فلکس لوئیس درباره زندگی پس از آسیب دیدگی کمر صحبت می کند و می گوید 20 پوند از دست داده و شروع به دویدن کرده است – Fitness Volt

بدنسازی 212 مردانه فلکس لوئیس هالتر برای چند کفش دویدن پایین گذاشته شده است. در ویدئویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شد، لوئیس در 3 اکتبر 2023 فاش کرد که قبل از رسیدن به 40 سالگی در ماه نوامبر، 20 پوند وزن از دست داده است.

“من از اینکه چقدر سریع انعطاف پذیری من با کار روزانه برگشت، شوکه شدم. مطمئناً در چند هفته گذشته این کار را انجام داده ام، اما این تکان دهنده است که چقدر سریع توانستم به احساس 10٪ از ورزشکاری که استفاده کردم، برگردم. بودن، فلکس لوئیس گفت.

فلکس لوئیس، قهرمان سابق 7 بار المپیا 212، به طور تصادفی تاج و تخت آرزوی این ورزش را تصاحب نکرد. لوئیس با فشار دادن هر ذره خون، عرق و اشک در تمرینات خود، با نگرش سازش ناپذیر، همراه با هیکلی منحصر به فرد، به شکوه بدنسازی دست یافت.

لوئیس همچنین به اولین مردی تبدیل شد که عنوان 212 را در آرنولد کلاسیک در سال 2014 به دست آورد. او در برابر مهاجمان سنگین لیگ مانند هادی چوپان، درک لونسفورد و شان کلاریدا موفق عمل کرده است.

در ماه می گذشته، فلکس لوئیس اعلام کرد که از بدنسازی رقابتی بازنشسته می شود. اگرچه او برای همیشه از صحنه دور شده است، اما عشق لوئیس به این ورزش امروز به او انگیزه می دهد. با این حال، ماه گذشته، او در روز پا دچار مصدومیت دردناکی از ناحیه کمر شد. با وجود این مانع، لوئیس در دستیابی به اهداف تحول خود تا قبل از تولد بعدی خود کند نشده است.

فلکس لوئیس در مورد تغییرات رژیم غذایی، کاهش وزن و میزان درد ناشی از آسیب صحبت می کند

به گفته لوئیس، او باخت 20 پوند انگلیس او اعتراف می کند که احساس بسیار بهتری دارد “مبارزه کردن” با مشکلات کمر.

همانطور که می دانید و از عنوان آن دیدید، من 20 پوند کم کردم از آخرین ویدیو به روز رسانی احساس خیلی بهتری دارم. بدیهی است که در آخرین ویدیو به روز رسانی، برخی از مشکلات قبلی را تجربه می کردم. صادقانه بگویم، اگر خودم را به آن دوران برگردانم. خیلی بهم خورد برای هر کسی که تا به حال مشکل کمر داشته است، از طریق آزمایش متوجه خواهید شد که واقعاً هیچ کاری نمی توانید انجام دهید.

شب ها خوابیدن، بیدار نشستن مشکلاتی وجود دارد… بنابراین من متوجه شدم که به نوعی متعجب هستم و روی تماس ها و چیزهای دیگر ایستاده ام، و به محض اینکه برای رسیدن به خانه که حدود 20-30 دقیقه بود، نشستم. بیرون از خانه که ماشین من مثل گنده بودم . مثل سیلی به صورت مردها بود. او بود. این یک لحظه واقعی است که من اکنون باید سبک زندگی خود را تغییر دهم و باید کارهای مختلف زیادی انجام دهم.

“من دردهای تکراری زیادی را تحمل می کردم. مشکلات شانه، مشکلات کمر، هر چه باشد. این به حماقت من برمی گردد، دویدن فلکس لوئیس و تمرین با افرادی مانند قوی ترین مرد جهان و بهترین ها در جیو جیتسو و بهترین ها در بدنسازی و همراهی با آنها و سپس درد کشیدن برای چند روز.”

