“شما باید ورزش های دیگری را انجام دهید – تناسب اندام ولتاژ

بدنسازی برای چندین دهه یک ورزش دائما در حال تکامل بوده است. چیزی که به عنوان راهی برای نشان دادن اندام و تناسب اندام سالم آغاز شد، کم کم به رقابتی بین هیولاهای توده ای و هیکل های بسیار بزرگ تبدیل شد. در کلیپی که به طور گسترده در اینستاگرام دست به دست شد، استیو ریوز، اسطوره بدنسازی دوران طلایی، نظر خود را در مورد استفاده گسترده از استروئیدها در حال حاضر به اشتراک گذاشت.

استیو ریوز یک بدنساز در دهه 1940 بود که دارای بدنی متعادل و لاغر بود که با تمرین سه بار در هفته به دست آورد. ریوز کار خود را با برنده شدن در مسابقه بدنسازی مستر اقیانوس آرام در سال 1946 آغاز کرد و سال بعد به دفاع از عنوان خود ادامه داد. استیو ریوز توجه خود را به آقای آمریکا معطوف کرد و قبل از اینکه بین المللی شود و در سال 1948 جوایز مستر جهان و مستر جهانی را به خانه برد، به راحتی طلا را به خانه برد.

زندگی حرفه ای استیو ریوز به دلیل بودجه محدود ارائه شده در مسابقات و تلاش او برای بازیگر شدن کوتاه بود. ریوز سرانجام با دریافت این نقش به شکست بزرگ خود دست یافت هرکول و هرکول بی بند و بار است در سال 1957

استیو ریوز از بدنسازانی که از استروئیدها استفاده می کنند دعوت می کند تا برخی ورزش های دیگر را تمرین کنند

استیو ریوز از مدافعان زندگی سالم و حفظ بدنی بدون مواد مخدر بود. ریوز در مصاحبه‌ای که اخیراً توسط صفحه هواداران @thegoldendaysofbodybuilding در اینستاگرام دوباره ظاهر شد، موضع خود را در مورد استفاده از استروئیدها در طول مسابقات فاش کرد و تأیید کرد که دیگر هرگز از آنها استفاده نخواهد کرد.

“این چیزی است که می بینید، در زمان من، فکر می کنم بدنسازی یک ورزش سلامت محور بود. در حالی که اکنون ناسالم است، دستاوردهای ناشی از مواد شیمیایی و همه اینها. من فکر می کنم اگر پس زمینه ژنتیکی شما این نوع هورمون ها را به شما نمی دهد. استیو ریوز می‌گوید: برای اینکه به بدنی که می‌خواهید بدون تزریق هورمون‌های دیگر به بدنتان برسید، باید ورزش دیگری مانند ماهیگیری با پروانه یا پینگ پنگ یا چیز دیگری انجام دهید.

ریوز خطرات استروئیدها و تأثیر کلی آنها بر طول عمر را برجسته کرد.

منظورم این است که من قصد دارم تا 100 سالگی زندگی کنم. نمی‌دانم موفق خواهم شد یا نه، اما تلاش می‌کنم و این احتمالاً منجر به مرگ من در 65 سالگی خواهد شد.

استیو ریوز تنها بدنساز محترمی نیست که نسبت به آسیب وسایل الکترونیکی به کودکان ابراز نگرانی کرده است. ست فروس بارها و بارها در مورد استفاده از استروئیدها صحبت کرده است، به ویژه پس از مرگ و میرهایی که اخیراً در جامعه بدنسازی دیده شده است. فروس معتقد است که ورزشکاران هنگام استفاده از تجهیزات “با آتش بازی می کنند” و او این را تایید می کند “استروئیدها شما را خواهند کشت.”

چاک ‘کالی ماسل’ کرکندال نیز به سراغ رقبای بدنسازی و طرفداران رفت تا به آنها در مورد آسیب PED ها پس از حمله قلبی هشدار دهد. کالی ماسل احساس می کند که همه حملات قلبی قابل پیشگیری هستند و استروئیدها دلیل مرگ ورزشکاران با چنین سرعت نگران کننده ای هستند. کالی تا آنجا پیش می رود که نیک واکر و اندرو جکد را که به عقیده او هیولاهای انبوهی با اندازه بسیار بزرگ هستند، احضار می کند.

مربوط: سه قانون اساسی تمرین بدنسازی توسط استیو ریوز

جامعه تناسب اندام بسیاری از ورزشکاران جوان را از دست داده است و بسیاری گمان می کنند که سوء استفاده از PED دلیل آن است. با ادامه تکامل بدنسازی به سمت ساخت بزرگتر، ضرورت کاهش و استفاده مسئولانه از تجهیزات افزایش می یابد. حتی آرنولد شوارتزنگر اعلام کرد که مسابقات قهرمانی آزاد مردان بسیار خطرناک شده است و فیزیک کلاسیک آینده بدنسازی است.

منبع: https://fitnessvolt.com/steeve-reeves-bodybuilding-healthy/