شان ری می گوید ترنس رافین می تواند کریس بامستد را «اگر او بهترین بازی خود را در المپیک 2023 از دست بدهد» از سلطنت خلع کند – Fitness Volt

رقبای بخش فیزیک کلاسیک لیگ حرفه ای IFBB در حال نزدیک شدن به مهمترین رقابت در تمام بدنسازی هستند. در یک حضور اخیر در یوتیوب در 27 سپتامبر، Shawn Ray و Terrence Ruffin در مورد برنامه بازی برای شکست دادن قهرمان چهار دوره Classic Physique، Chris Bumstead در نوامبر بحث کردند.

ترنس رافین می گوید: “هیچکسی که در المپیا مرا شکست داد در این نمایش حضور نداشت. من هنوز چیزهای زیادی برای اثبات دارم، حداقل به خودم.”

رافین، قهرمان سابق دو دوره آرنولد کلاسیک (2021، 2022)، هنوز طلای مستر المپیا را نبرده است، اگرچه بسیاری از طرفداران و پیروان این ورزش معتقدند که این فقط یک زمان است. “دیزل” نه تنها شکل، زیبایی شناسی و شکم عضلانی گرد دارد، توانایی ایستادن نخبگان Classic Physique در میان بهترین ها در لیگ است.

رافین پس از بامستید در مرحله المپیا (2020، 2021) دوم شد، به خواسته های خرد کردن و رقابت در بالاترین سطح عادت کرده است. او به دلیل موفقیتش در کلمبوس، اوهایو، سال گذشته به عنوان برگزیده وارد مسابقه مستر المپیا 2022 شد، اما با کسب مقام ششمی در لاس وگاس، این مسابقه را از دست داد.

رافین رستگاری را هدف قرار داد و مسابقات قهرمانی حرفه ای Legion Sports Fest Legion Sports Fest را هدف قرار داد، اما پس از اینکه متوجه شد مبلغ جایزه به 20000 دلار آمریکا رسیده است، به سمت دبی پرو 2023 رفت. تصمیم بداهه او زمانی نتیجه داد که او مقام اول را به دست آورد و یک مسابقه مقدماتی را به دست آورد و یک ضربه دیگر به کریس بامستد، پادشاه فیزیک کلاسیک به دست آورد.

شاون ری در مورد المپیک 2023، کریس بامستد و انتقاد از ترنس رافین صحبت می کند.

شاون ری، کهنه کار بدنسازی و قهرمان سابق آرنولد کلاسیک در سال 1991، می گوید “گاهی اوقات باخت فرصت خوبی است.” به “اشتباهات کوچک را تصحیح کنید.”

“گاهی اوقات یک باخت فرصت خوبی برای شما است تا آن اشتباهات کوچک را اصلاح کنید و در صحنه بزرگ قدم بردارید. او قطعاً به ما نشان داد که یک شگفتی یک شبه نیست.

در مورد انتقادات، ری رافین توصیه کرد که به نحوه برنزه شدن رنگ توجه زیادی داشته باشید زیرا رنگ می تواند “در چیزی که ما به آن نگاه می کنیم بزرگنمایی کنید.” مشخص کنید که روفن باید از رنگ قهوه ای طلایی پیروی کند.

“منظورم این است که من در هر دو برنامه حضور داشته‌ام… و بدیهی است که وقتی او بعد از کریس بامستد دوم شد، در سطح دیگری قرار داشت. دفعه بعد اوج خود را از دست داد اما می‌تواند به آنجا برگردد؛ او در راه بازگشت به آنجا است. دوباره خیلی نزدیک “باز هم، من از ترنس در مورد رنگش انتقاد می کنم. ما در مورد رنگ مناسب صحبت می کنیم. این ساده ترین ترکیبی است که می توانید در واقع درست کنید. رنگ شما باید کمی قهوه ای طلایی تر باشد.”

“من مطمئن نیستم که چقدر رنگ کرده‌اید، و مطمئن نیستم که رنگ دارید یا نه… اما فقط رنگ – ممکن است نورها باشد – اما قطعاً، من دوست دارم کمی آن را ببینم. برنزی تر. آنچه را که ما به آن نگاه می کنیم تقویت می کند. تقریباً … مانند نگاه کردن به فراری که موم ندارد و در کنار خودرویی نشسته است که موم ندارد. شان ری توضیح داد که انتقاد من از ترنس، برای آنچه ارزش دارد، کار روی رنگ است.

