رونی کلمن در مورد بالا بردن نفس خود صحبت می کند، می گوید “با یک شات طولانی” 2001 آقای المپیا “سخت ترین” در حرفه بدنسازی او است – فیتنس ولت

رونی کلمن او در دهه 1990 و اوایل دهه 2000 یک رقیب سرسخت در صحنه بدنسازی بود. رونی کلمن در ویدیوی اخیر یوتیوب در مورد اینکه چرا مستر المپیا در سال 2001 چالش برانگیزترین مسابقه حرفه ای او بود صحبت کرد. علاوه بر این، او در مورد عادات تمرینی خود صحبت کرد و نظر خود را در مورد تقویت نفس بدنسازی بیان کرد.

با آوردن ترکیبی از اخلاق کاری استثنایی و فداکاری بی‌نظیر برای تمرین، اندازه، قدرت و عضله رونی کلمن به تحول در سطح ورزش در حرکت رو به جلو کمک کرد. کولمن نه تنها دارای هشت عنوان مستر المپیا است که فقط با لی هنی برابری می کند، بلکه در سال 2001 اولین ورزشکاری بود که هر دو قهرمانی آرنولد کلاسیک و مستر المپیا را در همان سال به دست آورد.

کلمن در حالی که در دوران بازنشستگی به مراقبت از سلامتی خود ادامه می دهد، ثابت کرده است که هنوز چیزهای زیادی برای ارائه به جامعه دارد. برای کسانی که نمی‌دانند کدام نمایش مستر المپیا چالش‌برانگیزتر است، در زیر توضیح می‌دهد که چرا این کار را در سال 2001 انجام داد.

رونی کلمن در مورد بالا بردن نفس خود صحبت می کند، فاش می کند که چرا برد مستر المپیا در سال 2001 “سخت ترین” دوران حرفه ای او بود.

ابتدا، کلمن در مورد اینکه اولویت اصلی او در اتاق تمرین چیست بحث کرد و جای تعجب نیست که با بلند کردن “وزن های سنگین” تا حد ممکن عضله سازی کند.

“تا می توانید عضله بپوشید. به همین دلیل است که همیشه من را در حال بلند کردن وزنه های سنگین می دیدید زیرا هیچ راهی برای عضله سازی بهتر از بلند کردن وزنه های سنگین وجود ندارد. بله رفیق!” رونی کلمن گفت.

او می افزاید که بالا بردن نفس مزیت های خود را دارد و می افزاید که همه ما گاهی این کار را انجام می دهیم.

خوب، من می گویم، من به همان اندازه که نفر بعدی یک لیفت نفس را دوست دارد، دوست دارم. در واقع، من فکر می کنم همه ما دوست داریم نفس خود را فقط برای تقویت نفس خود تقویت کنیم.

“پادشاه” با گذشت زمان برای تأمل در دوران مدیریت درخشان خود، به فصل حماسی بدنسازی خود در سال 2001 نگاهی انداخت و نشان داد که چرا مسابقات مستر المپیا یکی از چالش برانگیزترین مسابقات تمام دوران است.

“باید بگویم، همه آنها احتمالاً در سال 2001 بود که در آخرین لحظه فکر می کردم وارد نشوم، زیرا صبح آن برنامه واقعاً فکر می کردم که می خواهم بمیرم.

در آخرین لحظه، متخصص تغذیه با من صحبت کرد. پس این باید سخت ترین مستر المپیای تاریخ بوده باشد!

برد رونی کلمن در مستر المپیا 2001 پیروزی ای بود که او ادعا می کند هرگز فراموش نخواهد کرد. پیش از این، کلمن در مورد افزایش اخیر مرگ و میر در بدنسازی صحبت کرد و تماس نزدیک خود را به اشتراک گذاشت. او توضیح داد که کم آبی بیش از حد تقریباً منجر به مرگ ناگهانی او شد:

من سال 2001 را به یاد دارم و هرگز آن را مانند دیروز فراموش نخواهم کرد. صبح المپیا از خواب بیدار شدم و احساس وحشتناکی داشتم. کاملاً آب بدنم کم شده بود، می دانید، برای روی صحنه رفتن باید کمی کم آب باشید.

“اما امروز صبح، احساس وحشتناکی داشتم، احساس بدی داشتم. کار به جایی رسید که احساس می کردم دارم می میرم. جهنم زنده را از من ترساند. به متخصص تغذیه ام زنگ زدم و گفتم: “رفیق، من احساس بدی دارم این نمایش را فراموش کن، من برای این ورزش نمیرم.

اگرچه او دیگر به طور فعال در مسابقات شرکت نمی کند، اما طرفداران و بدنسازان به طور یکسان از حرفه و دستاوردهای کلمن الهام می گیرند. در حالی که جی کاتلر در سال 2001 نزدیک بود کلمن را شکست دهد، تا اینکه در مسابقات مستر المپیا در سال 2006 بود که سرانجام این ناراحتی عظیم رخ داد.

در دوران بازنشستگی، کلمن همچنان سلامت، طول عمر و تمرین خود را در اولویت قرار می دهد. به عنوان یکی از بزرگترین بدنسازان تمام دوران، همیشه عالی است که ساعت را به عقب برگردانیم و ببینیم که او چگونه به چنین حرفه ای افسانه ای دست یافته است.

مربوط: رونی کولمن تمرین روز پای «رئیس نهایی» راک را تحلیل و انتقاد می کند

ویدیوی کامل زیر را از کانال یوتیوب رونی کلمن تماشا کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/ronnie-coleman-ego-hardest-mr-olympia/