دکتر روندا پاتریک نحوه طراحی یک برنامه ورزشی برای طول عمر را توضیح می دهد – Fitness Volt

دکتر روندا پاتریک او همچنان موضوعات جالب مرتبط با صنعت تناسب اندام را برجسته می کند. او در آخرین پروژه خود در مورد چگونگی طراحی یک برنامه ورزشی برای طول عمر صحبت می کند و بر استفاده از تمرینات قدرتی و تمرینات تناوبی با شدت بالا تاکید می کند.

دکتر پاتریک به‌عنوان یک زیست‌شناس سلولی موفق و کارشناس سلامت تغذیه، به لطف اطلاعات آسان و قابل فهمش که از طریق یک لنز علمی ساده فیلتر شده بود، به سرعت در فضای آنلاین شهرت یافت. دانش او در مورد تندرستی و سلامتی بی نظیر است و در نتیجه بیش از 500000 مشترک در YouTube جمع آوری کرده است.

او مرتباً با نام‌های بزرگ دیگری در زمینه تناسب اندام و سلامتی مانند دکتر اندرو هوبرمن، عصب‌شناس، دکتر پیتر آتیا، و دکتر براد شوئنفلد «متخصص هیپرتروفی» همکاری می‌کند، و همچنین در The Joe Rogan Experience ظاهر شده است. با توجه به طول عمر بسیار زیاد، دکتر پاتریک بازگشته است تا بینشی در مورد ایجاد یک روال ورزش برای داشتن زندگی طولانی تر و سالم تر ارائه دهد.

دکتر روندا پاتریک نشان می دهد که چگونه می توان یک برنامه تمرینی خاص برای طول عمر طراحی کرد

دکتر پاتریک معتقد است که موفقیت یک برنامه ورزشی در عادت خلاصه می شود.

“در نهایت، مهمترین چیز عادت است. مثلاً، دائماً چه کاری انجام خواهید داد؟ خوب، شما دائماً نوعی فعالیت بدنی انجام خواهید داد و این باید باشد، هر کاری که انجام دهید. به غیر از آن، شما می تواند در مورد بهترین چیز صحبت کند، اما اگر این کار را نکنی، مهم نیست.”

به طور خاص، دکتر پاتریک ترجیح می‌دهد «بسیاری از» ورزش‌های با شدت بالا را که ۸۰ درصد حداکثر ضربان قلب توصیف می‌کند، انجام دهد.

من سعی می‌کنم ورزش‌های با شدت زیاد زیادی انجام دهم. این کار شما را تا 80 درصد حداکثر ضربان قلب می‌رساند. دلیل آن این است که من کاملاً متقاعد شده بودم که اگر ورزشکار نیستید بیش از 10 ساعت در هفته انجام دهید. یا 10 ساعت یا بیشتر به طور منظم… درست، از تمرینات استقامتی.

بنابراین، اگر شما آن شخص نیستید، فکر می‌کنم این که داده‌ها نشان می‌دهند که بیشتر اوقات در تمرینات شدیدتر در مقابل تمرینات ناحیه 2 یا ورزش‌های با شدت کمتر، فکر می‌کنم متوسط‌تر، سودمندتر است، مفیدتر است. شدت.”

علاوه بر این، دکتر پاتریک معتقد است که تمرینات تناوبی با شدت بالا برای روتین تمرین شما و همچنین بهبود حداکثر Vo2 شما بسیار مهم است.

“اگر می توانید آن را افزایش دهید تا کمی فعال تر شوید، اگر هنوز بتوانید این کار را انجام دهید و به طور معمول آن را انجام دهید، و برخی از تمرینات تناوبی با شدت بالا را نیز در آنجا بگنجانید، فکر می کنم بسیار مفید است. همچنین برای Vo2 max مفید است. بهبودها.”

پاتریک با استناد به مطالعه ای که دریافت کرد بر نیاز به ورزش شدید تاکید کرد 40 درصد از کسانی که در تمرینات «شدت متوسط» شرکت کردند حداکثر Vo2 خود را بهبود ندادند.

من مطالعاتی را بر روی افرادی انجام داده‌ام که از قبل نیازهای ورزشی هفتگی خود را برآورده می‌کنند، یعنی حدود دو ساعت و نیم در هفته، و حتی اگر ورزش‌هایی با شدت متوسط ​​انجام می‌دهند، حدود 40 درصد از این افراد وجود دارند. که حداکثر Vo2 خود را بهبود نخواهند داد.

ما واقعاً نمی‌دانیم چرا پاسخ نمی‌دهید. اما تصور می‌شود که از آنجایی که بهبود در آمادگی قلبی تنفسی شما با حداکثر Vo2 اندازه‌گیری می‌شود، این یک سازگاری است. و برای رسیدن به این سازگاری، استرس‌های قوی‌تر، سازگاری قوی‌تری ایجاد می‌کند.” او گفت دکتر روندا پاتریک.

برای رفع این مشکل، دکتر پاتریک به اشتراک گذاشت که این افراد حداکثر Vo2 خود را از طریق تمرینات با شدت بالا بهبود دادند.

“مطالعاتی وجود دارد که مشخص کرده است افرادی که در صورت انجام تمرینات با شدت بالا پاسخ نمی دهند، می توانند حداکثر Vo2 را بهبود ببخشند.”

دکتر پاتریک همچنین تاکید کرد که Vo2 max مهمترین شاخص طول عمر است.

چیزی که من در مورد آن دوست دارم این است که چیزی است که می توانید اندازه گیری کنید، نشانگر زیستی است، و فکر می کنم یکی از مهمترین چیزها (برای طول عمر) است.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد انجام ورزش شدید مهم است، اما باید از نوعی باشد که طولانی تر باشد.

این اولین باری نبود که دکتر پاتریک از تمرینات تناوبی با شدت بالا حمایت می کرد. او اخیراً به چگونگی مزایای HIIT برای میتوکندری و سلامت قلب پرداخت و تأیید کرد که یک رژیم تناسب اندام نیز می تواند تأثیر مثبتی بر کنترل گلوکز و حساسیت به انسولین داشته باشد.

دکتر پاتریک از تمرین “4×4” نروژی خود برای ارتقای سلامت قلب گرفته تا افکارش در مورد شدت تمرین، قصد دارد نکات مفید و موثری را به طرفداران ارائه دهد که می توانند برای بهبود زندگی خود از طریق تناسب اندام به کار گیرند.

مربوط: دکتر Schoenfeld و دکتر Rhonda Patrick درباره پروتئین برای بدنسازان، “پنجره های آنابولیک” و غذا خوردن با زمان محدود صحبت می کنند.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب کریس ویلیامسون در زیر مشاهده کنید:


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/dr-rhonda-patrick-exercise-routine-longevity/