لوئیس پس از تغییر رژیم غذایی خود می گوید که دیگر اولویت خوردن کربوهیدرات در صبح را ندارد.

“من رژیم غذایی ام را تغییر دادم. همانطور که شما بچه هایی که دائماً مرا در سایت های مختلف رسانه های اجتماعی دنبال می کنید، می دانید، من هر روز همان چیزی را می خورم. حداقل 12 ساعت در روز روزه می گیرم. برخی روزها بیشتر است. همانطور که می دانید من در طول دوران بدنسازی خود با مشکلات گوارشی دست و پنجه نرم می کردم.

“من متوجه شدم که خوردن کربوهیدرات در صبح آنقدر که می خواهم به من کمک نمی کند.” او اضافه کرد لویی.

با نزدیک شدن به تولد لوئیس در اواسط نوامبر، او امیدوار است قبل از فوت شمع هایش، نسخه ای قوی تر، سریع تر و انعطاف پذیرتر از خود شود. او اضافه کرد که از تغییر شکل جی کاتلر الهام گرفته است، اما توضیح داد که چرا متفاوت است:

چرا این تغییر را شروع کردیم… 15 نوامبر در راه است. من چهل سالمه تولد 40 سالگی من چند ماه پیش گفتم، جی کاتلر را فریاد بزن، او 50 سال است که تناسب اندام دارد. ما کار را با تیم شروع کردیم که چیزی را کنار هم گذاشت. کار جی در ماه اوت به پایان رسید – او چه کار شگفت انگیزی انجام داد. من 10 سال از او کوچکتر هستم، اما او برای من و بسیاری دیگر الهام بخش است.

جی می‌خواست آماده‌سازی مسابقه‌اش را انجام دهد و تا حد امکان لاغر شود. من می‌خواهم مطمئن شوم که بهترین نسخه از خودم، قوی‌تر، سریع‌تر، استقامت‌تر و انعطاف‌پذیرتر از شش ماه پیش هستم. هدف من در آن زمان این است که این کار را ادامه دهید. شش ماه، شش ماه، شش ماه، سپس به‌روزرسانی‌ها و مواردی از این قبیل را دریافت کنید.

لوئیس می گوید از سطح فعلی آمادگی قلبی عروقی خود راضی است.

“در حال حاضر، من مخفیانه روی دویدن کار می کنم، سعی می کنم مطمئن شوم که زانوها و مچ پاهایم خوب هستند، و همانطور که با کفش شنیدید، می توانید ببینید که به کدام سمت می روم. می خواهم مطمئن شوم که می توانم به آن برسم. بیش از هر چیز، من از اینکه چگونه تناسب اندام قلبی عروقی خود را در انجام هیچ کاری به جز تردمیل نگه داشتم، شوکه شدم.

اگرچه لوئیس در المپیای 2023 آینده شرکت نخواهد کرد، اما این بدان معنا نیست که او رقبایی را که به اورلاندو، فلوریدا می روند، نادیده می گیرد. در یک سابقه مستقیم از لانه پادکست، لوئیس تردید دارد که درک لونسفورد بتواند اولین قهرمان دو بخش این ورزش شود، اگر بتواند در عرض چهار هفته از هادی چوپان پیشی بگیرد.

با توجه به تعهدش به بدنسازی، لوئیس با تغییر فیزیک خود غریبه نیست. با افزایش نگرانی ها در مورد سلامتی و طول عمر، ستاره سابق 212 می گوید که قصد دارد تا سال 2024 به این شیوه ها ادامه دهد.

مربوط: درک لونسفورد سینه‌های پرتر را با فلکس لوئیس می‌سازد در حالی که تمرینات المپیک 2023 ادامه دارد.

ویدیوی کامل را از کانال یوتیوب فلکس لوئیس در زیر مشاهده کنید:

منبع: https://fitnessvolt.com/flex-lewis-talks-back-injury-dropped-20-lbs/