دنیس جیمز و میلوس سارتسف فاش می‌کنند که فکر می‌کنند چه کسی برای عنوان آقای المپیا در سال 2024 مبارزه خواهد کرد «100 درصد» – Fitness Volt

پس از پیروزی بزرگ نیک واکر در نیویورک پرو 2024، بدنسازان توجه خود را به بزرگترین نمایش سال معطوف کردند. در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست The Menace، دنیس جیمز و میلوس سارسف در مورد اینکه چه کسی می‌تواند عنوان معتبر مستر المپیا را در سال 2024 کسب کند، صحبت کردند، اگر همه رقبا با 100 درصد به صحنه برسند.

آخر هفته مستر المپیا 2024 قرار است شصتمین سالگرد خود را از 10 تا 13 اکتبر جشن بگیرد، زیرا این رویداد به لاس وگاس، نوادا بازمی گردد. در سال 2023، درک لانسفورد با اختلاف اندکی هادی شوپن را در مستر المپیا شکست داد، که این گمانه زنی ها را در مورد اینکه چه کسی می تواند عنوان او را در افق کسب کند، برانگیخت.

اگرچه او در نوامبر گذشته جام ساندو را به دست آورد، اما چوپان از آن زمان برای رستگاری خارج است. او به راحتی در نمایشگاه های آرنولد کلاسیک اوهایو و بریتانیا در سال 2024 برنده شد و جایگاه خود را به عنوان مدعی اصلی تثبیت کرد. پس از هجوم مهمانان شکاک به مرحله حرفه ای پیتسبورگ، تصویر عنوان پیچیده شد، با چند ورزشکار، از واکر، و اندرو جکد، تا دریک لانسفورد که ایستاده بودند.

بحث دنیس جیمز و میلوس سارتسف در مورد رقبای مستر المپیا در سال 2024: “این حداقل یک نمایش پنج نفره است”

اگر همه مدعیان 100 درصد آمادگی جسمانی داشته باشند، دنیس جیمز و کریس کورمیر اندرو جکد و هانتر لابرادا را به عنوان دو بازیکنی که می توانند برنده های مسابقه را ناراحت کنند نام برده اند.

دنیس جیمز گفت: «بیایید چیزی را تصور کنیم که هرگز اتفاق نمی‌افتد، اگر به یکباره اتفاق بیفتد، عالی می‌شد، اما همه با پیشرفت‌هایی که انجام دادند، به‌طور کلی فکر می‌کنم.» دنیس جیمز گفت: “در حجم پیشرفت های زیادی داشته است.”

“من فکر می کنم هانتر پیشرفت زیادی خواهد کرد.” اضافه کردن کریس کورمیر.

اگرچه بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند که مستر المپیا 2024 یک مسابقه مجدد بین شوپن و لونسفورد برگزار می‌شود، میلوس سارسف معتقد است که این یک نمایش پنج نفره است، نه یک مبارزه دو نفره.

جیمز می پرسد: «بیایید فرض کنیم که همه آنها شرط را 100 درصد پاس کنند، منظورم این است که هر کسی به طور بالقوه می تواند یک المپیا را برنده شود، اما اگر ما واقعاً صادق باشیم، چه کسی واقعاً رقابت می کند.

“گوش کن، این یک برنامه دو نفره نیست که مردم آن را اجرا می کنند. حداقل یک برنامه پنج نفره است. سپس اگر رامی بزرگ را رقابت می کند، که ما نمی دانیم، بیاورید. اما شما فکر می کنید سامسون و اندرو نمی‌توانی برای عنوان مسابقه رقابت کنی، بیا، میلوش سارتسف.

به گفته سارسف، هانتر لابرادا، اندرو جکد و حتی ممدوح “بیگ رامی” السبای ابزار لازم برای بردن ساندو را دارند.

شکارچی، البته، رامی بزرگ، جهنم آره. منظورم همین است. من همیشه در مورد دهه 90 و همه این چیزها صحبت می کنم، و اینکه 10 تای برتر چقدر رقابتی هستند، بعد از یک هفته نوسان خواهد کرد.

سارسف توضیح می‌دهد: «هر کدام ابزارهایی برای برنده شدن دارند. اندرو جکد در بهترین حالت خود در کنار درک در بهترین حالت خود. ژست پس از ژست ضربه بزنید، به همه چیز فکر کنید، شکل، زیبایی شناسی، ضخامت، بلا، بلا. اندرو بزرگتر است، اینطور نیست؟

100%، سارسف استدلال کرد که اندرو جکد می تواند بلانسفورد را در صحنه مستر المپیا 2024 شکست دهد. با این حال، کارلوس توماس جونیور قهرمان دو بخش را تصور می کند که عنوان خود را حفظ کند.

«پس، می‌توانید تصور کنید، اندرو، همان‌طور که در تگزاس در کنار کارلوس توماس بود، و بعد من 15 پوند روی او گذاشتم و بعد چه اتفاقی افتاد، آیا او می‌تواند بر آن غلبه کند؟ البته او می تواند.» و این اتفاق خواهد افتاد و خدا بهتر می داند.

کارلوس توماس جونیور می‌گوید: «فکر می‌کنم درک هنوز آن را مصرف می‌کند.

دنیس جیمز می‌گوید که او تضمینی است که درک لانسفورد، نیک واکر و هادی شوپن برای مستر المپیا 2024 حضور خواهند داشت، که او نمی‌تواند همین را برای اندرو جکد یا سامسون داودا – دو تن از بلندقدترین بازیکنان اوپن بگوید. . رقبا.

اگر آنها قوی وارد شوند، برای کسی که یک پا یا چند اینچ کوتاهتر می شود، سخت خواهد بود که او را شکست دهد، من می فهمم که شما چه می گویید، من این را می گویم که درک خواهد ماند.

شما می توانید تضمین کنید که نیک آنجا خواهد بود. می توانید تضمین کنید که هادی ادامه خواهد داد. بنابراین، آن سه مرد کوتاه قدتر هستند. اما ما هرگز نمی توانیم تضمین کنیم که سامسون و اندرو آنجا خواهند بود. هیچ تضمینی وجود ندارد.”

دنیس جیمز و میلوس سارسف تنها اعضای اصلی بدنسازی نیستند که رویدادهای احتمالی را در لاس وگاس شکست می دهند. جی کاتلر اخیراً نظرات خود را در مورد اینکه چه کسی ممکن است در مسابقات مستر المپیا در سال 2024 پیروز شود، ارائه کرد. هیث.

کنجکاوی طرفداران در مورد مستر المپیا 2024 همچنان در حال افزایش است زیرا علاقه مندان بحث می کنند که چه کسی برتر خواهد شد. آیا در ماه های آینده جامعه بدنسازی شاهد ظهور یک رقیب جدید در بخش آزاد خواهند بود؟

مربوط: دکستر جکسون در مورد مسابقات اوپن آقایان مستر المپیا 2024 صحبت می کند و می گوید نیک واکر نمی تواند هادی شوپن را شکست دهد.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب Muscle and Fitness در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/dennis-james-milo-sarcev-2024-mr-olympia-contenders-100-percent/