ری همچنین بر اهمیت کنترل شکم در صحنه تاکید کرد و افزود که تنفس از طریق سینه و بینی به جای دهان ضروری است.

از آنجایی که کمر نقطه کانونی فیزیک کلاسیک است، شما نمی توانید متوقف شوید، نمی توانید آرام شوید. شما باید از طریق قفسه سینه و از طریق بینی خود نفس بکشید، و زمانی که آرام می شوید، ما می توانیم آن را ببینیم.

به گفته این مرد 58 ساله، اگر ترنس رافین در المپیا 2023 کریس بامستید را شکست دهد. او اوج خود را از دست داده است.

«این هنر توهمی استیون برای برخی افراد یک هنر گمشده است، شما روی آن تمرکز کرده اید، برای شما کار می کند. Bumstead قد 6 اینچ و وزنش تقریباً 200 پوند است، و شما در کار کوچک خود هستید. این بستگی به این دارد که آیا قضات این را می خواهند یا قضات آن را می خواهند. وقتی شروع به تغییر آن کنید، هرگز متوجه نخواهید شد. یک روز اگر او قله را از دست داد، می توانید مداخله کنید.

با این استدلال که اندازه راه حل نیست، ری معتقد است که 10 پوند اضافی روی بدن رافین خواهد بود. “دست کشیدن از خطوط خود.”

او (اگر 10 پوند عضله اضافه کند، راه راه های خود را رها می کند). او نمی تواند این کار را انجام دهد. خیلی کوتاهه محمد بن عزیزه این کار را کرد و موفق نشد و نتیجه معکوس داد. اما زمانی که او به سبک وزن نزدیک شد، با دوریان یتس در آنجا حضور داشت. این بچه های کوچک نمی توانند 10 پوند اضافه کنند و انتظار دارند همین خطوط را داشته باشند.

رافین تأثیر محدودیت وزن بدن کلاسیک را مورد بحث قرار می دهد

اگرچه کلاهک‌های جدید قد و وزن Classic Physique در 2 آگوست 2023 به اجرا گذاشته شد تا “زمین بازی برای ورزشکاران کوتاه قد را هموار کند”، رافین معتقد است که ممکن است به آمادگی رقبا آسیب برساند زیرا آنها به این اندازه کوتاه نخواهند بود. “ممنون تا آن وزن را درست کنی.”

“با آنها که حداکثر وزنه را بلند می کنند… من فکر می کنم که ممکن است به خیلی از بچه ها صدمه بزند. من فکر می‌کنم دلیل اینکه ما می‌بینیم که تعداد زیادی از بچه‌های کلاسیک فیزیک ثابت هستند این است که آنها مجبور بودند برای به دست آوردن آن وزن، وزن خود را بمکند. رافین توضیح داد: «بعضی از بچه‌ها، حتی در این برنامه، این اضافه وزن را داشتند و فکر می‌کردند، «اجازه دهید به بالاترین حد وزن برسم و پاره نشوم»، و فکر می‌کنم این به خیلی‌ها آسیب می‌زند.

“من می دانستم مشکل چیست (در المپیا 2022) و می دانستم که می توانم آن را حل کنم. می دانستم چگونه آن را برطرف کنم. قطعاً بد است. بدیهی است. من از آن دسته افرادی نیستم که به چیزهای بد فکر می کنم. کسی که یک بار اتفاق بدی بیفتد، دوست دارم ادامه دهم و سعی کنم آن را در اسرع وقت برطرف کنم. مشترک.
در حالی که رافین به دلایل واضح به Bumstead چشم دوخته است، رقبای دیگری نیز وجود دارند که او مشتاق است از آنها انتقام بگیرد. قابل توجه ترین مردانی هستند که سال گذشته در المپیا جلوتر از او به پایان رسید: مایک سامرفلد، برایون آنسلی، اورس کالیچزینسکی، و نایب قهرمان، رامون روشا کی روش.

به دلیل قوانین جدید قد و وزن، تا حدودی ابهام وجود دارد. با شتابی که تیمش پس از پیروزی در دبی به دست آورده است، رافین برنامه های بلندپروازانه ای برای المپیک آینده 2023 دارد که از 2 تا 5 نوامبر در اورلاندو، فلوریدا برگزار می شود.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب تلویزیون المپیا در زیر مشاهده کنید:

منبع: https://fitnessvolt.com/shawn-ray-says-terrence-ruffin-dethrone-chris-bumstead-2023-olympia/