رافائل براندائو و تونیو برتون بر سر نتایج مسابقه آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی 2024 – تناسب اندام ولت، با هم مخالفت کردند.

آرنولد کلاسیک 2024 آمریکای جنوبی، برخی از شرکت‌کنندگان از جمله نایب قهرمان تونیو برتون را از نتایج راضی نبود. در پست‌های اخیر اینستاگرام، برتون و برنده رویداد رافائل براندائو پس از نبرد نزدیک خود، با هم عوض کردند.

برزیل میزبان یک مسابقه پر جنب و جوش بود که تیتر آن توسط بخش آزاد مردان برگزار شد. در زمان شروع فینال، مشخص بود که تونیو برتون و رافائل براندائو برای مدال طلا در رقابت هستند. در پایان، براندائو در حیاط خلوت خود پیروز شد و خود را به عنوان قهرمان دوبار آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی تثبیت کرد. علاوه بر این او به لطف این پیروزی به مسابقات مستر المپیا 2024 راه یافت.

چند روز پس از نمایش بزرگ، تونیو برتون مطمئن بود که گروهش شایستگی مقام اول را دارند. او استدلال می‌کرد که اگر تایلر مانیون، نایب رئیس لیگ حرفه‌ای IFBB یا استیو واینبرگر، رئیس قاضی این مسابقه داوری می‌کردند، او کاملاً برنده می‌شد.

رافائل براندائو و تونیو برتون بیف در مورد نتایج آرنولد کلاسیک 2024 آمریکای جنوبی صحبت کردند.

به گفته تونیو برتون، اگر مانیون یا واینبرگر این رویداد را قضاوت می‌کردند، براندائو با توجه به سطح شرطی‌سازی‌اش پیروز نمی‌شد. او اضافه کرد که براندائو نیز توده هایی در باسن خود نشان داده است.

“من آن را به صورت آنلاین گفته‌ام و باز هم می‌گویم: او به اندازه کافی شرطی نشده بود که در هر موقعیتی پیروز شود. اگر کسی مانند استیو یا تایلر داوری می‌کند… او با آن شرطی‌سازی تماس نمی‌گیرد. و بعد، حتی صحبت می‌کند. روی باسنش، اگر دیدید که در باسنش توده هایی دارد.

برتون پس از باخت 6 امتیازی به براندائو، به فکر کناره گیری از ورزش برای مدتی افتاد.

“بله، او یک جورهایی شبیه است، و به همین دلیل بود که وقتی کارت امتیازات را دیدم، مثل این بود که او با هر اتفاقی که می‌افتد، به من سیگار می‌کشد؟ من نباید در مسابقه شرکت می‌کردم. تونیو برتون توضیح داد: «هی،» «آن را نادیده بگیرید.» تونیو برتون توضیح داد: «چون در ذهنم، همانطور که گفتم، به آنها گفتم: «فکر می‌کنم مدتی تمام شده است.» تونیو برتون توضیح داد.

پس از شنیدن صحبت های تونیو برتون، رافائل براندائو به سرعت از طریق اینستاگرام با بیانیه خود در مورد آخرین رویداد پاسخ داد.

“هی @tonio_burton، من می خواهم چیزی را برای شما توضیح دهم که متوجه نشدید یا وانمود کردید که متوجه نشدید.

اول اینکه سالن بدنسازی من خصوصی است و در واقع قرار بود چند روز قبل از نمایش تعطیل شود، فقط برای من و تیمم. حتی با وجود اینکه قرار بود با من رقابت کنی و حتی نزدیک من هم نبودی، من به تو و تیمت اجازه دادم تمرین کنی و داخل سالن من محتوا تولید کنی و حتی از گرفتگی توالت و تو با لباس زیرت تمرین نکردم. ”

من در پشت صحنه فقط دو همراه داشتم، مربی و همسرم، همه افرادی که آنجا بودند نه برای من بلکه برای حامیان مالی خود آنجا بودند، اما ما در برزیل هستیم که خدا را شکر دوستان زیادی دارم. من روی حوله ام دراز کشیده بودم. در همان طبقه پشت صحنه با تو.» هیچ امتیاز انحصاری برای من وجود نداشت، اما شما همراهان بیشتری از من داشتید.

اگرچه او یک شهروند برزیلی است، اما براندائو گفت که در آرنولد کلاسیک در آمریکای جنوبی تحت درمان خاصی قرار نگرفته است.

“در مورد نقاشی رنگ روغن من، هر ورزشکاری باید مراقب خودش باشد. من دوستی دارم که این کار را برای من انجام می داد و شما باید کسی را در تیم خود داشته باشید که بتواند این کار را برای شما هم انجام دهد. این قهرمانی مهم نبود. ” این را به طور خاص برای من ساخته است.

در مورد نتیجه، وقتی از قضاوت ناعادلانه خود شکایت می کنید، از من بد نمی گویید، از داوران بد می گویید. آنها افراد حرفه ای آموزش دیده اند تا بدانند چه کسی در کل بهتر است و نه فقط در یک گروه عضلانی.

براندائو استدلال کرد که در “حداکثر شرطی سازی”، برتون همچنان فاقد جدایی در عضلات چهارسر ران و همسترینگ است. به گفته براندائو، او همچنین فاقد جزئیات در شانه ها و سینه خود بود و با “اندازه عضلانی کوچک” رقابت می کرد.

از نظر تناسب اندام، تقصیر من نیست اگر شما در بهترین حالت نتوانستید مرا شکست دهید. اندازه.» کوچک.

براندائو دوست ندارد در اواخر امسال با تونیو برتون در بزرگترین صحنه بدنسازی روبرو شود.

“و در مورد رفتار من در پشت صحنه، من آنجا بودم تا روی رقابت و دوست نداشتن تمرکز کنم. اگر واقعاً می خواستید با هم دوست شوید، اکنون زمان آن نبود. در نهایت، مطمئن شوید که واجد شرایط هستید و شما را در المپیا خواهیم دید. یا نه… به کشورم احترام بگذار!» سهام رافائل براندائو

در حالی که براندائو جواز حضور خود در المپیا را تضمین کرده است، برتون هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد تا بتواند دوباره در ماه اکتبر با ستاره برزیلی روبرو شود. برتون روشن کرده است که قصد دارد وارد نیویورک پرو ۲۰۲۴ شود که نزدیک است. با این حال، او با یکی از قدرتمندترین نیروهای این ورزش در اوپن روبرو خواهد شد، زیرا نیک واکر می‌خواهد پس از مصدومیت او را از رقابت در المپیا سال گذشته بازگرداند.

ورزشکاران تا 15 سپتامبر فرصت دارند تا از شرایط خود برای بزرگترین رویداد سال اطمینان حاصل کنند. را مسابقات مستر المپیا 2024 از 10 تا 13 اکتبر به لاس وگاس، نوادا باز می گردد تا شصتمین سالگرد خود را جشن بگیرد.

مربوط: فلکس لوئیس و رافائل براندائو برای تمرین شدید شانه و جلسه ایستاده دست به دست هم می‌دهند.


منبع: https://fitnessvolt.com/rafael-brandao-tonio-burton-beef-2024-arnold-classic-south-america/