سرجیو اولویا جونیور، بدنساز، از شکستگی دردناک مچ پا رنج می برد – فیتنس ولت

کسانی که می خواهند سرجیو اولیوا جونیور را در آینده نزدیک به صحنه بدنسازی ببینند، باید کمی بیشتر صبر کنند. در استوری اینستاگرام اخیر، اولیوا جونیور فاش کرد که دچار شکستگی دردناکی در مچ پا شده است که احتمالاً بر برنامه تمرینی او در آینده تأثیر خواهد گذاشت.

در حالی که سرجیو اولیوا جونیور هنوز هیچ برنامه قریب الوقوع بدنسازی را تایید نکرده است، بسیاری امیدوار بودند که او را به زودی روی صحنه ببینند. او پسر اسطوره بدنسازی و سه بار آقای المپیا سرجیو اولیوا است که زمانی با آرنولد شوارتزنگر مبارزه کرد. با توجه به ژنتیک برتر اولیوا جونیور، او به دلیل جثه و اندام بزرگش به عنوان یک تهدید بزرگ از سوی جامعه بدنسازی در نظر گرفته شد.

سرجیو اولیوا جونیور فاش کرد که از ناحیه مچ پا دچار شکستگی دردناک شده است

با حضور دوریان یتس به عنوان سرمربی سرخیو اولیوا جونیور، ماه هاست که صحبت از بازگشت او به گوش می رسد. از جلسات تمرین قدرتی گرفته تا تمرینات ژست گرفتن، اولیویا جونیور به راحتی می تواند در برنامه بعدی خود اظهار نظر کند. با این حال، در این بین، به نظر می رسد که او باید تلاش های تمرینی خود را برای حفظ مچ پای خود تنظیم کند.

در یک استوری اخیر در اینستاگرام، سرجیو اولیوا جونیور فاش کرد که دچار شکستگی مچ پا شده است که برای او دردسر ایجاد می کند. در حال حاضر، به نظر می رسد که او در حال استراحت و ریکاوری با بهترین توانایی های خود است.

اولیوا جونیور می‌گوید: «برای آن‌هایی که نمی‌دانند، من چهار هفته پیش مچ پایم شکست، بنابراین کار روی نمایش سخت بود، اما ما با ساق‌های او یخ‌های موقتی گرفتیم».

سرجیو اولویا جونیور، مچ پا شکسته
طرفداران از دیدن بازگشت سرجیو اولیوا جونیور به روی صحنه هیجان زده می شوند، با این حال، او اخیرا با موانع ناگواری روبرو شده است. شایان ذکر است که اولیوا جونیور در یک تصادف رانندگی که منجر به مرگ یک مرد شد، شرکت کرد. در نتیجه اولیوا جونیور مجبور شد مدتی را در زندان دبی بگذراند. او این مصیبت را به اپیزودی از «قفل شده در خارج از کشور» تشبیه کرد و تاکید کرد که این یکی از بدترین تجربیات زندگی او بوده است.

سرجیو اولیوا جونیور قبل از اینکه خودش را مجروح کند، در ورزشگاه با دوریان یتس داغ بود و تمرینات سینه و بازو را ناک اوت می کرد. اولیوا جونیور آخرین بار در MuscleContest California Pro در سال 2023 شرکت کرد و در آن مقام سوم را کسب کرد. انتظار می رود سرخیو اولیوا جونیور پس از بهبودی به صحنه بازگردد.

در حالی که ممکن است طرفداران برای دیدن مسابقه اولیوا جونیور کمی بیشتر وقت بگذارند، یک چیز مسلم است: در حالی که تحت هدایت اسطوره بدنسازی دوریان یتس، بدون شک بازگشتی حماسی خواهد بود که ارزش انتظار را دارد.

مربوط: سرجیو اولیوا جونیور به نظر می رسد که در حال بازسازی ژست های افسانه ای پدرش است


منبع: https://fitnessvolt.com/sergio-olvia-jr-ankle-fracture/