سرجیو اولیوا جونیور درباره چگونگی پیشرفت نیک واکر صحبت می‌کند و می‌گوید سال 2024 آقای المپیا سال مردان کوتاه قد است – Fitness Volt

ترکیب اوپن مردان برای بزرگترین رویداد در تقویم لیگ حرفه ای IFBB به شکل گیری ادامه می دهد. در پادکست اخیر با جی کاتلر، سرجیو اولیوا جونیور مدعیان برتری که به مسابقات مستر المپیا 2024 می روند را بررسی کرد و در مورد شانس نیک واکر برای صعود در رتبه بندی صحبت کرد.

هفته اوج سال گذشته در المپیا پر از پیچ و خم بود، که پیش بینی اینکه چه کسی برنده جام ساندو می شود را دشوارتر می کرد. چند روز قبل از اینکه نیک واکر فرصت مسابقه را پیدا کند، ساق پا و همسترینگ خود را آسیب دید که مانع از شرکت در اورلاندو، فلوریدا شد. در غیاب او، درک لونسفورد به عنوان برنده مسابقات دو بخش مستر المپیا در برابر هم تیمی هادی شوپن ظاهر شد.

واکر پس از بهبودی صبورانه در کناره‌ها، به نیویورک پرو 2024 می‌پردازد. علیرغم اینکه واکر توسط مارتین فیتزواتر جدید و بهبودیافته آزمایش شد، با فرمی درجه یک و حالتی قوی در صدر قرار گرفت. سوالاتی در مورد شانس های “جهش یافته” در صحنه بزرگ مطرح شده است که جرقه بحث هایی را از طرف اصلی این ژانر مانند اولیوا جونیور برانگیخته است.

سرجیو اولیوا جونیور می گوید مستر المپیا 2024 «سال مردان کوتاه قد» است و فکر می کند نیک واکر «همه چیز را درست انجام می دهد»

به گفته اولیوا جونیور، شش یا هشت بار بردن مستر المپیا «هرگز اتفاق نخواهد افتاد». او معتقد است که سال 2024 “سال مردان کوتاه قد” است و هر کسی با قد، جثه و پر بودن باید رقبای المپیا را “10 از 10 بار” شکست دهد.

“در حال حاضر، هیچ راهی وجود ندارد (یک مستر المپیای شش یا هشت باری) هرگز اتفاق بیفتد. و دوم، در حال حاضر، مردم ناراحت هستند، اما سال قد کوتاه‌ها است. و شما وضعیت خود را حفظ می کنید و اندازه و پری به دست می آورید، باید 10 بار از 10 بار بر آنها غلبه کنید.

با توجه به اینکه سامسون داودا دو بار در این فصل مقابل هادی شوپن شکست خورده است، اولیوا جونیور معتقد است که تغییرات مربیگری او موجه بوده است.

هر اتفاقی بیفتد، او (سامسون داودا) در تلاش است. مهم نیست که چه می شود، او یک کار را بارها و بارها انجام نخواهد داد و مردم می خواهند به آن حمله کنند. هر چه هست نمی فهمند. وقتی کسی سعی می‌کند کاری متفاوت انجام دهد، به وضوح نشان می‌دهد که با انجام مکرر همان کار مشکلی ندارد.

“ببین، او احتمالاً دارد همان جایزه‌ای را که درک در المپیا در زمان حضور مهمانش به دست آورد، جمع می‌کند. اینطور نیست که پولش را از دست بدهد. او این کار را انجام می‌دهد زیرا واقعاً می‌خواهد تفاوتی ایجاد کند. فکر می‌کنم دلیل این همه مزخرفات این است که من من یک پسر مدرسه قدیمی هستم که احساس می کنم خون قدیمی در من وجود دارد اما امروز با این بچه ها رقابت می کنم. گرفتار سرجیو اولیوا جونیور

اولیوا جونیور به‌عنوان «سفیر عجیب‌وغریب»، شانس نیک واکر در مستر المپیا 2024 را ارزیابی می‌کند.

“نیک سفیری برای افراد عجیب و غریب است. این چیزی است که بسیاری از افرادی که واقعاً به زیبایی شناسی بدنسازی علاقه دارند فراموش می کنند، نظر همه افراد در مورد بدنسازی مهم است. شما می توانید بخواهید مانند مارکوس رول باشید، و این به معنای نظر شما نیست. اشتباه است، این چیزی است که شما ترجیح می دهید، این عامل عجیب و غریب است، ما دیگر چه کسی را داریم؟

اولیوا جونیور معتقد است که واکر “همه کارها را درست انجام می دهد” اما اگر بخواهد رتبه خود در مستر المپیا در سال 2024 را بهبود بخشد – حتی اگر پاهایش بالا باشد – با یک راه چالش برانگیز روبرو خواهد شد.

اولیوا جونیور گفت: «منظورم این است که او آن را در آغوش می‌کشد و خود را «جهش‌یافته» می‌خواند، او همه چیز را درست انجام می‌دهد. چیز دیگری که باید بپرسید این است که آیا او می تواند پیشرفت کند یا خیر.

او البته می‌توانست پاهایش را بزرگ‌تر کند و این می‌تواند بالاتنه‌اش را کمی بزرگ‌تر کند. احساس می‌کنم اگر او این کار را می‌کرد، واقعاً در یکی دو سال گذشته تفاوت بزرگی ایجاد می‌کرد. من همیشه می گویم از کجا می توان رفت؟ “من فکر می کنم آنچه آنها از نیک می خواهند بسیار دشوار خواهد بود.”

بدنسازان کهنه کار علاقه شدیدی به مسابقه قریب الوقوع که قرار است در استیج مستر المپیا 2024 برگزار شود نشان داده اند. اخیراً جی کاتلر “سه پادشاه” قهرمانی آزاد مردان را در این رقابت معتبر معرفی کرد و از درک لونسفورد، هادی چوپان، و سامسون داودا به عنوان نام هایی که باید مراقب آنها باشید.

با غیبت واکر در المپیا 2023، انتظار می رود رقابت امسال تاریخی باشد. اگر او برنده شود، استاندارد را در بالای بخش باز مردان که در حال حاضر در اختیار قهرمان المپیا درک لونسفورد است، دوباره تعریف خواهد کرد.

مربوط: جی کاتلر نسبت به رسیدن نیک واکر به سه نفر اول در مستر المپیا در سال 2024 تردید دارد: “او باید قدم بردارد”

ویدیوی کامل را از کانال کاتلر کست یوتیوب تماشا کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/sergio-oliva-jr-stature-and-nick-walker-2024-mr-olympia/