دیوید گوگینز بازنشسته نیروی دریایی SEAL تمرینات شکنجه‌آمیز کشش و چانه بالا را به اشتراک می‌گذارد – Fitness Volt

طرفدار سابق نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا و تناسب اندام دیوید گوگینز او همیشه در حال یافتن راه‌های جدیدی است تا بدنش را فراتر از محدودیت‌هایش براند. دیوید گوگینز در ویدئویی که اخیراً در اینستاگرام منتشر کرده، یک تمرین کشش و چانه وحشیانه را به اشتراک گذاشته است که مطمئناً استقامت و قدرت شما را آزمایش می کند.

دیوید گوگینز نمونه ای از استقامت ذهنی و استقامت بدنی است که بر آزاری که در دوران تربیتش با آن روبه رو بود غلبه کرده است. گوگینز قبل از اینکه با نام نویسی برای تبدیل شدن به نیروی دریایی ایالات متحده، زندگی خود را تغییر دهد، با اضافه وزن مبارزه کرد.

دیوید گوگینز از آن زمان به موفقیت‌های شگفت‌انگیز تناسب اندام دست یافته و برخی از طاقت‌فرساترین چالش‌های استقامتی جهان از جمله ماراتن‌های فوق‌العاده، سه‌گانه و مسابقات دوچرخه‌سواری طولانی‌مدت را انجام داده است. دیوید گوگینز دارای دستاوردهای زیادی است، از جمله شکستن رکورد گینس برای بیشترین تعداد برداشت در سال 2013 زمانی که او 4030 برداشت را تنها در 17 ساعت انجام داد. اگرچه این رکورد شکسته شد، اما باعث شد در تالار مشاهیر ورزشی بین‌المللی جای بگیرد.

دیوید گوگینز، تفنگدار بازنشسته، تمرین کشش خود را به اشتراک می گذارد: “به این مرد فرصت بدهید!”

گوگینز توانایی خود را برای انجام تعداد زیادی کشش در یک حرکت حتی پس از این همه مدت از دست نداده است. دیوید گوگینز در پست اخیر خود در اینستاگرام، تمرین جدیدی را به اشتراک گذاشت که طرفدارانش را تشویق به دنبال کردن آن کرد.

دیوید گوگینز نوشت: “من مدتی است که این تمرین را انجام نداده ام. از من در مورد تمرینات زیاد سوال می شود.”

این تمرین شامل 100 تکرار کشش در 10 دقیقه است. از آنجا سه ​​دقیقه استراحت گرفته می شود. پس از آن پنج برداشت دیگر نیز انجام می شود. آبکشی کنید و برای پنج تکرار و پنج ثانیه استراحت تا شکست تکرار کنید.

در مرحله بعد، قبل از انجام 100 چانه در کمتر از 10 دقیقه، 10 دقیقه کاردیوی آسان را برای ریکاوری انجام دهید. از یک دوره استراحت سه دقیقه ای دیگر استفاده کنید، سپس پنج حرکت چانه را با پنج ثانیه استراحت تا شکست کامل کنید.

100 برداشت در کمتر از 10 دقیقه
3 دقیقه استراحت کنید
5 بار کشش و سپس 5 ثانیه استراحت تا زمانی که دیگر نتوانید 5 را کامل کنید.

“10 دقیقه کاردیوی آسان در حین ریکاوری”

“قوی باش!”

10 دقیقه کاردیوی آسان در حین ریکاوری

100 پرش در کمتر از 10 دقیقه
3 دقیقه استراحت کنید
5 حرکت چانه به دنبال آن 5 ثانیه استراحت تا زمانی که دیگر نتوانید 5 را کامل کنید
سخت بمان!

وقتی نوبت به تمرین می رسد، دیوید گوگینز تمام تلاشش را می کند. پیش از این، گوگینز و ورزشکار معروف استقامتی کامرون هانس گرد هم آمدند تا یک تمرین شدید را از بین ببرند. گوگینز به اشتراک گذاشت که او هرگز از تمرین مرخصی نمی گیرد، حتی زمانی که مادر طبیعت افراطی است و دلایل خود را در پشت آن فاش کرد.

“گاهی اوقات، انگیزه شما باید این باشد که هیچ‌کس نمی‌خواهد این کار را انجام دهد. ما به پزشکان نیاز داریم. ما به وکلای لعنتی نیاز داریم.

گوگینز نه تنها یک ورزشکار شگفت انگیز است، بلکه یک سخنران عمومی است که الهام بخش صدها هزار نفر برای بهبود زندگی خود است. در حالی که ممکن است سخنان او گاهی تند به نظر برسد، اما او به طرفدارانش یادآوری می کند که وقتی می خواهید خودتان را بهبود ببخشید، جایی برای بهانه وجود ندارد. او قبلاً درباره قدرت اراده و کاهش وزن صحبت کرده و بهترین توصیه های انگیزشی خود را ارائه کرده است.

دیوید گوگینز همچنان در زندگی خود به دستاوردهای شگفت انگیزی دست می یابد و در عین حال دیگران را نیز به انجام همین کار تشویق می کند. دیوید گاگینز با اشتیاق خاموش نشدنی برای بالا بردن محدودیت های بدنش، همچنان به عنوان یک الگوی الهام بخش برای مردان و زنان در سراسر جهان خدمت می کند.

مربوط: جسی جیمز وست و براندون ویلیام در نقش دیوید گوگینز نیروی دریایی 24 ساعت تمرین زنده می‌مانند


منبع: https://fitnessvolt.com/david-goggins-pull-up-chin-up-workout/