“روی 15-20 تکرار با وزنه سبک تر تمرکز کنید” – Fitness Volt

نیمکت پرس مترادف با قدرت بالاتنه شده است و یک تمرین اصلی در افسانه بدنسازی است. جی کاتلرانبار مهمات. در ویدیوی اخیر یوتیوب، کاتلر در مورد چگونگی شکستن ثبات پرس نیمکت با وزن سبک تر و تکرارهای بیشتر صحبت کرد.

پرس سینه را با پرس نیمکت بشکنید. اکنون گوش کنید، پرس نیمکتی تمرین پیچیده ای نیست، اما برای ایجاد انگیزه واقعاً به کمی کار ذهنی نیاز دارد.

جی کاتلر چهار عنوان مستر المپیا (2006-2007، 2009-2010) را به دست آورده است، و در طول دوران تصدی خود به ارتقاء شهرت این ورزش کمک کرده است، زیرا او تنها مردی بود که اسطوره بدنسازی، رونی کلمن را به زمین زد. رقابت آنها در آزمون زمان ایستاده است و نسل‌هایی از ورزشکاران را در پی آنها الهام بخشیده است.

مربوط: جی کاتلر لیستی از سرسخت ترین رقیبانی را که در دوران سلطنت مستر المپیا با آنها روبرو شده است، فاش می کند.

در دوران بازنشستگی، کاتلر به بازگشت به ورزش ادامه می دهد. از تجزیه و تحلیل استعداد در رده رقابتی باز مردان گرفته تا بحث های مربیگری، او هرگز فرصتی را از دست نمی دهد تا آنچه را که می خواهد به طرفداران بدهد. او در آخرین تلاش خود توضیح می دهد که چگونه می توانید حداکثر وزن خود را در حین پرس نیمکت افزایش دهید.

“به یاد داشته باشید، من هرگز برای افزایش وزن دیوانه‌وار تلاش نمی‌کنم. هرگز برایم اهمیتی نداشت که چقدر پرس نیمکت دارم، و داوران هرگز در مورد آن روی صحنه از من نپرسیدند.

جی کاتلر در Breaking Bench Press Plateaus: “به عضلات خود سردرگمی زیادی بدهید”

کاتلر معتقد است که قدرت پرس نیمکت را می توان با کاهش وزن و تمرکز بر تکرارهای بیشتر بهبود بخشید. به طور خاص در محدوده 15-20.

“شما که می خواهید قدرت بیشتری را در برنامه خود داشته باشید، می توانید از آن پلاتوها عبور کنید. آنچه من پیشنهاد می کنم این است که به جای حداکثر کردن هر هفته، وزن خود را کاهش دهید و روی تکرارهای بیشتر تمرکز کنید.

منظورم این است که من همیشه در بدنسازی 8-12 می گویم اما مهمتر از آن روی 15-20 تکرار تمرکز می کنم. جی کاتلر می‌گوید: «کاهش وزن، که باعث سردرگمی شدید عضلات می‌شود، این کار را برای دو هفته به‌طور مداوم انجام دهید.

او به ورزشکاران توصیه می‌کند که اگر هدفشان بلند کردن وزنه سنگین‌تر است، هفته‌ای سه بار پرس سینه را انجام دهند. او معتقد است که با کمی “کار ذهنی” هر کسی می تواند دستاوردهایی را ببیند.

من سه بار در هفته پرس نیمکتی را انجام می دادم. سپس در دو هفته، حداکثر وزن شما یا حداکثر یک یا دو تکرار را انتخاب می کردم و تضمین می کنم که موفق خواهید شد.

پس آرام باشید، روی تکرار تمرکز کنید و از همه مهمتر از کمی کار ذهنی استفاده کنید. شما کار را انجام خواهید داد.»

جی کاتلر با شناسایی قفسه سینه به عنوان سرسخت ترین قسمت بدن که رشد می کند، در مورد استراتژی های تمرینی خود دقیق عمل کرده است. وی بر اهمیت بهره مندی از تمرینات دمبل، حرکات شیب دار و تمرینات انزوا تاکید کرد که به گفته وی این تمرینات برای ظاهری کامل و سه بعدی به سینه بسیار مفید است.

کاتلر با حفظ وضعیت خود به عنوان دو بدنساز برتر جهان برای 12 سال متوالی، خواسته های لازم برای حفظ سینه عظیم خود را در دوران اوج خود درک کرد. مهم‌تر از همه، بر تکرارهای زیاد با وزن سبک‌تر برای شکستن پلاتو تأکید کنید.

ویدیوی کامل یوتیوب را از JayCutlerTV در زیر تماشا کنید:

درباره پرس نیمکتی بیشتر بدانید:


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-how-to-increase-bench-press/