صحبت های جی کاتلر 2023 آقای المپیا، درک لونسفورد در مقابل سامسون داودا، و ریگان گریمز/ناتان داشا دشمنی – تناسب اندام ولت

اسطوره بدنسازی جی کاتلر او برمی گردد تا در مورد نامزدهای پیشرو که در ماه نوامبر به مسابقات مستر المپیا 2023 امسال می روند، بحث کند. در روزهای اخیر پادکست بازیگران کاتلرکاتلر ساختارهای سامسون داودا و درک لونسفورد را مقایسه کرد شش هفته مانده به نمایش بزرگ. او همچنین نظرات خود را در مورد پیروزی جنجالی ریگان گرایمز مقابل ناتان دی آشا در مسابقات قهرمانی اروپا 2023 بیان کرد.

سال گذشته سلسله مراتب جدیدی برای مسابقات اوپن مردان با قهرمانی هادی شوپن در مستر المپیا در لاس وگاس ایجاد شد. شب پر از لحظات غافلگیرکننده بود، از موقعیت خیره کننده فورهند درک لونزفورد، نایب قهرمان تا ممدوح “بیگ رامی” السبعی، قهرمان سابق دو دوره پیش داوری، که در جایگاه پنجم قرار گرفت.

از سوی دیگر، سامسون داودا در المپیا 2022 در رده ششم قرار گرفت که اولین حضور او را رقم زد. داودا که به‌خاطر گام‌های خارق‌العاده‌اش از رقابتی به رقابت دیگر شناخته می‌شود، در مسابقه آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ در ماه مارس در برابر فینالیست‌های نیک واکر و اندرو جکد شرکت کرد و برنده شد.

با توجه به “برد شیر نیجریه”، کهنه سربازان ورزشی او را در کنار لونسفورد، تهدیدی برابر برای قهرمانی شوپن در ماه نوامبر توصیف کردند. آخرین چهره بدنسازی که در مورد رویارویی قریب الوقوع با المپیا صحبت می کند، جی کاتلر قهرمان سابق چهار دوره است.

به گفته کاتلر، شوپن سال گذشته با آن قهرمان المپیا شد “بهترین بسته کلی.”

“هادی پارسال المپیا را برد… و مردم هنوز هم می گویند: “اوه، پشتش مثل قبل نیست!” کاتلر گفت اینطوری بهتر از سه سال دیگر بود.

هادی چشمگیر به نظر می رسد، اینطور نیست؟

کاتلر معتقد است داودا و لونسفورد بزرگترین رقبای امسال برای برکناری شوپن هستند.

کاتلر گفت: “درک، درک از عقب خیلی خوب است. او خیلی پیشرفت کرده است. او در حال حاضر در حال دویدن است… او امسال برای شکست دادن او بسیار سخت خواهد بود.” کار آرنولد درسته؟ اما خودش را گذاشت – من همین الان اینجا نشسته ام و می گویم او هر کاری از دستش برمی آمد انجام داد تا روی صندلی راننده باشد. فکر کنم سامسون هم همینطور“.

با نگاهی رو به رو به داودا و لونسفورد، کاتلر به موقعیت غالب قهرمان سابق 212 در عقب اطمینان داشت.

او می تواند سامسون را شکست دهد زیرا هیچ کس نمی تواند او را در جلوی دوتایی، یا آن کمر، یا آن نگاه کامل شکست دهد. شوت های برگشتی… بیا. چگونه در برابر آن رقابت خواهید کرد؟ تیسه کلاه آنجا ژست می گیرند. آن بک هند دوگانه – به نظر من خیلی از بقیه عقب تر است. این به او یک گام بیشتر به جلو می دهد، می فهمی؟ من فکر می کنم او فقط دو یا سه موقعیت را به دلیل پشتیبان، دفاع دوبل کسب می کند، او فقط یک حرومزاده است، اینطور نیست؟

“اگر یک دوبل جلو، یک دوبل پشت یا یک اسپرد عقب بود، من به درک دو موقعیت می دادم که وجود نداشت، زیرا دوبل عقب دو موقعیت اضافی به جلو ایجاد می کرد. من این را می بینم.” مشترک کاتلر. باز هم به او اعتبار زیادی می دهیم و هادی آقای المپیا است و این یک نوع بی احترامی است.

“نمی دانم، باید ببینی او با زیبایی شناسی خود (هادی شوپن) چه خواهد کرد.

کاتلر درباره اخلاق کاری «مدرسه قدیمی» و مناقشه داشا علیه گریمز در اسپانیا صحبت می کند.

کاتلر که چندین دهه شاهد تغییرات در این ورزش بود، معتقد است که اخلاق کاری با پیشرفت رسانه های اجتماعی و تلفن های همراه کاهش یافته است.

“تمام تعادل بین خوردن، تمرین، خواب، انزوا، فضای اجتماعی کمتر، انجام ندادن کارهایی که از هدف نهایی منحرف می شود. امروز، عصر متفاوتی با رسانه های اجتماعی است. به یاد داشته باشید، تلفن خود را به باشگاه ببرید و فیلم ضبط کنید. در میان گروه شما، ذهن شما را از بین می برد. چیزی که ما نداشتیم.

“مدرسه قدیم قطعا تمرکز بیشتری داشت. 20 یا 21 بازیکن مقدماتی حضور داشتند که همه آنها گوشی های خود را به سالن می آوردند.”

در مورد قهرمانی حرفه ای اروپا در سال 2023، کاتلر گفت D’Asha بلوغ، شدت، تجربه و پرخاشگری او. به او برتری نسبت به گریمز داد، حتی اگر در کارت امتیازی برنده نشد.

“من فکر می کنم ناتان شانس بیشتری دارد (در المپیا تا گریمز) زیرا احساس می کنم پختگی، شدت، تجربه، تهاجمی او، بله. منظورم این است که لیست ادامه دارد و ادامه می یابد. و سپس، مردم می پرسند، “خوب. جی، چرا ریگان پیروز شد؟» و من فکر می کنم او Opinion. حکم همین است. گفتم انفجار نبود.

“برگردیم به اینکه سامسون برنده آرنولد شد، آیا او سازگارترین مرد در رقابت بود، او بهترین بسته متعادل را در کل داشت، همه چیز. ما می توانیم هر بار که کسی برنده می شود بحث کنیم، به ندرت بحثی وجود دارد، همه همیشه نظر معتبری دارند؟

کاتلر تنها چهره بدنسازی نبود که نتایج مسابقات قهرمانی حرفه ای اروپا را از نزدیک بررسی کرد. باب سیچیریلو، نماینده ورزشکاران، نظرات خود را در مورد این موضوع ارائه کرد و این بازی را “تلنگر سکه” خواند. به طور کلی، Cicherillo تاکید کرد که با توجه به نزدیک بودن نمایش، مشکلی با برنده شدن هر یک از رقبا ندارد.

در حالی که کمتر از دو ماه تا بزرگترین رویداد این ورزش در اورلاندو، فلوریدا برگزار می شود، کاتلر انتظار عملکرد عالی از درک لونسفورد و سامسون داودا را دارد. با این حال، او هیچ رقیبی را به عنوان یک تهدید واقعی رد نمی کند.

مربوط: جی کاتلر پیشنهاد می‌کند که آقای المپیا بعد از نمایش، کنفرانس‌های مطبوعاتی به سبک UFC را شروع کند.

ویدیوی کامل را از کانال YouTube Cutler Cast در زیر مشاهده کنید:

منبع: https://fitnessvolt.com/jay-cutler-2023-olympia-derek-lunsford-vs-samson-dauda/