سادیک هادزوویچ درباره رژیم غذایی و رویکرد آماده سازی صحبت می کند و اعلام می کند که در Tampa Pro 2024 – Fitness Volt رقابت خواهد کرد.

سادیک هادزوویچیکی از اصلی ترین فیزیک مردان، بالاخره مسابقات بعدی بدنسازی خود را تایید کرد. هادزوویچ در ویدیوی اخیر یوتیوب در مورد تغییرات رژیم غذایی، تکنیک آماده سازی و هدفش برای بردن تامپا پرو 2024 قبل از کسب اولین عنوان المپیا صحبت کرد.

رده هیکل مردانه همچنان یکی از محبوب ترین و رقابتی ترین دسته ها در لیگ حرفه ای IFBB است و برتری در آن را به یک چالش استثنایی تبدیل می کند. با این حال، سادیک هادزوویچ به لطف کادر قوی، عضلات و هماهنگی خود این کار را انجام داده است.

هادزوویچ با کسب مقام دوم در استیج معتبر مستر المپیا (2015)، با رقابت در بالاترین سطح غریبه نیست. این بدنساز بوسنیایی-آمریکایی آخرین بار در سال 2022 خود را آزمایش کرد و در مسابقات قهرمانی حرفه ای پیتسبورگ مقام اول را کسب کرد. او سعی کرد این موفقیت را در صحنه حرفه ای نیویورک تکرار کند اما در نهایت سوم شد.

هواداران امیدوار بودند که هادزوویچ با توجه به صلاحیت او در المپیا 2022 شرکت کند، اما ستاره هیکل مردان برنامه های دیگری داشت. او از این نمایش کناره گیری کرده است و قصد دارد در کمتر از چهار ماه آینده در نهایت سر و صدای زیادی به پا کند.

سادیک هادزوویچ نمایش بازگشت در تامپا پرو 2024 را در ماه اوت اعلام کرد، درباره رژیم غذایی و رویکرد آماده سازی مسابقه صحبت کرد.

سادیک هادزوویچ برنامه های خود را برای شرکت در مسابقات آتی Tampa Pro 2024 که برای 1 تا 3 آگوست برنامه ریزی شده است، فاش کرده است.

“در این مرحله از حرفه من، این نمایش بسیار مهم است. اولا، هدف برنده شدن مستر المپیا است، بنابراین ابتدا باید واجد شرایط شوم. نه تنها باید واجد شرایط باشم، بلکه باید مطمئن شوم که حداقل 12 مسابقه دارم. هفته‌ها آماده‌سازی.» از این پیشنهاد به یک گروه کوچک بروید و سپس دوباره سریع و سخت برش دهید.

سادیک هادزوویچ گفت: “این نمایشی که من در تامپا پرو انجام می دهم عالی است. 10 هفته به من فرصت می دهد تا برای المپیک آماده شوم.” “گاهی اوقات نمی توانم باور کنم که دوباره این کار را انجام می دهم.”

اگرچه او عاشق این ورزش است، اما اعتراف می کند که آمادگی های مسابقه با سهم عادلانه ای از صدمه، رنج و درد همراه است.

من عاشق بدنسازی هستم، اما انجام آمادگی برای رقابت در این سطح دیوانه کننده است. اکنون، من را در حال لبخند زدن می بینید، خوشحالم را می بینید، اما چیزی نیز وجود دارد که نمی توانید ببینید و آن این است که من مقدار زیادی پروانه در شکمم دارم. .

“می دانم که با این چیدمان دنیایی از صدمه، رنج و درد وجود خواهد داشت. شاید الان که بیش از سه ماه از نمایش فاصله داریم نه چندان زیاد، اما مطمئناً وقتی به هشت هفته، شش- هفته، چهار هفته، دو هفته، فراموشش می کنیم. بدن شکسته است.»، کمر شکسته است، باسن بیش از حد قفل شده است. روزهای نزدیکتر به نمایش، شما عوارض جانبی زیادی دریافت می کنید، سردرد، سرگیجه می گیرید، فقط از مرحله تخلیه می دانید. او گفت هادزوویچ

هادزوویچ در مورد نحوه برخورد خود با آمادگی برای مسابقات صحبت کرد و تاکید کرد که چند هفته اخیر ساده ترین و لذت بخش ترین هفته ها است.

شما وارد فاز حجیم‌تری می‌شوید که اکنون شتاب بیشتری دارید. سپس، در نهایت، شروع به کاهش می‌کنید، اما زمانی که شروع می‌کنید، بسیار عالی است، زیرا می‌توانید کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها را کاهش دهید و بدانید، در زمان زیادی صرفه جویی خواهید کرد.» زیرا لازم نیست هر بار 20 تا 30 دقیقه جویدن را انجام دهید. تا کنون سخت ترین مراحل اول و سوم است، اما چهار هفته آخر بسیار بوده است. آسان

به گفته هادزوویچ، او قصد دارد امسال چیزی “دیوانه” و “رادیکال” بیاورد.

“من سعی می کنم بر آن دیدگاه (از گذشته) غلبه کنم. اگر بخواهم از رتبه دوم به مقام اول بروم، امسال باید چیز دیوانه کننده ای بیاورم. نمی توانم همان چیزی را بیاورم. باید رادیکال باشم. هادزوویچ می افزاید.

او همچنین رژیم غذایی خود را زیر پا گذاشت و فاش کرد که پروتئین را کاهش داده و چربی/کربوهیدرات ها را افزایش داده تا حجم بیشتری را افزایش دهد.

“من همیشه پروتئین خود را نسبتاً بالا نگه داشته ام، مانند هفت اونس پروتئین پخته شده در هر وعده. مصرف کربوهیدرات خود را حدود 50 درصد افزایش می دادم، اما تا زمانی که واقعا پروتئین را کاهش ندادم، نمی توانستم حجیم کنم.”

طبق معمول، من 10 سفیده تخم مرغ دارم، یعنی هفت سفیده تخم مرغ. به طور معمول من هفت اونس سینه مرغ می خوردم، و اکنون حدود چهار و نیم تا پنج اونس می خورم. من واقعا پروتئین کمتری دارم، کربوهیدرات بیشتری دارم و چربی بیشتری دارم. این یک انگیزه و انگیزه برای من بود تا خیلی بزرگتر شوم.

هادزوویچ انتظار دارد در سال 2024 در مقایسه با آخرین آمادگی خود روی صحنه سنگین تر باشد.

من هشت پوند سنگین تر از زمانی هستم که برای Pittsburgh Pro در سال گذشته (2022) آماده می شدم.

جدا از بحث اخیرش در مورد آینده، این ستاره تناسب اندام مردان هواداران خود را از پیشرفت خود به روز نگه می دارد. او به پیشرفت‌های بزرگ خود در باشگاه ادامه می‌دهد و اخیراً یک تمرین طاقت‌فرسا پشت، همراه با نکات و تکنیک‌های روشنگرانه برای پمپاژ بهتر به اشتراک گذاشته است.

اگر سادیک هادزوویچ امسال در تامپا فلوریدا پیروز بزرگ شود، واجد شرایط مسابقات مستر المپیا 2024 خواهد بود. شصتمین سالگرد این سازمان قرار است از 10 تا 13 اکتبر در لاس وگاس، نوادا در اواخر امسال روشن شود.

مربوط: تماشا کنید: چالش پرس شانه 10000 پوندی سادیک هادزوویچ

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب سادیک هادزوویچ در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/sadik-hadzovic-competing-at-2024-tampa-pro/