زن در حال سکس در ورزشگاه، مرد شاخدار. جوی سوآل هر دو را مقصر می داند – تناسب اندام ولت

جوی ساول او بازگشته است تا یک مسابقه ورزشی حواس پرت دیگر را از بین ببرد. یک زن پس از انجام یک اسکات تحریک آمیز با تپانچه در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. اقدامات او باعث شد که یکی از ورزشکاران او را سرزنش کند، تلفنش را کنار بزند و به او بگوید که “دختران دقیقاً چه مشکلی دارند” امروز.

مدیر عامل Gym Positivity جوی ساول از پلتفرم آنلاین رو به رشد خود برای تغییر انگ های منفی پیرامون تناسب اندام و بدنسازی استفاده کرده است. او به طور معمول به موعظه خیر و شر به صورت آنلاین می پردازد و ویدیوهای زیادی از واکنش های او در فضای مجازی پخش می شود.

سول که به گسترش مثبت‌اندیشی در باشگاه و فراگیرتر کردن تناسب اندام اختصاص دارد، همچنان به انتشار پیام خود در مورد آداب مناسب ورزشگاه ادامه می‌دهد. از حمله مستقیم تا شرمساری بدن، هیچ سناریویی وجود ندارد که سئول از زمان شروع مبارزات انتخاباتی خود ندیده باشد.

جوی سول زنی را که ورزش می کند و مردی را که به او توهین کرده یا دارایی او را لمس کرده محکوم می کند

از آنجایی که تعداد زیادی از مردم این کلیپ را برای جوی سول ارسال کردند، او به سرعت نظرات خود را در مورد این وضعیت بیان کرد. او زن و مرد عصبانی ورزشکار را اشتباه می بیند، اما به دلایل مختلف.

بسیاری از مردم این ویدیو را برای من ارسال کردند و از من پرسیدند که چه کسی درست می گوید و چه کسی اشتباه می کند، و پاسخ من این بود: هر دو اشتباه می کنند. همه زنان را بر اساس آن دسته بندی نکنید.» دختر و هرگز به دارایی کسی دست نزنید. اگر مشکلی دارید، با مدیریت باشگاه صحبت کنید و اجازه دهید آن را مدیریت کنند.

“اما این زن هم اشتباه می کند. نوع محتوایی که در ورزشگاه ایجاد می کند خوب و نامناسب نیست از جمله این ویدیو. او سعی می کند با گفتن اینکه در حال انجام اسکات و گرم کردن بدنش است از خود دفاع کند. این اسکات تپانچه نیست. دقیقا میدونستید چیکار میکنید” او گفت جوی ساول.

این زن ادعا کرد که دیگران با او رابطه جنسی دارند، اما سول کمی جستجو کرد و پست هایی در شبکه های اجتماعی خود پیدا کرد که ممکن است خلاف آن را بیان کند.

“بعد تو برو و بگو چرا باید همه چیز را جنسیت کنیم، ما این کار را نمی‌کنیم اما شما انجام می‌دهید، از جمله زمانی که من همان گرم کردن را انجام دادم و این را در ویدیو گفتم، و توضیح دادم “من تمرین می‌کنم”. هر روز برای خوشحال کردن بابات و یه عکس مثل این که چهار دست و پا خم شده که میگی “بذار بشینم”.

سول توضیح داد که مشکلی با پول درآوردن افراد از OnlyFans ندارد، اما تاکید کرد که برای هر کاری زمان و مکانی وجود دارد و کاری که او انجام می‌دهد برای یک باشگاه عمومی نبوده است.

“گوش کن، تا زمانی که شما به صورت قانونی این کار را انجام می دهید، من با OnlyFans مشکلی ندارم، اما برای هر کاری زمان و مکان وجود دارد، و باشگاه یکی از آنها نیست. اگر من مدیر یا مالک باشگاه بودم، مودبانه می پرسیدم. شما یک بار از انجام آن دست بردارید، و اگر انجام دادید… پس دوباره، از شما می خواهم که ترک کنید.

سوول از زمان تعهدش به استقبال بیشتر از سالن های بدنسازی و مراکز تناسب اندام، از هدف خود دست برنداشته است. او اخیراً از ارین بنکس به عنوان بهترین فیزیک سال 2022 برای مردان انتقاد کرد که پس از عصبانی شدن او از ورزشکارانی که از کنار تمرین ضبط شده او در یک باشگاه عمومی رد می‌شدند، الگوی بدی برای او قرار داده است. پس از این مصیبت، بنکس به سرعت از اقدامات خود عذرخواهی کرد.

سائول که حرکتش توجه اسطوره بدنسازی آرنولد شوارتزنگر را به خود جلب کرد، به رشد سریعی دست یافت. او امیدوار است که به موقع به تقابل های سمی ورزشگاه پایان دهد، اما در حال حاضر، او به نبرد در یک زمان ادامه خواهد داد.

مربوط: کنی کو با جوی سول روبرو شد: “من هرگز ادعا نکردم که طبیعی هستم” آگاهی از استروئید را ترغیب می کند


این داستان توسط داگ موری، سردبیر اخبار فیتنس ولت نوشته شده است. داگ علاقه زیادی به ورزش های قدرتی، بدنسازی و وزنه برداری دارد و متعهد است که گزارش های خبری دقیق و آموزنده را در اختیار شما قرار دهد. او عاشق ارتباط با خوانندگان است و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

اگر در مورد این مقاله خبری سؤالی دارید، لطفاً از طریق داگ تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/joey-swoll-woman-oxic-gym-encounter/