ریگان گرایمز در مورد نقاط قوت هادی شوپن صحبت می کند، در مورد اینکه آیا درک لونسفورد عنوان مستر المپیا 2024 – Fitness Volt را خواهد برد یا خیر بحث کرد.

بحث ها بر سر اینکه چه کسی جام معتبر ساندو را در اکتبر آینده برنده خواهد شد، ادامه دارد. در پادکست اخیر کاتلر کاست، ریگان گرایمز شانس درک لونسفورد را برای بردن عنوان مستر المپیا در سال 2024 در برابر هادی شوپن ارزیابی می کند.

در فینال مستر المپیا سال گذشته، لانسفورد و شوپن درگیر جنگی همه جانبه شدند تا مشخص کنند چه کسی هجدهمین مردی است که برنده بزرگترین عنوان این ورزش می شود. با وجود سرسختی دوست‌داشتنی شوپن و موضع‌های ضد گلوله، او نتوانست جلوی شوت‌های بک هندی لانسفورد را بگیرد که نقش مهمی در برد او داشت. دستاورد لانسفورد او را به اولین دارنده عنوان قهرمانی بدنسازی مستر المپیا در دو بخش تبدیل کرد.

پس از شکست شوپن، او ذهن خود را دوباره متمرکز کرد و در مسابقات آرنولد کلاسیک 2024 شرکت کرد. «گرگ ایرانی» به همین جا بسنده نکرد. او به بریتانیا سفر کرد و در نمایشگاه آرنولد کلاسیک در بریتانیا یک پیروزی بزرگ دیگر بر داودا داشت.

با احتمال کسب عنوان قهرمانی مجدد در عرض چهار ماه، ریگان گرایمز، استعداد باز مردان، نگاهی دقیق‌تر به مسابقه مجدد احتمالی بین لانسفورد و شوپن انداخته است.

گفتگوی ریگان گرایمز با جی کاتلر در مورد شانس درک لونسفورد برای کسب عنوان مستر المپیا در سال 2024

گریمز معتقد است که تناسب اندام شوپن در دو رقابت آخرش، لونسفورد را در مرحله المپیا 2023 شکست می داد، با این حال، او از کاهش پیشرفت های لونسفورد در طول فصل 2024 خودداری کرد.

“آقای المپیا درک است، آیا احساس می کنید او دارد خودش را تکرار می کند یا ساکت است؟” جی کاتلر می پرسد.

گریمز می گوید: «می دانم که درک نسبت به سال گذشته پیشرفت خواهد کرد. هانی او را به خوبی درک کرد.

گریمز گفت: “شکست دادن (دریک) بسیار سخت است. آنچه از هادی در آرنولد کلاسیک کلمبوس دیدیم، فکر می کنم او آنچه دریک سال گذشته به دست آورد را شکست داد، اما اگر دریک بهتر شود.”

گرایمز معتقد بود شوپن در هر دو نمایش آرنولد به راحتی پیروز شد و به آقای المپیا سابق به خاطر عضلات قوی و شوک هایش اعتبار می داد.

“منظورم این است که احساس می کنم او از المپیا تا آرنولد پیشرفت زیادی کرده است. او خیلی سخت تر بود، نه؟ باسن، همه چیز در همه جا راه راه بود. شوت مورد علاقه من به پهلو است.” او می گوید گریمز. “لعنتی دیوانه.”

فکر می‌کنم اگر بخواهید تمام قسمت‌ها، جلو، عقب، کناره‌ها را قضاوت کنید، می‌دانید، او برنده می‌شود (در مقابل سامسون در دو بازی آرنولد کلاسیک، من فکر می‌کنم فریم و سیلوئت سامسون بهترین‌ها هستند (در IBF Pro). لیگ).

علاوه بر گریمز، نام های دیگری در بدنسازی نیز در مورد نزدیک شدن به مسابقه المپیا پر سر و صدا بوده اند. هانی رامبد، که مربی لونسفورد و شوپن است، معتقد است که هر دو نفر برای کسب طلا در بهترین حالت خود در لاس وگاس، نوادا، رقابت خواهند کرد.

اسطوره بدنسازی و صاحب عنوان سابق المپیا، فیل هیث، دو سنت خود را در رابطه با مسابقه 2024 ارائه کرد، او علاوه بر پیش نمایش نمایش المپیا، در مورد شرطی شدن شوپن از ایالت اوهایو و بریتانیا نیز اظهار نظر کرد.

هیث گفت: “هدی شوپن بیمار به نظر می رسید. فکر می کنم او و درک این کار را انجام خواهند داد.”

پس از حضور مهمان بی عیب و نقص لانسفورد در پیتسبورگ، انتظارات پیرامون المپیاد تشدید شد. فینال حماسی نمایش مستر المپیا 2024 که از 10 تا 13 اکتبر در لاس وگاس، نوادا برگزار می شود را از دست ندهید.

مربوط: صحبت سمیر بانوت در مورد “رقابت بزرگ” درک لونسفورد و هادی چوبان در مستر المپیا 2024

ویدیوی کامل را از کانال کاتلر کست یوتیوب تماشا کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/regan-grimes-talk-derek-lunsford-2024-mr-olympia/