راک با دگرگونی غیرقابل تشخیصی به عنوان اسطوره MMA که در فیلم The Smashing Machine – Fitness Volt جک شد، شگفت زده می شود.

تعهد دواین «راک» جانسون به تناسب اندام و بازیگری پس از بازی در نقش مارک کر در فیلم هنرهای رزمی ترکیبی «ماشین درهم شکستن» با هم برخورد کرد. در پست اخیر اینستاگرام، The Rock تحول حماسی را به نمایش گذاشت و کاملاً غیرقابل تشخیص به نظر می رسید.

به عنوان یک بازیگر با استعداد، دواین «راک» جانسون بدون زحمت شخصیت خود را تغییر می‌دهد تا هر نقشی را که ایفا می‌کند کاملاً تجسم کند. پس از رویارویی حماسی خود به عنوان “رئیس نهایی” در رسلمنیا 2024، که نیاز به تمرینات طاقت فرسا قبل از این رویداد داشت، راک اعلام کرد که بلافاصله اردوی آموزشی دیگری را آغاز خواهد کرد که برای نقش جدید خود در “دستگاه سنگ شکن.

دگرگونی غیرقابل تشخیص راک برای ایفای نقش یک افسانه MMA را در «The Smashing Machine» ببینید.

راک قرار است نقش مبارز افسانه ای MMA، مارک کر را بازی کند. در حالی که جانسون به خاطر تعهدش به تمام تلاش‌هایش شناخته می‌شود، دنیای تناسب اندام از دگرگونی قابل‌توجهی که او را در اولین نگاه فیلم تقریباً غیرقابل تشخیص کرد، شگفت‌زده شد.

اگرچه The Rock هیکل عظیمی در این نقش دارد، اما به وضوح روی صورتش پروتز دارد و همچنین موهای پری دارد، چیزی که مدتی است از ستاره ندیده‌ایم.

با شروع تولید این نقش سینمایی نمادین، طرفداران از ادامه بازی The Rock در نقش مارک کر هیجان زده هستند. راک تنها بازیگری نیست که در تحولات شگفت انگیز شرکت می کند. کریس همسورث، دلباز استرالیایی، ظاهر خود را برای این نقش اکشن تغییر داد فوریوسا

علاوه بر جانسون و همسورث، بازیگر افسانه‌ای مارک والبرگ نیز دچار دگرگونی فیزیکی تقریباً غیرقابل تشخیصی شد. او سفر خود را برای اضافه کردن بیش از 20 پوند در سه هفته ثبت کرد و همچنین رژیم غذایی شگفت انگیز 11000 کالری خود را برای افزایش وزن برای نقشش در پدر استو.

مایکل جی وایت تجربه مجسمه سازی بدن خود را برای نقش های سینمایی دارد. او اخیراً طرفداران خود را از طریق یک تمرین انفجاری پشتی که از آن برای شکل دادن به هیکل خود استفاده می‌کند تا با یک ابرقهرمان برابری کند، راه انداخت. نمی توان انکار چالش هایی را که بازیگران در مورد دگرگونی های تناسب اندام مطرح می کنند، با آن روبرو هستند.

در حالی که مربیان مشهور دوست دارند ببینند بازیگران در مورد چگونگی دستیابی به فیزیک بدنی خود روشن می شوند، می توان گفت که عملکرد The Rock فراتر از انتظارات بود. با فرض هویت یک اسطوره هنرهای رزمی ترکیبی بی رحم و جویای شکوه، تصویر جانسون از این نماد مطمئناً دقیق است، به خصوص پس از مشاهده اولین نگاه دزدکی او به پروژه.

راک که زندگی اسطوره معروف MMA را با همبازی اش امیلی بلانت به تصویر می کشد، خارج از منطقه آسایش خود در هالیوود به کار خود ادامه می دهد. با توجه به اینکه تولید در حال حاضر در حال انجام است، طرفداران نمی توانند منتظر بمانند تا ببینند چه چیزی از زمان The Rock در The Smashing Machine به دست می آید.

مربوط: فیل هیث بحث می کند که آیا راک ها از استروئیدها / TRT برای رسیدن به اندام استفاده می کنند یا خیر


منبع: https://fitnessvolt.com/the-rock-transformation-smashing-machine/