دوون لارات و لوان ساگیناسویلی عملکرد خود را پس از مسابقه کشتی بازو تاریخی خود در سال 2024 مرور می کنند – Fitness Volt

در 20 آوریل 2024، لوان ساگیناشویلی دوون لارات را شکست داد در رویداد اصلی مسابقات “شرق در مقابل غرب 12”. آنها برای کسب مقام بزرگترین کشتی گیر دسته سنگین وزن جهان مبارزه کردند و لوان توانست به صدر برسد. بنابراین، دوون لارات و لوان ساگیناشویلی پس از مسابقه کشتی بازو نظرات خود را به اشتراک گذاشتند و از یکدیگر تمجید کردند.

بیانیه دوون لارات

دوون لارات در دوران حرفه ای خود بازی های زیادی را از دست نداده است، اما وقتی شکست می خورد، همیشه در شکست مهربان است. بنابراین، پس از باختش مقابل لوان ساگیناشویلی، دوون چیزی جز تمجید از کشتی گیر گرجستانی نداشت.

باورنکردنی است که شکست دادن او سخت خواهد بود.

دوون لارات سپس در مورد دور اول مسابقه صحبت کرد که تنها راندی بود که در آن توانست با قدرت لوان مقابله کند و او را در موقعیت ناراحت کننده ای قرار دهد. با این حال، دوون نتوانست با همان شدت در راندهای باقی مانده ادامه دهد، زیرا لوان بیش از حد قوی نشان داد.

او در همه جا قوی است، اما او گزینه های زیادی دارد ، گزینه های زیادی

دوون لارات یک بار دیگر شخصیت شگفت انگیز خود را نشان داد و همچنین اشاره کرد که هر اتفاقی که در طول مسابقه افتاد به نفع او بود اما این کافی نبود. بنابراین، لارات به دنبال هیچ بهانه ای نبود، بلکه به سادگی اعتراف کرد که حریفش به طبیعت علاقه مند است.

“من در آن شرایط نگرش بسیار خوبی داشتم. احساس می کردم هر بار که کمربند را می بندیم، فکر نمی کنم بتوانم کمربند بهتری داشته باشم. احساس می کردم تا جایی که می توانم مزیت دارم، اما این در سطح دیگری از قدرت، در اطراف.”

سرانجام، دوون لارات برنامه های خود را برای آینده فاش کرد. بنابراین، همانطور که به نظر می رسد، کشتی گیر کانادایی دیگر در دسته سنگین وزن شرکت نخواهد کرد. در عوض، او قصد دارد چند پوند وزن کم کند تا در کلاس های وزنی U115KG (U253LB) یا U105KG (U231LB) شرکت کند. بنابراین، دوون مطمئناً در تعدادی از مبارزات عنوان جهانی دیگر شرکت خواهد کرد.

من از اینکه مردم را ناامید کنم متنفرم، اما واقعاً هر کاری از دستم برمی‌آمد انجام دادم. چیز زیادی برای پیشرفت در این بخش برای من باقی نمانده است. فکر می‌کنم زمان آن رسیده که وزنم را به کمتر از 115 کیلوگرم یا کمتر از 105 کیلوگرم برسانم.»

مصاحبه کامل دوون لارات را اینجا ببینید:

مربوط: 2024 دوون لارات در مقابل لوان ساگیناشویلی: نتایج یک مسابقه مجدد کشتی افسانه ای بازو

بیانیه لوان ساگیناشویلی

لوان ساگیناشویلی نیز با تشکر از دوون لارات به خاطر آمدن و کشتی گرفتن با او شروع کرد. او همچنین اشاره کرد که حریفش چقدر ورزشکار بزرگی بود.

“من احساس خوشحالی می کنم و می خواهم از دوون تشکر کنم. او یک ورزشکار باورنکردنی است.”

سپس از لوان ساگیناشویلی در مورد دور اول پرسیده شد، جایی که به نظر می رسید در تلاش برای پشت سر گذاشتن دوون لارات است. در این راند دوون موفق شد مچ لوان را از جای خود خارج کند که همه را شوکه کرد. خب، به گفته لوان، او هنوز نتوانسته مچ دست خود را به طور کامل بازیابی کند که می تواند دلیل این وضعیت باشد. با این حال، او معتقد است که دوون اکثریت انرژی خود را در دور اول هدر داد و به لفان اجازه داد در راندهای باقی مانده به راحتی بر او غلبه کند.

برای دور اول، باید تکرار را تماشا کنم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است. اما مچ دست من هنوز 100% نیست… فرم دوون بهتر شده است، او بسیار قوی است. فکر می کنم در دور اول، وقتی من فشار آوردم، او قدرت زیادی را از دست داد.

تمرین مچ دستم را با 0% شروع کردم و یک چیز کار کرد، چیز دیگری نشد. بنابراین، رقابت با دوون امروز بسیار خطرناک بود. اما من ریسک کردم و پیروز شدم.»

در پایان مصاحبه، لوان ساگیناشویلی به این سوال که بسیاری از طرفداران کشتی بازو در ذهن خود مشغول بودند، پاسخ داد: “آیا کسی در جهان می تواند او را شکست دهد؟” خب، لوان مطمئن است که دوون قوی ترین مردی است که در این لحظه می تواند با او روبرو شود. با این حال، او از ستاره های در حال ظهور در این ورزش آگاه است و می داند که برای باقی ماندن قهرمان جهان باید سخت تمرین کند.

اکنون، در این لحظه، شما قوی ترین مرد را شکست داده اید. در آینده ورزشکاران قوی زیادی خواهیم داشت و طبیعتاً باید سخت تمرین کنم تا شماره یک باقی بمانم.

مصاحبه کامل با لوان ساگیناشویلی را اینجا ببینید:

مربوط: لوان ساگیناشویلی با پیروزی 6-0 در کشتی بازو، دوون لارات را شکست داد.

به نظر می رسد این پایان رقابت بین دوون لارات و لوان ساگیناسویلی باشد، اما حداقل با یک نکته مثبت بین این دو مرد به پایان رسید. آنها اکنون نگاه خود را به آینده و سایر مسابقات حماسی کشتی بازو معطوف خواهند کرد.


اگر سوالی دارید یا نیاز به توضیح دارید لطفا در زیر نظر بدهیدوداد فورا پاسخ خواهد داد.

منبع: https://fitnessvolt.com/devon-larratt-levan-saginasvhili-recap-2024-arm-wrestling-match/