راک پایان تمرین قفسه سینه “بسیار سازنده” و “Kick Ass” خود را به اشتراک می گذارد – Fitness Volt

دواین “راک” جانسون به همان اندازه که در هالیوود ردپای خود را در جامعه تناسب اندام گذاشته است. “The Rock” با تعهد خود به حفظ تناسب اندام، اغلب برنامه های تمرینی خود را با طرفداران خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. جانسون به نمایش “پایان” مجموعه روز فوق العاده سینه خود در ویدیوی اخیر اینستاگرام بازگشت.

دواین جانسون یک بازیکن مشتاق فوتبال بود که در دهه 1990 به یکی از بزرگترین کشتی گیران جهان تبدیل شد. جانسون پس از اینکه در سال 1995 فراخوان نشد، در سال 1996 با WWF که اکنون به عنوان WWE شناخته می‌شود، قرارداد امضا کرد و به یک حرفه درخشان ادامه داد که شامل 10 بار قهرمانی جهان بود.

«صخره» کم کم به بازیگری روی آورد و در سال 2001 اولین نقش بزرگ خود را امضا کرد مومیایی او بعداً در سال 2002 با اولین نقش اصلی خود در فیلم مورد توجه قرار گرفت شاه عقرب. از آنجا او به بازیگر محبوب هالیوود در فیلم هایی مانند به سمت کوه جادوگر، پری دندان مسابقه دهیدو حتی صداپیشگی فیلم دیزنی موانا.

دواین “راک” جانسون تمرین قفسه سینه “Kick Ass” را به اشتراک می گذارد.

جانسون بین دوران کشتی‌گیری سابقش و تمام مدت حضورش در سینمای بزرگ، علاقه زیادی به حفظ هیکل دیوانه‌وار خود دارد. حتی در سن 51 سالگی، “راک” از سرعت خود کاسته نشده است و می تواند آن را در باشگاه با انواع تمرینات مختلف از جمله روز پا “هیولا ست” یا تمرین چهارگانه ابرقهرمانی بکشد. در عین حال، او همیشه مطمئن می شود که رژیم غذایی خود را به اندازه عضله دوسر خود حفظ می کند، به خصوص در روز تقلب.

دواین جانسون در پست اخیر خود در اینستاگرام در حالی که عرق می‌ریزد، روتین سینه‌اش را نشان می‌دهد.

بهترین ست سینه

او یک عوضی است اما بسیار سازنده است.

کابل پرواز ➕ پاها را بالا بیاورید

10-12 تکرار

مگس را برای 3-4 ثانیه فشار دهید.

* ریتم آهسته در فشار، تا شکست

*نیازی به سنگین بودن اینجا نیست!!

* قفسه سینه خود را باز کنید، کشش دهید و این انقباض را فشار دهید.

* سرعت خود را کنترل کنید – فقط تکرارهای با کیفیت

جانسون گفت: “لگد بزن و خوش بگذران.” او می نویسد.

“صخره” را می توان در حال انجام پروازهای کابلی مشاهده کرد که در محدوده تکرار 10-12 نگه داشت و در هر انقباض 3-4 ثانیه نگه داشت. راک به جای تکیه بر وزن سنگین، فرم خود را بهبود می بخشد تا بیشترین فواید را از حرکت ببرد. پس از مگس ها، جانسون به اشتراک گذاشت که او فشارهای بلند پا انجام داده است.

جدای از اینکه جانسون سخت کوشی خود را در باشگاه نشان می دهد، برخی از طرفداران و یوتیوبرها حدس می زنند که او طبیعی نیست و از استروئید استفاده می کند. جی کاتلر، اسطوره بدنسازی، به این شایعات پرداخت و از او دفاع کرد و گفت که «تجارت او» است که با مصرف احتمالی مواد مخدر که عملکردش را افزایش می‌دهد، عمومی شود.

مربوط: The Rock یک تمرین ساعت 2:30 بامداد “Burning Superset” را به اشتراک می گذارد: “کشش و بلندتر کردن فیبرهای لتونی”.

پیش از این، د راک از آسیب‌های زانو و همچنین پارگی تاندون آشیل و چهار سر رنج می‌برد و اکنون روی تمرینات تمرکز می‌کند تا تحرک خود را تقویت کند و در عین حال به فشار دادن روزانه خود در باشگاه ادامه می‌دهد. این عزم و اراده دلیلی است که او برای مدت طولانی به عنوان یک چهره محبوب و مورد احترام در صنعت تناسب اندام باقی مانده است.

منبع: https://fitnessvolt.com/the-rock-chest-workout-with-superset-finisher/