سمیر بانوت ستاره مهمان درک لونسفورد است و 3 پیش بینی برتر خود را برای نیویورک پرو 2024 – Fitness Volt ارائه می کند.

منظره مسابقات آزاد مردان IFBB Pro League در پی رویداد سالانه مهمان سالانه جیم مانیون پیتسبورگ پرو در سال 2024 آتش گرفته است. در پادکست اخیر Old School Labs، سمیر بانوت نگاه دقیق‌تری به شخصیت مهمان، درک لونزفورد انداخت و سه انتخاب برتر خود را برای نیویورک پرو 2024 در آخر این هفته معرفی کرد.

تعدادی از ورزشکاران در پیتزبورگ که به عنوان تیزر بزرگ‌ترین نمایش سال ارائه می‌شد، از جمله آقای المپیا درک لونسفورد در زمان سلطنت، اظهارات مهمان را ارائه کردند. او با وجود اینکه در اواسط فصل خارج از فصل خود بود، بدون شک یکی از سازگارترین فیزیک های روی صحنه را ارائه کرد. اندازه و ورزش نیک واکر نیز تنها یک هفته قبل از بازگشت رقابتی موردانتظار او، طرفداران را در حیرت فرو برده است.

با این حال، برخی از چهره های برجسته در این ورزش، مانند نماینده این ورزشکار، باب سیچیریلو، از حضور واکر در پیتسبورگ “متحیر” شدند. انتظار می رود او در 18 می کوئینتون “جهش یافته” ایریا را در نیویورک ناراحت کند. همانطور که بحث ها با نزدیک شدن به رویداد داغ شد، Bhanot نظرات خود را در مورد برخی از بزرگترین بازیکنان در مسابقات آزاد مردان ارائه داد.

سمیر بانوت در مورد میهمان درک لونسفورد در پیتسبورگ صحبت می کند و 3 پیش بینی برتر برای 2024 نیویورک پرو را ارائه می دهد.

آقای المپیا سمیر بانوت سابق تحت تاثیر تناسب اندام و قسمت میانی لانسفورد در Pittsburgh Pro قرار گرفت.

سمیر بنوت گفت: “بسیار چشمگیر است، صادقانه بگویم، او خیلی بزرگ به نظر می رسد و کمرش اصلا بد نیست، به آن نگاه کنید.”

علیرغم ظاهر قوی لونسفورد در پیتسبورگ، بانوت تایید کرد که هادی شوپن اخیراً کیفیت بهتری از ساختار بدنی خود ارائه کرده است.

«اجازه دهید برایتان توضیح دهم که چرا هادی در کیفیت کلی اینقدر جلوتر است. می توان گفت درک در مقایسه با هادی اوکی تازه کار است، اما به همین دلیل است که درک، شما نیازی به مبارزه با آتش با بنزین ندارید، اگر من الان درک می کردم من بدبخت ترین مرد سریال خواهم بود.

اگر لانسفورد “تا استخوان پاره شود”، باانوت معتقد است که او مردی خواهد بود که در المپیا شکست خواهد خورد، اما او حاضر نیست توانایی های شوپن را دست کم بگیرد.

بنوت می افزاید: «وقتی درک تا استخوان شکسته می شود، می توان گفت که او مردی است که باید شکست بخورد. اکنون هیچ کس از نظر کیفیت از هادی شوپن پیشی نمی گیرد، کمر و سینه هادی بسیار باریک است.

در مورد نیک واکر، بنوت اشاره کرد که او احتمالاً در طول مهمانی خود نفخ کرده است.

نیک واکر بدن خود را از ظاهر خوب و بزرگ به ظاهر زیباتر تغییر داده است، به همین دلیل است که نیک واکر اکنون بیشتر مورد احترام قرار می گیرد زیرا این تنظیم را انجام داده است.

“با دانستن اینکه مربی او مت است، من فکر می کنم نیک می تواند تنظیمات مناسبی را انجام دهد (برای تیم حرفه ای نیویورک) و فکر می کنم برخی افراد می گویند که این چربی احشایی است و من فکر می کنم در واقع برآمدگی بیشتری دارد.”

اگر چه او عضلانی است، اما بنوت معتقد است که واکر اگر امیدوار است در نیویورک عنوان قهرمانی را کسب کند، باید خط میانی خود را تقویت کند.

“شاید این پری شکمش از یک آخر هفته پر استرس یا هر چیز دیگری بود. آره، الان از وسطش راضی نیستم، نه. من نیک را دوست دارم و حقیقت را به تو می گویم. من نمی بوسم. او عضلات دارد، اما وسط او باید در نمایشگاه نیویورک بیشتر سفت شود.

او اضافه می کند که نفخ معده واکر در پیتسبورگ می تواند ناشی از احتباس آب یا استرس باشد.

فکر می‌کنم ماهیچه‌های او در مجموع خوب به نظر می‌رسند، اما برآمدگی در معده‌اش می‌تواند باعث شود – ما قبل از پادکست صحبت می‌کردیم، می‌توانم بگویم هورمون‌های استرسی که قشر آدرنال با بیرون زدگی بدن از وسط ترشح می‌کند. بنابراین، من نمی دانم که آیا او هفته بدی را پشت سر گذاشت یا خیر. از برنزه نشدن صورتش خوشم نمی آید.

تا زمانی که نیک واکر خط هافبک خود را به درستی انجام دهد، بنوت معتقد است که او بهترین مورد علاقه است.

من همه شرکت‌کنندگان روی صحنه را نمی‌شناسم، اما می‌دانم چه خبر است، فکر می‌کنم نیک، مارتین، کوئینتون و سپس تونیو، آن‌ها چهار نفر برتر هستند.»

“نیک اگر میانه‌بخش را درست مثل یک سال پیش بگیرد، برنده خواهد شد. اگر این کیفیت را به قسمت میانی خود بازگرداند، بله، احتمالاً محبوب خواهد بود. اما باز هم، بدن کوئینتون مانند یک غزال است، بزرگ است. ، کمر کوچک و زیبا برای دیدن.” گرفتار سمیر بنوت.

3 پیش بینی رسمی برتر Bannout برای نیویورک پرو 2024

  • برنده – نیک واکر
  • مقام دوم – کوئینتون ایریا
  • مقام سوم – مارتین فیتزواتر

سمیر بانوت، برنده سابق المپیا، تنها جانباز بدنسازی نبود که انتخاب های خود را برای بازنشستگان اوپن نیویورک 2024 ارائه کرد، به فواد ابیاد پیوست تا پیش بینی های خود را برای رقابت های آتی فاش کند و واکر را به پیروزی برساند.

با یک حلقه محبوب نیویورک پرو، یک جایزه نقدی 30000 دلاری و یک مسابقه مقدماتی المپیا در خط، این رقابت نوید شدید و فراموش نشدنی را می دهد. پوشش کامل ما از New York Pro 2024 را در Fitness Volt این آخر هفته از دست ندهید!

مربوط: مارتین فیتزواتر مطمئن است که می‌تواند نیک واکر را در نیویورک پرو 2024 شکست دهد: “من به او پول می‌دهم”

ویدیوی کامل را از کانال YouTube Labs Old School در زیر مشاهده کنید:


منبع: https://fitnessvolt.com/samir-bannout-2024-new-york-pro-picks/