سیلوستر استالونه استیو ریوز فقید را به عنوان الهام‌بخش اولیه یک هیکل حجاری شده – فیتنس ولت می‌داند.

سیلوستر استالونه یک ستاره افسانه ای سینما است که حرفه خود را بر پشتکار و سخت کوشی در ورزشگاه بنا کرد. در مصاحبه اخیر، استالونه فاش کرد که استیو ریوز، بدنساز فقید، بخش بزرگی از چیزی بود که میل او را برای داشتن چنین هیکل شگفت انگیزی برای نقش های روی پرده اش برانگیخت.

سیلوستر استالونه او بیشتر به خاطر نقش محبوبش در فیلم شناخته می شود سنگی جایی که او در نقش یک بوکسور ضعیف بازی می کرد که با حریفان بی رحمانه در نمایشی حماسی از رویارویی با ناملایمات زمانی که چیپ ها از کار افتاده می جنگید. استالونه فیلمنامه را تنها در سه روز پس از تماشای فیلم محمدعلی در مقابل چاک وپنر نوشت. سیلوستر استالونه پر از عضله بود و در دوران حضورش در مجموعه فیلم های بوکس کاملاً بلند به نظر می رسید.

سیلوستر استالونه فاش می‌کند که استیو ریوز تأثیر اولیه‌ای داشته است

سیلوستر استالونه اخیراً به اشتراک گذاشت که بخش بزرگی از الهام بخش هیکل باورنکردنی او، اسطوره فقید بدنسازی استیو ریوز بوده است.

من فقط می‌دانستم که (تناسب اندام استیو ریوز) به گونه‌ای مرا تحت تأثیر قرار می‌دهد که چیزهای دیگر این کار را نمی‌کنند.»

اسلی استالونه می‌گوید: «من در دوران طلایی عکاسی، زمانی که دیالوگ بسیار مهم بود، بزرگ شدم، و بسیار خوش‌شانس بودم، اما به اندازه جسمانی بودن غلبه بر شانس‌ها تحت تأثیر دیالوگ نبودم.

ریوز بخش بزرگی از جنبش کلاسیک بدنسازی بود که نه تنها سیلوستر استالونه، بلکه اسطوره بدنسازی و آقای المپیا آرنولد شوارتزنگر را که 7 بار سابقه داشته است، الهام گرفت. اگرچه زمان رقابت ریوز به دلیل حرفه بازیگری اش محدود بود، اما او با هیکل متعادل و لاغر خود اثری ماندگار در این ورزش بر جای گذاشت.

استیو ریوز در طول دوران بدنسازی خود معتقد بود که این ورزش برای سالم ماندن است. اخیراً ویدئویی از او منتشر شده است که او نظر خود را در مورد ورزشکارانی که به شدت به استفاده از استروئیدها متکی هستند، به اشتراک می‌گذارد و پیشنهاد می‌کند که در صورت نداشتن ژنتیک، فعالیت‌های دیگری مانند «گرفتن پروانه‌ها» را در نظر بگیرند.

اخیراً، سیلوستر استالونه هنوز هم مردی پرمشغله و با برنامه‌ای پر مشغله است. در سن 76 سالگی، پس از راه‌اندازی ادی هال افسانه‌ای سرسخت در یک میخانه، دنیا را با حیرت ترک کرد. را مصرفی 4، نمایش قدرت و استقامت باورنکردنی هال به طور معمول بیش از 300 پوند وزن داشت، بنابراین می توان گفت که قدرت استالونه او را رها نکرده است.

با توجه به هیکل تعیین کننده دوران استالونه، حرفه بازیگری درخشان و عمر طولانی او، بسیار خوب است که بدانید سهم استیو ریوز فقید در بدنسازی تا حدودی زندگی او را شکل داده است.

مربوط: سیلوستر استالونه نشان می‌دهد که هنوز هم دست‌هایی مانند راکی ​​دارد در حالی که روی یک کیف سنگین کار می‌کند

ویدیوی کامل را اینجا از یوتیوب در زیر تماشا کنید:

منبع: https://fitnessvolt.com/sylvester-stallone-steve-reeves-physique-inspiration/