قیمت میلگرد قیمت میلگرد امروز خرید میلگرد تهران آهن | fooladiha

قیمت میلگرد قیمت میلگرد امروز خرید میلگرد تهران آهن | fooladiha

میلگردها به طرز قابل توجهی مقاومت کششی بتن را افزایش داده و مقاومت آن را در برابر بارهای وارده ناشی از طوفان و زلزله و غیره به طرز قابل توجهی افزایش دهد. برای تکمیل سفارش، پیشنهاد می کنیم نزدیک ترین کارخانه را برای خرید انتخاب کنید. این کار به کاهش هزینه حمل و نقل و صرفه جویی در بودجه صرف شده کمک می کند.

  • در صنعت ساخت و ساز، میلگرد یک نوع ماده مهم و حیاتی است که به عنوان یک عنصر تقویت‌کننده در بتن مسلح عمل می‌کند و کمک می‌کند تا بتن در مقابل نیروهای کششی مقاومت بیشتری پیدا کند.
  • با توجه به سطح بالای محصولات بازار از نظر کیفیت، توصیه می کنیم تولیدکننده ای را برای خرید انتخاب کنید که به محل پروژه نزدیک تر است.
  • میلگردهای گرید A4 دارای قطر حدودی بیست و پنج تا چهل میلی متر هستند و گزینه مناسبی برای استفاده در سازه های سنگین همچون پل های مقاوم به حساب می آیند.
  • شما خریداران عزیز می توانید علاوه بر مشاهده آنلاین قیمت انواع میلگرد آجدار در این صفحه از سایت، با تماس تلفنی خرید میلگرد آجدار در آنالیز های مختلف و از برند خود را بدون نیاز به حضور فیزیکی، انجام دهید.

هزینه حمل میلگرد معمولا نسبت به محل خریداری شده تا محل پروژه متغیر است؛ هرچه محل تحویل بار تا محل پروژه شما فاصله کمتری داشته باشد، هزینه حمل کمتری خواهید پرداخت. اما گاهی اوقات خیرید میلگرد با کیفیت از کارخانه‌ای که تا پروژه شما فاصله زیادی دارد، ارزش آن را دارد. تغییر شکل نسبی آن ۱۴ درصد است که به‌هیچ‌وجه برای جوشکاری مناسب نیست؛ چون بسیار ترد است. میلگرد A3 هم مشابه میلگرد A2 دارای آج‌هایی جناقی شکل است و در ساخت‌وساز کاربرد بسیاری دارد.

قیمت بروز میلگرد آجدار کاوه تیکمه داش

میلگرد فولادی قطعه‌ای طویل (معمولا 6 یا 12 متر) با سطح مقطع دایره‌ای است. برای نام‌گذاری این محصول از دو پارامتر تحت عناوین گرید و سایز (قطر میلگرد) استفاده می‌شود که بر اساس آن میلگردها به گریدهای A1 تا A4 و سایزهای 8 الی 36 تقسیم می‌شوند. جدول اشتال میلگرد بر اساس استاندارد آلمانی DIN تدوین شده است و مرجع معتبری برای محاسبه وزن مقاطع فولادی در میان مهندسان ساختمان به شمار می‌رود. میلگردهای اصفهان در گریدهای A1 تا A4 و در سایزهای 8 تا 32 میلی‌متر موجود هستند. میلگردها یا در بسته‌هایی با طول و اندازه ثابت بسته‌بندی می‌شوند یا به صورت کلاف عرضه می‌شوند. از ضعف های بتن می توان به مقاومت کششی بسیار کم آن اشاره داشت، اصلی ترین هدف استفاده از میلگرد، بهبود ضعف بتن، یعنی مقاومت کششی خرید کیت فولاد خوزستان آن می باشد.

سایزهای مختلف میلگرد

این میلگرد در سایزهای ۸ تا ۴۰ تولید می‌شود؛ اما سایز‌های ۸، ۱۰ و ۱۴ آن بیشترین کاربرد را دارند. در این راستا و برای خرید آنلاین، ابتدا پروفایل و حساب کاربری خود را در اصفهان آهن ایجاد کنید. این کار کمک می کند تا در خریدهای خود، فرایند پرداخت با سرعت بیشتری انجام شود. ویژگی دیگری که در خرید آنلاین میلگرد اهمیت دارد، امکان پرداخت آنلاین و نهایی کردن خرید است. وقتی همه بخش های ثبت سفارش و پرداخت آنلاین باشد، سرعت کار بیشتر خواهد بود. گاهی افراد دوست دارند با حضور در بازار و لمس چیزی که نیاز دارند، خرید کنند.

قیمت میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان

از استحکام دهی به بتن برای ساخت بتن مسلح گرفته تا ساخت ستون و سازه‌های سنگین نظیر پل‌ها، برج‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس، همگی لزوم و نیاز به این نوع میلگرد را یادآور می‌شوند. بنابراین تقاضای بالا برای خرید میلگرد آجدار سبب می‌شود تا کسب آگاهی از شرایط خرید، قیمت، نحوه تحویل و دیگر شرایط وابسته به این میلگرد امری لازم و ضروری تلقی شود. به‌طورکلی میلگردها بر اساس گرید که مستقیما نوع آج آنها را مشخص می‌کند به انواع A1، A2، A3 و A4 تقسیم می‌شوند. در بین این موارد، میلگردهای A2 تا A4 از نوع آجدار بوده و همان مقاطعی هستند که در ساختمان‌سازی برای تقویت بتن و ساخت بتن مسلح مورداستفاده قرار می‌گیرند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار