی «بهترین مرد» بوده است، شوارتزنگر این روزها فقط «یک دسته از مزخرفات» را می بیند. بعد از تولد 76 سالگی و جراحی اخیر روی آرنج، نگرش شوارتزنگر نسبت به بدنش تغییری نکرده است.

“اینجا چه خبره؟” -آرنولد شوارتزنگر برای پذیرش سن تلاش می کند و مکالمات از شکل خارج می شوند

شوارتزنگر می گوید که علیرغم تلاش های مداوم برای حفظ سلامتی و تناسب اندامش “چیز غم انگیز” برای دیدن فیزیک او، به ویژه سینه های او “محکم” و “بشاش” تا حالا “فقط در آنجا آویزان هستم.”

“پودل. این سرگرم کننده است. از جهات دیگر خنده دار است. من به نوعی لبخند زدم زیرا هر روز در آینه نگاه می کنم و می گویم “بله، تو بدی.” به آن بدن نگاه کنید. به آن ماهیچه های سینه نگاه کنید. آنها محکم بودند. و قوی به نظر می رسیدند.” خیلی با خط. حالا فقط آنجا آویزان هستند. منظورم این است که اینجا چه خبر است؟ این هم غم انگیز است زیرا همانطور که به مردم می گویم، این یک چیز است که خود را بزرگتر ببینی و بیشتر و بیشتر از فرم خارج می شوند، اما اکثر مردم در فرم نبودند، هرگز خوب نبودند.

پس از فرم خارج شدن یعنی چه؟ آنها همیشه به یک بدن کثیف نگاه کرده اند، بنابراین با گذشت زمان کثیف تر می شود. تنها زمانی که سالها به عنوان این پیکر عالی مورد استقبال قرار گرفته اید، می دانید، و تعریف را دارید و می بینید که رگ ها به سمت شکم شما پایین می روند و رگ های بالای سینه خود را می بینید. شما همه این چیزها را می بینید، و حالا ساعت را 50 سال به جلو می برید، و اکنون آنجا ایستاده اید و دیگر آن را نمی بینید.”

شوارتزنگر اعتراف می کند که در سنین 30 و 40 سالگی هرگز به بزرگتر شدن فکر نکرده است. او اضافه کرد که لاغری کلید طول عمر است و خاطرنشان کرد که فقط دو وعده در روز می خورد.

بنابراین چیزی شبیه این است که “وای، من هرگز فکر نمی کردم در 30 یا 40 سالگی این اتفاق بیفتد.” آرنولد شوارتزنگر که به پیر شدن فکر می کرد، گفت: “ما یک نگاه به این بدن خواهیم داشت. هنوز هم بهتر از بسیاری از بدن ها به نظر می رسد، اما بسیار بد است.”

“شما نمی توانید طولانی تر و سالم تر زندگی کنید مگر اینکه لاغر باشید. من فقط دو وعده در روز می خورم. صبحانه و شام می خورم. ناهار نمی خورم زیرا سیستم کند می شود و دیگر چیزها را خوب نمی سوزاند.” .

شوارتزنگر قبل از 50 سالگی تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت و گفت که این عمل بر کیفیت زندگی او تأثیر گذاشته است.

“قبل از 50 سالگی، قلبم را جراحی کردم. آن موقع بود که بعد از آن به نوعی از آن بیرون آمدم و گفتم، “اکنون شما کالاهای آسیب دیده هستید.” این اولین باری است که ناگهان احساس آسیب پذیری می کنم. پزشکان می‌گویند: «دیگر مجبور نیستی این وزنه را بلند کنی.» یا فقط هنگام ورزش و هنگام بازدم به تنفس خود توجه کنید، هوا را در داخل فشرده نگه ندارید زیرا فشار زیادی به شما وارد می‌کند. دریچه‌های قلبت. ناگهان صحبتی از این قبیل شد.

شوارتزنگر در مورد آینده اش بر روی غلبه بر چالش های زندگی در یک زمان متمرکز است.

“من باشم آیا از این موضوع ناراحت هستم؟ نه، چون کاری از دستم برنمی آید. فقط احساس می کنم وقتی آن چالش ها سر راهم قرار می گیرند، با آنها روبرو می شوم. این تنها گزینه ای است که ما داریم. نکته اصلی این است که من 76 ساله هستم، من سرشار از انرژی هستم، سرشار از اشتیاق هستم و به همان اندازه که در 30 سالگی بودم مشتاق و مشتاق هستم. فقط همیشه کوهها را در مقابلم می بینم تا از آن بالا بروم. تا زمانی که آن کوه ها را ببینم، ایمیلم را نگه می دارماین من هستم و من شور و شوق و آن آتش را در شکمم نگه می دارم تا به بالا رفتن و بالا رفتن و بالا رفتن ادامه دهم، و همه چیز در مورد این است.

چند روز پیش، شوارتزنگر در مصاحبه ای با Rich Roll شرکت کرد، جایی که در مورد برنامه غذایی فعلی خود صحبت کرد. فرماندار سابق کالیفرنیا تایید کرد که هنوز با رژیم غذایی متکی به سبزیجات تا ۷۰ درصد سوخت مصرف می کند و افزود که برای بهبود سطح کلسترول و فشار خون، مصرف گوشت قرمز را کاهش داده است.

در حالی که شوارتزنگر چیزی برای اثبات ندارد، طول عمر برای نماد بدنسازی از اهمیت بالایی برخوردار است. شوارتزنگر با برنامه ریزی برای زندگی تا 100 سالگی با یک سبک زندگی سالم، هیجان زده است که به تغذیه و ورزش اولویت دهد.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب Howard Stern Show در زیر مشاهده کنید:

مربوط: آرنولد شوارتزنگر راز ضد پیری خود را برای جوانی پوست و ورزش های مورد علاقه طرفداران خود در هفته توضیح می دهد.

منبع: https://fitnessvolt.com/schwarzenegger-aging-being-out-of-shape/