رونی کلمن می‌گوید 6 بار در هفته تمرین می‌کند، تمرینات را با هانی رامبد شکست می‌دهد – Fitness Volt

رونی کلمن او پس از دوران درخشان خود به عنوان یک حرفه ای باز مردانه دیر بازنشستگی نمی کند. در ویدیوی اخیر یوتیوب که در 3 اکتبر 2023 منتشر شد، کلمن برای یک تمرین چالش برانگیز پشت کمر به مربی بدنسازی هانی رامبد پیوست و به سوالاتی در مورد برنامه تمرینی خود پاسخ داد.

رامبد گفت: دو روز پیش دوباره تمرین کردم، اما چون می‌خواهد دوباره تمرین کند، دوباره تمرین می‌کنم. برای یک بازگشت بزرگ، مقداری FST-7 را به رونی بیاموزید.

از لحظه ای که رونی کلمن وارد لیگ حرفه ای IFBB شد، پتانسیل او به دلیل جثه، هیکل و هماهنگی عجیبش مشخص بود. در حالی که مدتی طول کشید تا بدن خود را پر کند، کلمن در سال 1998 با شکست دادن فلکس ویلر مورد علاقه خود، عنوان مستر المپیا را در فینال به دست آورد، به اوج بدنسازی رسید.

جی کاتلر پس از هشت سال متوالی قهرمانی المپیا، سرانجام در سال 2006 به کولمن رسید و “شاه” را روی صحنه شکست داد. یک سال بعد، کولمن در المپیا 2007 در مقام چهارم بازنشسته شد، اما تعهد او به تمرین، تغذیه و سلامتی هنوز هم با وجود صدمات متعدد، او را به انگیزه می‌دهد.

کلمن 13 عمل جراحی پشت کمر انجام داده است که بسیاری از آنها با عوارض همراه بوده است. اما این عقب‌نشینی‌ها مانع از آن نشد که این افسانه محدودیت‌های خود را در داخل ورزشگاه افزایش دهد. حتی زمانی که اندام‌هایش بی‌حس هستند، کلمن راهی برای تکمیل تمریناتش پیدا می‌کند و امروز هم تفاوتی نداشت.

به هانی رامبد بپیوندید – بنیانگذار سیستم آموزشی FST-7 و مربی بدنسازی برنده چندین جایزه، که در حال حاضر مربی آقای المپیا هادی شوپن، نایب قهرمان، درک لونسفورد و بسیاری از استعدادهای دیگر است.

رونی کلمن و هانی رامبد با تجهیزات پاناتا تمرینات کمر را انجام می دهند

لیست تمرینات زیر را بیابید:

کلمن افزود: “بله رفیق، من نمی توانم صبر کنم.”

  • ماشین ردیف بالا – 1 ست 20 تکرار
  • دستگاه کشویی لتونی – 1 مجموعه
  • دستگاه کرل عضله دوسر نشسته – 1 ست
  • ماشین کرل دو سر بازویی شیبدار – 1 ست
  • فرهای دمبل چکشی نشسته – 2 ست

در حین استفاده دستگاه شیب دار دوسر بازورامبد به کلمن توصیه هایی کرد:

“دسته متحرک است، بنابراین می توانید با تنظیم آن به داخل یا خارج، کمی آن را حرکت دهید، و زمانی که بیرون می روید، باعث می شود به مچ دست خود استراحت دهید تا قسمت بالای آن محکم تر و برجسته تر شود. در حال حاضر، در آن زاویه است. ، اما اگر می خواهید آن را تغییر دهید، این دستورالعمل را دنبال کنید (به سمت داخل).

نکته مهم در مورد آن این است که شما در گذشته فرصتی نداشتید که یک فر مو را امتحان کنید، و نظر شما در مورد این فر مو چیست؟ رامبد می پرسد.

“این دستگاه پیچش زنجیر شده بود. یکی از بهترین ماشین هایی که تا به حال روی آن تمرین کرده ام، عضلاتی را کار می کند که قبلاً هرگز تمرین نکرده بودم. من نمی توانم منتظر بمانم تا این محصول را در باشگاه ورزشی خود دریافت کنم و آن را در خانه خود داشته باشم. کلمن گفت: از زنجیره خارج خواهد شد و ممکن است من را روی صحنه المپیا ببینی، بله، رفیق!

وقتی از کلمن در مورد ورودش به ورزشگاه سوال شد، گفت که در آینده نزدیک خواهد آمد.

“من مشتاقانه منتظر یک سال دیگر هستم. بله (ما در حال ساخت آن هستیم. من یک هکتار زمین گرفتم و خود من در آنجا سالن ورزشی جداگانه خود را داشتم.”

کلمن در مورد برنامه تمرینی فعلی خود صحبت می کند

کلمن سپس به سوالاتی در مورد برنامه تمرینی فعلی خود پاسخ داد و فاش کرد که شش روز در هفته تمرین می کند.

کولمن افزود: “ممکن است در مسابقه حضور نداشته باشم، اما قطعاً جوایزی را اینجا و آنجا اهدا خواهم کرد.” “شش روز در هفته تمرین می کنم. هدف من این است که از خودم لذت ببرم و تا آنجا که می توانم سرگرم شوم زیرا تمرین برای 48 سال متوالی سرگرمی من بوده است. این چیزی است که من را هر روز صبح از رختخواب بیرون می آورد و چیزی که باعث می شود شب بخوابم.»

“فقط هر روز بیدار شدن و تمرین کردن، این سرگرم کننده ترین چیز در زندگی است – تمرین. بله، سرگرمی من زندگی بود. آنها می گویند تا زمانی که به چیزی علاقه داشته باشید، هرگز یک روز در زندگی خود کار نخواهید کرد. ”

من هنوز علاقه زیادی به آن (مربیگری) دارم.»

جدا از همکاری با رمبو، کلمن اخیراً با شاگرد خود درک لونسفورد نیز تمرین کرده است. به گفته کلمن، او نه تنها معتقد است که لانسفورد ظرف چهار هفته هدی شوپن را از سلطنت خلع خواهد کرد، بلکه همچنین اظهار داشت که بدنساز سابق 212 المپیا، بدنساز مورد علاقه او در نسل فعلی است.

با نگاهی به آینده، کولمن قصد دارد در مسابقات آینده مستر المپیا 2023 که قرار است ماه آینده از 2 تا 5 نوامبر در مرکز همایش اورنج کانتی در اورلاندو، فلوریدا برگزار شود، جوایزی را اهدا کند.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب هانی رامبد در زیر مشاهده کنید:

مربوط: رونی کلمن و آرنولد شوارتزنگر برای یک جلسه تمرینی افسانه ای دست به دست هم می دهند

منبع: https://fitnessvolt.com/ronnie-coleman-workout-with-hany-rambod/