رونی کلمن در مورد رژیم غذایی حرفه ای “بسیار سخت” و زمانی که احساس می کرد یک بدنساز واقعی است صحبت می کند – Fitness Volt

رونی کلمن او پس از بازنشستگی در حال جدا کردن لایه‌های حرفه بدنسازی تزئین شده خود است. در یک ویدیوی اخیر در یوتیوب، کلمن به مرد قدرتمند برایان شاو پیوست تا در مورد رژیم غذایی گسترده ای که برای هشت سال متوالی انجام داد تا تبدیل به بدنساز شماره یک جهان شود، فکر کند.

به‌عنوان یک قهرمان هشت‌بار مستر المپیا، که با لی هانی برای کسب بیشترین عنوان قهرمانی برابری می‌کند، کمک‌های کلمن به این ورزش حک شده است. او در مسیر تبدیل شدن به یک استعداد بی نظیر از اندازه، قدرت عضلانی و استحکام بی نظیری استفاده کرد. با پیروزی بر ستارگان سرسخت اوپن مانند جی کاتلر، فلکس ویلر و کوین لورون، کلمن در دوران اوج خود مانعی نداشت.

مانند هر رشته ورزشی دیگری، درد و فداکاری برای ادامه موفقیت بسیار مهم است – اینها مفاهیمی بودند که کلمن کاملاً درک می کرد. با وجود 13 عمل جراحی پشت و رژیم غذایی سخت با پروتئین بالا، کلمن اجازه نداد هیچ مانعی بر سر راه او قرار گیرد.

رونی کلمن در مورد چالش های غذا خوردن به عنوان یک بدنساز صحبت می کند

در ابتدا، کلمن تمایلی به آزمایش مهارت های خود در این ورزش نداشت، اما بعداً پس از متقاعد شدن به رقابت برای عضویت رایگان در باشگاه، متعهد به حرفه ای در بدنسازی شد.

“من عاشق خوردن همبرگر هستم. قبلا عاشق خوردن همبرگر، مرغ سوخاری از این قبیل بودم. فکر نمی کردم هیچ رژیمی نتوانم داشته باشم. دوست دارم آنچه را که دوست دارم بخورم.”

او خوب است، دو روز بعد، او مثل یک مرد است، او قصد نداشت از من دست بکشد، او مانند “مرد، شما واقعاً نیاز به رقابت دارید”.

من به شما می گویم که اگر فقط در مسابقه شرکت کنید، به شما عضویت رایگان باشگاه می دهم. فکر کردم، مرد، عضویت رایگان، من پولی ندارم، خوبم. “از عهده اش بر می آیم.”

قابل درک است که کلمن برای انطباق با رژیم غذایی بدنساز تلاش کرد، اگرچه در نهایت به آن عادت کرد.

“اولش خیلی سخت بود (رژیم) من قرار نیست دروغ بگم بعد از مدتی عادت کردم و همانطور که گفتم دوست ندارم رتبه دوم بگیرم.

“همه چیز برای برنده شدن است. من کاری را که باید انجام دهم تا برنده شوم انجام خواهم داد.”

کلمن در جستجوی عظمت خود به نوع یا طعم غذا توجهی نداشت، تنها چیزی که اهمیت داشت برنده شدن بود.

“مهم نیست (چیزی که من چشیدم).” رونی کلمن می خندد: «یادم می آید یک بار ماهی تن را بدون قوطی می خوردم و انگار در یک میلیون سال هرگز فکر نمی کردم که این کار را انجام دهم، اما اینجا هستم.

در کمال تعجب، کلمن گفت که تا زمانی که در سال 1998 اولین عنوان مستر المپیا را کسب نکرد، احساس یک بدنساز واقعی را نداشت.

“شاید بعد از اینکه المپیا را بردم. آن موقع بود که خوب بودم. بله (بدنساز بودن را پذیرفتم). این درست است.”

کلمن گفت: «بله، وقتی داشتم می آمدم (مردم مرا تشویق می کردند).

رونی کلمن تنها اسطوره بدنسازی نیست که برخی برنامه های رژیم غذایی شدید را تحمل می کند. جی کاتلر که در سال 2006 کلمن را برکنار کرد، سالیانه 50000 دلار برای غذا خرج کرده است و گفته است که در یک زمان یک گاو کامل به اضافه 150 پوند مرغ می خرد. پس از سال‌ها رقابت روی صحنه، کاتلر فکر نمی‌کند کسی به فیزیک خاص «شاه» نزدیک شده باشد.

اگرچه او وزن 300 پوندی را بالا می برد، اما تعهد رونی کلمن به بدنسازی و رژیم غذایی او او را از همسالانش متمایز می کرد. یک دهه پس از بازنشستگی کلمن، میراث کلمن به همان قوت روزی است که او رقابت را متوقف کرد.

مربوط: رونی کلمن یک به روز رسانی سلامتی ارائه می دهد، و او آماده است دوباره بدون کمک راه برود

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب رونی کلمن در زیر مشاهده کنید:


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/ronnie-coleman-extreme-bodybuilder-diet/