ریگان گرایمز و میشل کریسو به‌روزرسانی‌های دیوانه‌کننده را 5 هفته پس از 2023 به اشتراک می‌گذارند. مستر المپیا – فیتنس ولت

با تعداد زیادی نام بزرگ در فهرست، بخش آزاد مردان در حال آماده شدن برای مسابقات مستر المپیا امسال است که قرار است از 2 تا 5 نوامبر در اورلاندو، فلوریدا برگزار شود. در میان لیست مدعیان، ریگان گرایمز و میشل کریسو هستند که تنها پنج هفته قبل از این رویداد برجسته، به‌روزرسانی‌های چشمگیر تناسب اندام را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.

ریگان گرایمز فوق ستاره کانادایی از زمان کسب اولین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی حرفه ای نیویورک 2018 در کلاسیک فیزیک، تأثیر زیادی بر جامعه بدنسازی گذاشته است. پس از این پیروزی، گرایمز در مرحله کلاسیک فیزیک المپیا ظاهر شد و در اولین حضور خود هشتم شد.

پس از اولین بازی باورنکردنی در صحنه المپیا، گرایمز به بخش باز مردان تغییر مکان داد و از آن زمان تاکنون یک نیروی برتر بوده است. در سال 2022، گرایمز دو اجرای برتر در آرنولد کلاسیک و بوستون پرو داشت. در ابتدا، گرایمز به مستر المپیا 2022 توجه داشت و قبل از اینکه در نهایت تصمیم به عدم شرکت در آن گرفت، به‌روزرسانی تناسب اندام پاره‌شده‌ای را به اشتراک گذاشت.

ریگان گرایمز که در مستر المپیا 2022 اجرا نکرده بود، هیکل خود را تقویت کرد و در Flex Weekend Pro 2023 تحت تاثیر قرار گرفت، جایی که درست پس از ناتان دی آشا در جایگاه دوم قرار گرفت. با این حال، هنگامی که آنها در یک مسابقه مجدد در اسپانیا در مسابقات قهرمانی حرفه ای اروپا 2023 به مصاف هم رفتند، گریمز در صدر قرار گرفت و موفق شد شوت قهرمانی خود را به دست آورد. راهیابی به المپیک.

ریگان گرایمز با به روز رسانی هیکل پاره شده طرفداران را شوکه کرد

آپدیت تناسب اندام گرایمز را در زیر، از طریق صفحه اینستاگرام وی مشاهده کنید.

گریمز نوشت: “کار 💪🏼”.

میشل کریسو در جدیدترین آپدیت خود عضلات عروقی خود را به نمایش می گذارد

کریزو که امسال از تمام عوامل عجیب و غریب خود استفاده می کند، به نظر می رسد در مسیر عملکرد بهتری در المپیا باشد.

میکال کریزو از سال گذشته که کارت حرفه ای خود را در مسابقات قهرمانی آماتور المپیا ایتالیا 2022 به دست آورد توجه ها را به خود جلب کرده است. پس از کسب جایگاه خود با کارت IFBB Pro، کریزو اولین بازی حرفه ای خود را در EVLS Prague Pro انجام داد و پیشرفت چشمگیری را در خود نشان داد. هیکل در راه رسیدن به مقام اول

پس از فصل بسیار شلوغ خود، کریزو بلیط خود را برای رفتن به مستر المپیا 2022 در جایی که در جایگاه دوازدهم به پایان رساند، پر کرد. میشل کریسو با رفتن به سال 2023 روی بهبود کمر، شانه ها و عضلات سه سر خود تمرکز کرد تا فیزیک کامل تری به مسابقات قهرمانی حرفه ای امپرو کلاسیک اسپانیا بیاورد، جایی که مدال طلا را به خانه برد. این باعث شد که او به المپیک 2023 دعوت شود.

اخیراً کریسو در به‌روزرسانی اخیر تناسب اندام، هیکل بسیار حجیم و ریپ‌های بد خود را به نمایش گذاشته است. اینستاگرام.

دیدن اجرای کرایسو و گریمز روی صحنه المپیا جالب خواهد بود. در حالی که گریمز به خاطر زیبایی، حجم و شکل خود شناخته شده است، کریسو قصد دارد از ماهیچه های متراکم و حالت خشک لذت ببرد.

مربوط: جی کاتلر درباره مستر المپیا 2023، درک لونسفورد در مقابل سامسون داودا و ریگان گرایمز/ناتان داشا صحبت می کند.

این ترکیب در حال شکل گیری است تا یکی از رقابتی ترین تیم ها در سال های اخیر با نام هایی مانند نیک “جهش یافته” واکر، نایب قهرمان، درک لونسفورد و قهرمان فعلی هادی چوپان به دنبال حضور در صحنه برای کسب جایزه برتر باشد.

منبع: https://fitnessvolt.com/regan-grimes-michal-krizo-2023-olympia-update/