“عامل عجیب، او همه چیز را در پیک دارد” – تناسب اندام ولت

سامسون داودا او از زمانی که به مرحله مستر المپیا رسیده بود، در حال حرکت بوده است زیرا سال خود را با دو برد دیگر در این رقابت به پایان رساند. در حین رقابت در EVLS Prague Pro، بدنساز برجسته روبیل مسکورا، معروف به نیکلا، توجه بقیه ورزشکاران را با عامل عجیب و غریب خود جلب کرد. اخیرا در طول پادکست چت برادر فواد ابیاد در یوتیوب، سامسون داودا افکار خود را در مورد هیولای جدید دانشگاهی و اینکه آیا با بقیه مسابقات آزاد مردان همخوانی دارد، به اشتراک می گذارد.

سامسون داودا پس از عملکردش در مسابقات قهرمانی مستر المپیا 2023 در اوایل نوامبر، به عنوان یک بدنساز به پیشرفت خود ادامه می دهد. دیوید تنها یک هفته بعد در جشنواره عضلانی رومانی شرکت کرد و در آنجا مقام اول را به دست آورد. با این حال، این برای شیر نیجریه ای که سال پرمشغله خود را قوی به پایان رساند و در مسابقات EVLS Prague Pro مدعی طلا شد، کافی نبود.

دیوید در طول مدت حضورش در پراگ پرو، متوجه بدنساز جدید و فوق العاده ترسناکی که با او روی صحنه ظاهر شد، نشد. شکی نیست که روبل مسکوره با توجه به جثه اش آدم جالبی است! او به خاطر باسن دیوانه کننده 20 اینچی اش که پنج اینچ بزرگتر از گردن یک مرد معمولی است، شهرت دارد، از این رو لقب نیکسیلا را به او داده اند.

Neckzilla اولین بازی خود را در بین حرفه ای های باتجربه در EVLS Prague Pro 2023 تنها یک روز پس از کسب کارت حرفه ای خود در EVLS Prague Pro آماتور انجام داد. Mosquera بدون اتلاف وقت با برخی از بزرگ‌ترین نام‌های بدنسازی رقابت کرد و پس از Michal Krizanik و قهرمان داودا سوم شد.

سامسون داودا در مورد بدنساز آینده و روبیل “نیکسلا” مسکورا نظر می دهد.

سامسون داودا اخیراً نظرات خود را در مورد Nexela ارائه کرده است چت برادران فواد ابیاد پادکست در یوتیوب. داودا پس از به اشتراک گذاشتن صحنه با او، می تواند توانایی های روبیل مسکورا را تایید کند.

هر نسلی باید افراد عجیب و غریب خودش را داشته باشد، درست است؟ شما رامی دارید، مارکوس رول را دارید. هر نسلی باید این عجیب و غریب را داشته باشد.

فکر می‌کنم ما نسل خود را در نسل خود پیدا کرده‌ایم، زیرا بسیار عجیب است و همین عجیب است که توجه شما را به آن جلب می‌کند. درست مثل وای» سامسون داودا او گفت.

از دیدگاه بدنسازی، وقتی به موقعیت خاصی می‌رسی و شروع به قضاوت می‌کنی، موقعیت متفاوتی است.

مسیر نیکزیلا به لیگ جدید اغلب با مسیر میشل کریسو مقایسه می‌شود، زیرا زمانی که کارت حرفه‌ای خود را در المپیک 2022 آماتور المپیا ایتالیا به دست آورد، تصمیم گرفت به NPC نقل مکان کند. به گفته داودا، اگرچه کریزو تعریف، شرطی سازی و تعادل را با هم ترکیب می کند، اما به نظر می رسد دومی چیزی است که نیکلا فاقد آن است.

“آنجا بودن، وقتی آنجا هستید، آن را می بینید. نزدیک نبود (بین روبیل و کریسو). به خاطر اندازه و حالت نبود، فقط همین تعادل است که کرایسو بین بالاتنه و پایین تنه متعادل تر است. اما با او وقتی بیرون می آید این است که “تقریباً پایین تنه و بالاتنه متعلق به دو نفر متفاوت است. من ناتان را جلوی او می گذارم.”

سامسون داودا تنها کسی نیست که نمی تواند به پتانسیل روبیل مسکورا توجه کند. کریس کورمیر درباره نیکلا صحبت کرده و معتقد است که جهان هرگز هیکلی مانند او ندیده است. در حالی که بسیاری از کارشناسان ورزشی می خواهند او را از جمعیت متمایز کنند، کورمیر احساس می کند که Mosquera تازه شروع به ایجاد موج در آینده کرده است.


این داستان توسط Belinda Evans، گزارشگر خبری که همه چیزهای بدنسازی و تناسب اندام عمومی را پوشش می دهد، نوشته شده است. بلیندا مشتاق بدنسازی است و دوست دارد اخبار صنعت را برای خوانندگان پوشش دهد و همیشه خوشحال است که به هر سؤالی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهد.

اگر در مورد این خبر سؤالی دارید، لطفاً از طریق بلیندا ایوانز تماس بگیرید در زیر نظر بدهید.

منبع: https://fitnessvolt.com/samson-dauda-talks-rubiel-mosquera/